Myth 3: Misja 25 - The Traitor
Aktualizacja:
MISJA 25 - THE TRAITOR
Wojska: 1 Connacht, 8 Berserks, 3 Heron Guards, 8 Archers, 3 Dwarves
Przeciwnicy: Warrior, Archer, Warlock, Mjarin
Posiłki: nie ma
Cel: zabij zdrajcę Mjarina
A więc to Mjarin był zdrajcą! Tego prawdę mówiąc można było się spodziewać... lecz nie zdrady innego bohatera. Warto też dodać że głowa Mjarina to ta głowa, która straszyła nas w intrze pierwszej części. Powróćmy jednak do misji.
![]() | Na początku zaznacz całe biegnące wojsko i szybko je cofnij, postaw łuczników i krasnali w linii, gdyż zaatakuje cię wróg - z jednej strony 4 wojowników i 1 mag, z drugiej - 6 wojowników i także jeden mag. Niech łucznicy strzelają do magów, a krasnale rzucają do wojowników. Jeśli obaj magowie będą martwi, wtedy możesz wycofać jednostki strzelające i rzucić na niedobitków zbrojnych. Po zabiciu wrogów idź na wschód. |
![]() | Druga zapora wroga, to trzy przełęcze obsadzone kolejno: w pierwszej 6 wojownikami, jednym magiem i 4 łucznikami, w drugiej 4 łucznikami, a w trzeciej 3 wojownikami i jednym magiem. Ustaw wojsko w odpowiednim szyku, a Connachtem biegnij do środkowej przełęczy, unikaj strzał i zabij łuczników, a potem wracaj szybko do swoich. Najpierw zajmij się prawym przeciwnikiem, zdejmij za pomocą łuczników maga, a na wojowników rzuć zbrojnych. Z drugiej strony niech wojowników zaatakują krasnale, a ty strzelaj łucznikami do wrogich łuczników, potem do maga. Gdy już wszyscy wrogowie będą martwi, przejdź przez przełęcz i skręć w prawo, na południe. |
![]() | Czas rozprawić się z trzecią zaporą - nie jest trudna. To tylko dwie trójki wojowników i mag. Rozstaw łuczników i krasnali w linii, a Connachtem biegaj i spraw, aby mag wypuścił dwie kule - straci w ten sposób manę. Krasnale niech zaatakują wojowników, a łucznicy - maga. Użyj zbrojnych, gdy będzie potrzeba. Teraz zostaw tu wojsko, a na górę biegnij tylko Connachtem i Berserkami. |
![]() | Trzeba będzie dotrzeć do Mjarina, jest to niestety niemożliwe bez poświęcenia Berserków (jedyna misja, w której trzeba coś stracić). Ustaw ich w małych odstępach po lewej stronie góry, a Connachta po prawej (tam, gdzie stoi dwóch wrogich łuczników, których zabij). Wybiegnij Berserkami na górę, niech jeden biegnie prosto, drugi skręci w prawo, w tym samym czasie Connacht niech dobiegnie do Mjarina. Ten powinien spanikować, postawić jakąś zasłonę z ognia i uciekać - wtedy go zabijesz (nie zwracaj żadnej uwagi na wrogich wojowników). Zdrajca zostanie zabity, a ty zakończysz grę. |
- Myth III: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
- Myth 3: Bohaterowie Ciemności
- Myth 3: Bohaterowie Światła
- Myth 3: Siły Ciemności
- Myth 3: Siły Światła
- Myth 3: Misja 1 - Defense Of Yursgrad
- Myth 3: Misja 2 - The Nest
- Myth 3: Misja 3 - Journey To Llancarfan
- Myth 3: Misja 4 - The Pack-Mage
- Myth 3: Misja 5 - Flight From The Dark
- Myth 3: Misja 6 - The Forgotten Lands
- Myth 3: Misja 7 - The Crypt Of Mazzarin
- Myth 3: Misja 8 - Battle To Myrgard
- Myth 3: Misja 9 - The Gates Of Myrgard
- Myth 3: Misja 10 - Imprisonment
- Myth 3: Misja 11 - The Eye Of Thalor
- Myth 3: Misja 12 - Siege Of Llancarfan
- Myth 3: Misja 13 - Rod Of The Callieach
- Myth 3: Misja 14 - Bonds Of The Oghre
- Myth 3: Misja 15 - Rebellion
- Myth 3: Misja 16 - Refugees
- Myth 3: Misja 17 - The Smith's Forge
- Myth 3: Misja 18 - The Spider God
- Myth 3: Misja 19 - Children Of Bahl'al
- Myth 3: Misja 20 - The Sunhammer
- Myth 3: Misja 21 - The Heartstone Of Nyx
- Myth 3: Misja 22 - Dream Duel
- Myth 3: Misja 23 - Fall Of The Crown
- Myth 3: Misja 24 - Vengeance
- Myth 3: Misja 25 - The Traitor
- Myth 3: Era Wilka - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.




