Myth 3: Misja 15 - Rebellion
Aktualizacja:
MISJA 15 - REBELLION
Wojska: 1 Myrdred, 1 Damas, 6 Archer Heroes, 2 Dwarven Heroes
Przeciwnicy: Oghre, Trow Iron Warrior, Trow Priest
Posiłki: nie ma
Cel: pokonaj wojska Trowów, Damas i Myrdred nie mogą zginąć
Ta misja jest obronna, lecz nie musisz się trzymać jednego punktu - do dyspozycji masz cały teren. Ogromnie ważną sprawą jest używanie tutaj czaru Release Dream - tym bardziej, że Trowy mają magów, którzy także potrafią przejąć ogry, jeśli ty to zrobisz. Na początku zejdź na dół i po lodzie, który za chwilę załamie się, na drugą stronę. Biegnij cały czas na północ, aż do pagórka nad brązową drogą, biegnącą od zachodu na wschód. Tu się zatrzymaj.
![]() | Walka zacznie się niedługo. Z południa wyjdzie czterech ogrów, ze wschodu dwóch - wraz z jednym Trow Iron Warriorem. Przejmij pierwszą grupę, potem szybko drugą, cały czas strzelając do Trowa łucznikami. Uciekaj przejętymi ogrami od Trowa, zablokuj go resztką many Myrdreda, dopiero potem zaatakuj - nie powinieneś stracić żadnej jednostki. Ustaw krasnali i łuczników tak, aby patrzyli z góry na brązową drogę, a ogry przesuń na południe. |
![]() | Kolejny atak będzie znacznie groźniejszy. Na drodze pojawi się ośmiu ogrów i Trow Priest - niech ogry zostaną zabite przez krasnali, a mag przez łuczników. Z południa wyjdzie kolejna czwórka ogrów - przejmij je Myrdredem, a potem szybko biegnij ogrami do przełęczy, w której oprócz dwunastu ogrów będzie także Trow Priest i Trow Iron Warrior. Przejmij ogry przed Trowami, gdy łucznicy zabiją swojego Priesta, daj ich tutaj - niech strzelają w drugiego. Jeśli jakiś wrogi ogr został (z brązowej drogi), to zabij go Damasem. Jeśli mag przejmie ogry, ty użyj na nich czaru ponownie - Priest może tylko raz przejąć ogry. Blokuj oba Trowy ogrami, strzelaj łucznikami do Priesta, wycofaj się Myrdredem. Na polu walki powinien zostać tylko Trow Iron Warrior. Strzelaj do niego cały czas, użyj też krasnali, a gdy podejdzie bliżej - zablokuj go Myrdredem i zaatakuj łucznikami i Damasem. Powinien paść nie robiąc żadnych szkód. Po chwili wróg pojawi się znowu. |
![]() | Na jednej z górskich przejść zobaczysz ośmiu ogrów, a za nimi Priesta. Przejmij ogry, to on je przejmie, potem znów je przejmij i niech go zablokują. Strzałami łuczników wykończ Priesta i zejdź całym wojskiem na brązową drogę. |
![]() | Na drodze pojawią się Trow Priest i Trow Iron Warrior, który będzie próbował skorzystać z przełęczy i w ten sposób się zablokuje, opóźniając swe przybycie. Priesta zabij w tradycyjny sposób - blokując ogrami, przejmując je i dokańczając go łucznikami. Potem rozpraw się z Iron Warriorem. |
![]() | Czeka cię ostatnie wojsko do pokonania. Cofnij się wszystkimi na południe, obok przełęczy, w której blokowałeś i zabiłeś drugiego Priesta, a tylko Damasem zostań na drodze. Biegnij w stronę wojska i w lewo - niech zaczną go gonić. W ten sposób rozbijesz wrogów na dwie grupy, ułatwiając sobie z nimi robotę. |
![]() | Biegając Damasem (uważaj, by nie zginął) skup się bardziej na reszcie wojska. Poczekaj, aż z północy i wschodu przyjdą ogry - będzie ich kilkunastu, za nimi Priest, a potem dwóch kolejnych. Najpierw stój łucznikami w pierwszym miejscu, zablokuj Priesta, przejmij ogry, zabij go, potem przejdź na drugą pozycję widoczną na obrazku. Stamtąd zabij Priesta i Iron Warriora. Jednocześnie cały czas kontroluj sytuację Myrdredem, przejmując ogry, gdy będzie potrzeba i wysyłając je na Priestów. Nie zdążysz uporać się z tymi przeciwnikami, a już wyjdą następni - dwóch Iron Warriorów (jeden z północy, drugi z południa), oraz kilku ogrów, które przejmij. Uciekaj na południe, czekając, aż odzyska ci się mana - przejmij ogry, zablokuj nimi Trowy, strzelaj łucznikami. Resztkami sił powinieneś pokonać Trowy, blokując je jednocześnie Myrdredem. Walka będzie wygrana. |
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






