Metro Exodus: Broń - rodzaje
Aktualizacja:
W grze Metro Exodus możesz znaleźć cztery rodzaje broni: handguns, shotguns, rifles i special weapons. Różnią się one ilością zadawanych obrażeń, szybkostrzelnością, stabilnością, celnością i pojemnością magazynku.
Pistolety
Revolver - to podstawowa broń, z która opuścisz metro. Możesz ulepszyć ją na różne sposoby.
Bastard (Sobaka) - to broń z krótkim zasięgiem, ale za to dość sporą ilością naboi. Możesz z jej pomocą powalić wyskakujących na ciebie wrogów.
Strzelby
Shambler Shot Gun - to strzelba, która po ulepszeniu może działać jak najlepszy karabin. Możesz ulepszyć jej lufę, zmienić magazynek oraz znacznie zwiększyć szybkostrzelność.
A-Shot (Strzelba) - to podstawowa strzelba, stworzona do ulepszeń.
Karabiny
Kalash (Kałach) - czyli popularny kałach. To karabin szturmowy, który możesz przekształcić wedle własnego pomysłu za pomocą ulepszeń.
Bulldog - broń znacznie silniejsza od Kalasha. Ma ona zwiększoną celność, stabilność i ilość zadawanych obrażeń w porównaniu do częściej spotykanej broni z tego samego rodzaju. Ma jednak znacznie mniejszą szybkostrzelność, to pozwala jednak wykonywać powolne, dokładne strzały.
Gatling (Gatling) - super szybki karabin maszynowy, które idealnie nada się do wali z szybkimi przeciwnikami.
Bronie specjalne
Tikhar - to jedna z cichszych broni dostępnych w grze. Dodatkowo możesz stworzyć z niej broń zapalającą za pomocą specjalnej amunicji.
Helsing - to kusza dzięki, której możesz zadawać obrażenia po cichu z dużego dystansu.
Throwing Knives (Noże do rzucania) - dzięki tej broni wyeliminujesz po cichu przeciwników stojących parę metrów od ciebie.
Explosive (Ładunek wybuchowy) - idealny sposób na pozbycie się hordy przeciwników.
Molotov Cocktail (Mołotow) - kolejna idealna broń do pozbywania się dużych grup przeciwników. Dodatkowo może rozjaśnić ci ciemne pomieszczenia.
0
Komentarze czytelników
matmafan Senator

U mnie podobnie, zrobiłem misję poboczne na morzu kaspijskim w statku otworzyłem klatkę, moje z wodą i baronem robiłem po cichu tylko ogłaszałem wrogów a mimo to damir został. Kniaź też został w Wołdze, więc z automatu będzie źle zakończenie :(. Może jeszcze kiedyś raz się spróbuję przejść na spokojnie z dobrym zakończeniem.
michaeld Junior
Jestem poirytowany ponieważ po wydostaniu się z wołgi dowiedziałem się że Kniaza można było uratować. Wczytałem więc ostatni manualny zapis, musiałem nadrobić 2 zadania poboczne i ukraść drezyne jeszcze raz po to aby zrobić wszystko po cichu. Oczywiście uciekłem z obozu kultystów po cichu, po cichu ukradłem barke i po cichu dotarłem na platformę odblokowując przejaz, a mimo to kzniaz i tak nie przeżył.... ???? Dzięki czemu straciłem ponad godzinę życia. Pozdrawiam
Twister Junior
wiem że gra jest stara ale jest zapytanie jesli Nie zabiłem zadnego zwolenika oraz nie ogłuszyłem zadnego uratowałem kilku ludzi to dlaczego kinaż nie przeżył?
luigion Junior
W rozdziale Moskwa, wewnątrz bazy wroga. Jest inna, pewniejsza droga, niewymagająca dużych umiejętności. Po odbiciu Anny, wychodzimy na dwór. Schodzimy po schodach i idziemy w lewo. Gdy dojdziemy do płotu idziemy w prawo, aż do samego rogu. Przeskakujemy tam przez dziurę w płocie i słyszymy jak strażnik próbuje naprawić bezpieczniki. Na prawo od niego jest drabina. Czekamy na koniec dialogu i wchodzimy na górę. Przechodzimy po rusztowaniu do następnej wieżyczki i eliminujemy strażnika. Schodzimy potem z wieżyczki i trzymamy się prawej ściany. Przesuwamy się unikając wzroku strażników i na samym końcu jest dziura w ścianie z której można skorzystać.
Gdy jesteśmy w środku schodzimy do zajezdni i kierujmy się w prawo. Czekamy aż strażnik zejdzie po drabinie i idziemy za nim (gasząc światło). Skręcamy w lewo i eliminujemy strażnika przy lokomotywie. Przechodzimy na drugą stronę lokomotywy i idziemy wzdłuż ściany aż do usłyszenia komunikatu o ataku wartowników. Chwilkę czekamy i wchodzimy po drabinie uwolnić maszynistę.
Geralt25 Junior
Witam,
W rozdziale Wołga mimo zabijania kultystów z bronią(tylko tych co atakowali i ogłuszania poddających się) Kniaź przeżył.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.