Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kolejny rozdział naszego poradnika do Metro Exodus opisuje bardzo klimatyczną wycieczkę w głąb bunkru, w którym Artem ma nadzieję znaleźć aktualne mapy satelitarne.

Na początku zobaczysz mnóstwo bestii, przypominających krzyżówkę skorpionów i pająków - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Na początku zobaczysz mnóstwo bestii, przypominających krzyżówkę skorpionów i pająków. Ci wrogowie boją się światła, gdyż są przez nie ranieni. W kolejnych momentach rozgrywki, będziesz musiał używać latarki, by odgonić wrogów od siebie. Wystarczy raptem chwilą nieuwagi, by potwór zaatakował cię w plecy, więc musisz być bardzo czujny. Używaj latarki, a gdy trafisz do pokoju z oświetleniem, używaj generatora by naładować moc swojej latarki.

Podejdź do korytarza z numerem 01 i przeczołgaj się na drugą stronę - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Podejdź do korytarza z numerem 01 i przeczołgaj się na drugą stronę. Przejdź schodami na dół i przejdź drzwiami dalej. Wejdź do dziury w podłodze i załóż maskę przeciwgazową. Po drodze będziesz spotykał wspomniane wyżej bestie - nie ma sensu do nich strzelać, jedynie skoncentrowana wiązka światła może je ukatrupić. Staraj się więc namierzać wrogów i zabijać je, poprzez długie używanie na nich latarki.

Przebij się do skrzynki i użyj generatora, by włączyć światło w pokoju - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Przebij się do skrzynki i użyj generatora, by włączyć światło w pokoju. Zgłosi się Damir, który od tej pory zacznie nadawać ci różne komunikaty. Przejdź do drzwi, obok numeru 03 na ścianie i idź dalej. Zejdź jeszcze niżej, a dotrzesz do dużego pomieszczenia ze sporą ilością ekranów.

Przejdź korytarzem dalej i wejdź do łazienki - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Przejdź korytarzem dalej i wejdź do łazienki. Uporaj się z potworami i przejdź dalej. Dotrzesz do zablokowanych drzwi i usłyszysz od Damira, że wejście jest zablokowane od środka. Odwróć się i skręć w lewo. W pomieszczeniu znajdziesz szkielet kobiety, która trzyma zdjęcie. Koniecznie je zabierz, gdyż będziesz mógł potem oddać je Giul.

Przejdź teraz drugim przejściem dalej i z pomocą światła rozpraw się z kolejnymi pająkami - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Przejdź teraz drugim przejściem dalej i z pomocą światła rozpraw się z kolejnymi pająkami. Po wszystkim, odszukaj szyb wentylacyjny i wejdź do środka. W środku ponownie natkniesz się na zmutowane potwory, więc uważaj - szczególnie na ataki z tyłu. W końcu zeskoczysz w dół, do docelowego pokoju dowodzenia. W środku odnajdziesz poszukiwaną mapę satelitarną.

Skorzystaj z zaworu, by otworzyć drzwi i przejdź przez nie - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Skorzystaj z zaworu, by otworzyć drzwi i przejdź przez nie. Rozkład pomieszczeń jest identyczny jak poprzednio - jedyna różnica jest taka, że w niektórych miejscach zapadł mrok, co przyciągnęło tabuny pająków. Korzystaj z latarki i w staraj się stać plecami do ściany, by ochronić się przed atakami.

Twoim celem jest dotarcie do windy, którą znajdziesz w mijanym wcześniej pokoju z dużą ilością ekranów - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Twoim celem jest dotarcie do windy, którą znajdziesz w mijanym wcześniej pokoju z dużą ilością ekranów. Wejdź do środka, a na górze spotkasz Giul i Damira. Biegnij za nimi, póki światło jeszcze trzyma skoczne bestie na dystans. W pewnym momencie zaatakuje cię potwór, w krótkiej sekwencji quick time event zrzucisz go jednak z siebie i uciekniecie na powierzchnię.

Na górze oddasz Giul zdjęcie matki, co przełoży się na poprawę relacji z kobietą - Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja - Metro Exodus - poradnik do gry

Na górze oddasz Giul zdjęcie matki, co przełoży się na poprawę relacji z kobietą. Dostaniesz również butelkę na wodę, którą możesz oddać dziewczynce na pokładzie Aurory. Wyjdź na zewnątrz, idź do samochodu i jedź do kolejnego celu na mapie.

Podobało się?

0

Metro Exodus

15 lutego 2019

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-05-21
20:03

matmafan Senator

matmafan

U mnie podobnie, zrobiłem misję poboczne na morzu kaspijskim w statku otworzyłem klatkę, moje z wodą i baronem robiłem po cichu tylko ogłaszałem wrogów a mimo to damir został. Kniaź też został w Wołdze, więc z automatu będzie źle zakończenie :(. Może jeszcze kiedyś raz się spróbuję przejść na spokojnie z dobrym zakończeniem.

Komentarz: matmafan
2023-11-19
00:32

michaeld Junior

Jestem poirytowany ponieważ po wydostaniu się z wołgi dowiedziałem się że Kniaza można było uratować. Wczytałem więc ostatni manualny zapis, musiałem nadrobić 2 zadania poboczne i ukraść drezyne jeszcze raz po to aby zrobić wszystko po cichu. Oczywiście uciekłem z obozu kultystów po cichu, po cichu ukradłem barke i po cichu dotarłem na platformę odblokowując przejaz, a mimo to kzniaz i tak nie przeżył.... ???? Dzięki czemu straciłem ponad godzinę życia. Pozdrawiam

Komentarz: michaeld
2023-12-08
21:24

Twister Junior

wiem że gra jest stara ale jest zapytanie jesli Nie zabiłem zadnego zwolenika oraz nie ogłuszyłem zadnego uratowałem kilku ludzi to dlaczego kinaż nie przeżył?

Komentarz: Twister
2023-12-15
07:48

luigion Junior

W rozdziale Moskwa, wewnątrz bazy wroga. Jest inna, pewniejsza droga, niewymagająca dużych umiejętności. Po odbiciu Anny, wychodzimy na dwór. Schodzimy po schodach i idziemy w lewo. Gdy dojdziemy do płotu idziemy w prawo, aż do samego rogu. Przeskakujemy tam przez dziurę w płocie i słyszymy jak strażnik próbuje naprawić bezpieczniki. Na prawo od niego jest drabina. Czekamy na koniec dialogu i wchodzimy na górę. Przechodzimy po rusztowaniu do następnej wieżyczki i eliminujemy strażnika. Schodzimy potem z wieżyczki i trzymamy się prawej ściany. Przesuwamy się unikając wzroku strażników i na samym końcu jest dziura w ścianie z której można skorzystać.

Gdy jesteśmy w środku schodzimy do zajezdni i kierujmy się w prawo. Czekamy aż strażnik zejdzie po drabinie i idziemy za nim (gasząc światło). Skręcamy w lewo i eliminujemy strażnika przy lokomotywie. Przechodzimy na drugą stronę lokomotywy i idziemy wzdłuż ściany aż do usłyszenia komunikatu o ataku wartowników. Chwilkę czekamy i wchodzimy po drabinie uwolnić maszynistę.

Komentarz: luigion
2024-04-17
22:20

Geralt25 Junior

Witam,
W rozdziale Wołga mimo zabijania kultystów z bronią(tylko tych co atakowali i ogłuszania poddających się) Kniaź przeżył.

Komentarz: Geralt25

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl