Myth 3: Misja 2 - The Nest
Aktualizacja:
MISJA 2 - THE NEST
Wojska: 1 Connacht, 4 Berserks, 4 Hearth Guardsmen, 2 Villagers
Przeciwnicy: Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter, Myrkridna Giant
Posiłki: nie ma
Cel: wejść do gniazda Myrkridii, zabić główne wojsko i ich przywódcę
Musisz oszczędzać swoje wojsko, gdyż pod koniec ich zdrowie będzie najważniejszą rzeczą - nie możesz ich niestety leczyć. Dlatego też unikaj walki, jak tylko się to da. Jak zwykle w walce uczestniczyć będą przede wszystkim Berserki z Connachtem, a strażnicy i wieśniacy nie będą raczej mieli nic do gadania. Idź do końca mapy na wschód (krótka podróż), potem maksymalnie na północ, aż dotrzesz do drugiego końca mapy. Wtedy skręć i skieruj się na zachód - poczekaj, aż patrol Myrkridian Hunterów i Warriorów pójdzie w lewo, wtedy ty wzdłuż północnego krańca mapy dostań się do gór. Wtedy idź na południe.
![]() | Pierwsza walka nie będzie trudna - wykorzystaj zamieszanie w szykach wrogiego patrolu (2 Myrkridian Warriors, 3 Myrkridian Hunters) i zabij bestie po kolei. Pamiętaj, że obecność Connachta przy walczących wojskach podnosi ich morale. Po walce biegnij dalej na południe. |
![]() | Dotrzesz do wejścia do gniazda, z charakterystyczną skórą powieszoną przy wejściu. W środku są dwa patrole Myrkridii, unikać ich musisz za wszelką cenę. Dlatego też poczekaj przed wejściem, aż pierwszy patrol pobiegnie w prawo, a ty skieruj się natychmiast w lewą odnogę. |
![]() | Biegnąc tak poczekaj, a drugi patrol będzie szedł w tę samą stronę, co ty - goń go wtedy, ale gdy on skręci w lewo, ty skieruj się w prawo, do samotnego wieśniaka. Tu rozegra się walka. |
![]() | Na początku musisz zabić 7 Myrkdian Warriorów, którzy wybiegną z prawej (ale dopiero, jak się zbliżysz). Jednocześnie musisz sprawić, aby Connacht miał co najmniej połowę zdrowia, gdyż to on będzie walczył z gigantem, którego pewnie już zauważyłeś. Rozstaw Guardsmenów w linii, przed nich Berserków, a Connachtem pobiegnij do Myrkridii i zabij pierwszego. Gdy reszta się zleci, uciekaj do Berserków i pozwól Guardsmenów nadgryźć troszkę Myrkridie, a potem ich wycofaj (bo będą rzucać oszczepami w twoje wojsko). Po pokonaniu Myrkridii, biegnij Connachtem i najzdrowszym Berserkiem w lewo, do giganta. Strzałka pokazuje, gdzie gigant zamierza iść, jednak ty musisz go wyprzedzić i uważając na jego wybuchowe pociski, którymi rzuca (biegnij wzdłuż ściany) złapać go w biegu. Jak tylko gigant skieruje łapę na Berserka, wycofaj go - wróg straci trochę czasu, a Connacht przez ten czas nie będzie próżnował. Gdy zabijesz giganta, misja zakończy się sukcesem. |
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




