Metro Exodus Sam's Story: Poszukiwanie Kapitana i wrogi Snajper - solucja
Aktualizacja:
W tym rozdziale naszego poradnika do Metro Exodus Sam's Story przeczytasz dalszą część opisu przejścia, w którym dowiesz się między innymi jak osiągnąć najlepsze zakończenie i poradzić sobie ze snajperem.
Gdy zostaniesz obezwładniony i oddelegowany na łódź, idź przed siebie. Po pewnym czasie dotrzesz do Toma, który zabierze cię do swojego gabinetu.

Po rozmowie, wyjdź z pomieszczenia - strażnicy wskażą ci drogę do strzelnicy. Zabierz broń i amunicję, a następnie skorzystaj ze stołu rzemieślniczego. Warto stworzyć kilka apteczek i filtry do maski. Następnie wejdź do czerwonej łódki i płyń w kierunku celu na mapie.

Możesz również trochę poeksplorować lokację. W tym miejscu np. znajdziesz pierwszą notatkę i ulepszenie do karabinu.

Gdy zbliżysz się do X na mapie, usłyszysz Kapitana. Wejdź do budynku, walcz z mutantami i zmierzaj w kierunku żółtej farby. W końcu dotrzesz na górę, blisko zamkniętych drzwi - wyjdź na balkon i kopnij drzwi by przejść dalej. Następnie kieruj się schodami na górę.


Wyjdź na zewnątrz, a następnie przejdź rusztowaniami dalej. Ponownie zwróć uwagę na żółtą farbę - wskazuje ona dobrą drogę. W końcu znajdziesz rurę - zjedź nią na dół. Walcz z mutantami, aż w końcu dotrzesz do Kapitana.

Idź za mężczyzną, a gdy ten poprosi cię, byś przeniósł belkę, zrób to, by polepszyć relację z mężczyzną i móc odblokować najlepsze zakończenie.

Idź za Kapitanem, aż dotrzecie na jego łódź. Po pewnym czasie zostaniecie ostrzelani i będziesz zmuszony ruszyć za snajperem. Wyjdź z łodzi, wejdź do budynku i walcz z mutantami. Następnie wyjdź po drugiej stronie, a trafisz na wrogów wyposażonych w broń. Walcz z nimi i kryj się za obiektami, by uniknąć trafienia przez snajpera.

Walcz z bandytami i powoli kieruj się do budynku ze snajperem. Zbieraj amunicję i zabijaj wrogów, a następnie wejdź do budynku. Kieruj się cały czas na górę i walcz z bandytami. W końcu wyważysz drzwi i obezwładnisz wroga w scence QTE. Czeka cię teraz wybór, możesz ogłuszyć wroga lub go zabić. Jeśli chcesz dobre zakończenie, ogłusz wroga.
Zabierz ulepszenia karabinu snajperskiego i wracaj do Kapitana. Czeka cię teraz długa scenka, aż w końcu trafisz do kwatery mężczyzny.
0
- Metro Exodus - poradnik do gry
- Metro Exodus Sam's Story: Sam's Story DLC
- Metro Exodus Sam's Story: Opis przejścia
- Metro Exodus Sam's Story: Prolog i pierwsze spotkanie z Kapitanem - solucja
- Metro Exodus Sam's Story: Poszukiwanie Kapitana i wrogi Snajper - solucja
- Metro Exodus Sam's Story: Wizyta w apartamencie Kapitana - solucja
- Metro Exodus Sam's Story: Zdobycie skafandra - solucja
- Metro Exodus Sam's Story: Tunele i zdobycie paliwa - solucja
- Metro Exodus Sam's Story: Finałowa walka na statku - solucja
- Metro Exodus Sam's Story: Dobre zakończenie - jak odblokować?
- Metro Exodus Sam's Story: Opis przejścia
- Metro Exodus Sam's Story: Sam's Story DLC
Komentarze czytelników
matmafan Senator

U mnie podobnie, zrobiłem misję poboczne na morzu kaspijskim w statku otworzyłem klatkę, moje z wodą i baronem robiłem po cichu tylko ogłaszałem wrogów a mimo to damir został. Kniaź też został w Wołdze, więc z automatu będzie źle zakończenie :(. Może jeszcze kiedyś raz się spróbuję przejść na spokojnie z dobrym zakończeniem.
michaeld Junior
Jestem poirytowany ponieważ po wydostaniu się z wołgi dowiedziałem się że Kniaza można było uratować. Wczytałem więc ostatni manualny zapis, musiałem nadrobić 2 zadania poboczne i ukraść drezyne jeszcze raz po to aby zrobić wszystko po cichu. Oczywiście uciekłem z obozu kultystów po cichu, po cichu ukradłem barke i po cichu dotarłem na platformę odblokowując przejaz, a mimo to kzniaz i tak nie przeżył.... ???? Dzięki czemu straciłem ponad godzinę życia. Pozdrawiam
Twister Junior
wiem że gra jest stara ale jest zapytanie jesli Nie zabiłem zadnego zwolenika oraz nie ogłuszyłem zadnego uratowałem kilku ludzi to dlaczego kinaż nie przeżył?
luigion Junior
W rozdziale Moskwa, wewnątrz bazy wroga. Jest inna, pewniejsza droga, niewymagająca dużych umiejętności. Po odbiciu Anny, wychodzimy na dwór. Schodzimy po schodach i idziemy w lewo. Gdy dojdziemy do płotu idziemy w prawo, aż do samego rogu. Przeskakujemy tam przez dziurę w płocie i słyszymy jak strażnik próbuje naprawić bezpieczniki. Na prawo od niego jest drabina. Czekamy na koniec dialogu i wchodzimy na górę. Przechodzimy po rusztowaniu do następnej wieżyczki i eliminujemy strażnika. Schodzimy potem z wieżyczki i trzymamy się prawej ściany. Przesuwamy się unikając wzroku strażników i na samym końcu jest dziura w ścianie z której można skorzystać.
Gdy jesteśmy w środku schodzimy do zajezdni i kierujmy się w prawo. Czekamy aż strażnik zejdzie po drabinie i idziemy za nim (gasząc światło). Skręcamy w lewo i eliminujemy strażnika przy lokomotywie. Przechodzimy na drugą stronę lokomotywy i idziemy wzdłuż ściany aż do usłyszenia komunikatu o ataku wartowników. Chwilkę czekamy i wchodzimy po drabinie uwolnić maszynistę.
Geralt25 Junior
Witam,
W rozdziale Wołga mimo zabijania kultystów z bronią(tylko tych co atakowali i ogłuszania poddających się) Kniaź przeżył.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.