Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja
Aktualizacja:
Kolejny rozdział naszego poradnika do Metro Exodus opisuje bardzo klimatyczną wycieczkę w głąb bunkru, w którym Artem ma nadzieję znaleźć aktualne mapy satelitarne.

Na początku zobaczysz mnóstwo bestii, przypominających krzyżówkę skorpionów i pająków. Ci wrogowie boją się światła, gdyż są przez nie ranieni. W kolejnych momentach rozgrywki, będziesz musiał używać latarki, by odgonić wrogów od siebie. Wystarczy raptem chwilą nieuwagi, by potwór zaatakował cię w plecy, więc musisz być bardzo czujny. Używaj latarki, a gdy trafisz do pokoju z oświetleniem, używaj generatora by naładować moc swojej latarki.

Podejdź do korytarza z numerem 01 i przeczołgaj się na drugą stronę. Przejdź schodami na dół i przejdź drzwiami dalej. Wejdź do dziury w podłodze i załóż maskę przeciwgazową. Po drodze będziesz spotykał wspomniane wyżej bestie - nie ma sensu do nich strzelać, jedynie skoncentrowana wiązka światła może je ukatrupić. Staraj się więc namierzać wrogów i zabijać je, poprzez długie używanie na nich latarki.

Przebij się do skrzynki i użyj generatora, by włączyć światło w pokoju. Zgłosi się Damir, który od tej pory zacznie nadawać ci różne komunikaty. Przejdź do drzwi, obok numeru 03 na ścianie i idź dalej. Zejdź jeszcze niżej, a dotrzesz do dużego pomieszczenia ze sporą ilością ekranów.

Przejdź korytarzem dalej i wejdź do łazienki. Uporaj się z potworami i przejdź dalej. Dotrzesz do zablokowanych drzwi i usłyszysz od Damira, że wejście jest zablokowane od środka. Odwróć się i skręć w lewo. W pomieszczeniu znajdziesz szkielet kobiety, która trzyma zdjęcie. Koniecznie je zabierz, gdyż będziesz mógł potem oddać je Giul.

Przejdź teraz drugim przejściem dalej i z pomocą światła rozpraw się z kolejnymi pająkami. Po wszystkim, odszukaj szyb wentylacyjny i wejdź do środka. W środku ponownie natkniesz się na zmutowane potwory, więc uważaj - szczególnie na ataki z tyłu. W końcu zeskoczysz w dół, do docelowego pokoju dowodzenia. W środku odnajdziesz poszukiwaną mapę satelitarną.

Skorzystaj z zaworu, by otworzyć drzwi i przejdź przez nie. Rozkład pomieszczeń jest identyczny jak poprzednio - jedyna różnica jest taka, że w niektórych miejscach zapadł mrok, co przyciągnęło tabuny pająków. Korzystaj z latarki i w staraj się stać plecami do ściany, by ochronić się przed atakami.

Twoim celem jest dotarcie do windy, którą znajdziesz w mijanym wcześniej pokoju z dużą ilością ekranów. Wejdź do środka, a na górze spotkasz Giul i Damira. Biegnij za nimi, póki światło jeszcze trzyma skoczne bestie na dystans. W pewnym momencie zaatakuje cię potwór, w krótkiej sekwencji quick time event zrzucisz go jednak z siebie i uciekniecie na powierzchnię.

Na górze oddasz Giul zdjęcie matki, co przełoży się na poprawę relacji z kobietą. Dostaniesz również butelkę na wodę, którą możesz oddać dziewczynce na pokładzie Aurory. Wyjdź na zewnątrz, idź do samochodu i jedź do kolejnego celu na mapie.
0
- Metro Exodus - poradnik do gry
- Metro Exodus: Opis przejścia
- Metro Exodus: Morze Kaspijskie
- Metro Exodus: Poszukiwanie samochodu, Morze Kaspijskie - solucja
- Metro Exodus: Stara latarnia morska, Morze Kaspijskie - solucja
- Metro Exodus: Wyprawa po mapy satelitarne, Morze Kaspijskie - solucja
- Metro Exodus: Wyprawa po wodę, Morze Kaspijskie - solucja
- Metro Exodus: Strzelanina w obozie, Morze Kaspijskie - solucja
- Metro Exodus: Forteca Barona, Morze Kaspijskie - solucja
- Metro Exodus: Morze Kaspijskie
- Metro Exodus: Opis przejścia
Komentarze czytelników
matmafan Senator

U mnie podobnie, zrobiłem misję poboczne na morzu kaspijskim w statku otworzyłem klatkę, moje z wodą i baronem robiłem po cichu tylko ogłaszałem wrogów a mimo to damir został. Kniaź też został w Wołdze, więc z automatu będzie źle zakończenie :(. Może jeszcze kiedyś raz się spróbuję przejść na spokojnie z dobrym zakończeniem.
michaeld Junior
Jestem poirytowany ponieważ po wydostaniu się z wołgi dowiedziałem się że Kniaza można było uratować. Wczytałem więc ostatni manualny zapis, musiałem nadrobić 2 zadania poboczne i ukraść drezyne jeszcze raz po to aby zrobić wszystko po cichu. Oczywiście uciekłem z obozu kultystów po cichu, po cichu ukradłem barke i po cichu dotarłem na platformę odblokowując przejaz, a mimo to kzniaz i tak nie przeżył.... ???? Dzięki czemu straciłem ponad godzinę życia. Pozdrawiam
Twister Junior
wiem że gra jest stara ale jest zapytanie jesli Nie zabiłem zadnego zwolenika oraz nie ogłuszyłem zadnego uratowałem kilku ludzi to dlaczego kinaż nie przeżył?
luigion Junior
W rozdziale Moskwa, wewnątrz bazy wroga. Jest inna, pewniejsza droga, niewymagająca dużych umiejętności. Po odbiciu Anny, wychodzimy na dwór. Schodzimy po schodach i idziemy w lewo. Gdy dojdziemy do płotu idziemy w prawo, aż do samego rogu. Przeskakujemy tam przez dziurę w płocie i słyszymy jak strażnik próbuje naprawić bezpieczniki. Na prawo od niego jest drabina. Czekamy na koniec dialogu i wchodzimy na górę. Przechodzimy po rusztowaniu do następnej wieżyczki i eliminujemy strażnika. Schodzimy potem z wieżyczki i trzymamy się prawej ściany. Przesuwamy się unikając wzroku strażników i na samym końcu jest dziura w ścianie z której można skorzystać.
Gdy jesteśmy w środku schodzimy do zajezdni i kierujmy się w prawo. Czekamy aż strażnik zejdzie po drabinie i idziemy za nim (gasząc światło). Skręcamy w lewo i eliminujemy strażnika przy lokomotywie. Przechodzimy na drugą stronę lokomotywy i idziemy wzdłuż ściany aż do usłyszenia komunikatu o ataku wartowników. Chwilkę czekamy i wchodzimy po drabinie uwolnić maszynistę.
Geralt25 Junior
Witam,
W rozdziale Wołga mimo zabijania kultystów z bronią(tylko tych co atakowali i ogłuszania poddających się) Kniaź przeżył.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.