Metro Exodus Two Colonels: Wędrówka po mapę i ślepe bestie - solucja
Aktualizacja:
Kolejna strona poradnika do gry Metro Exodus Two Colonels skupia się na poradniku, jak zdobyć mapę i uciec przed ślepymi bestiami.

Po wstawkach zejdź z miotaczem płomieni na dół. Dalsza droga jest liniowa, jednak napis na ścianie ostrzegł cię, by nie robić hałasu. Idź kolejnymi przejściami, zejdź na dół do pomieszczenia z pojazdami, a następnie przejdź pod jednym z nich. W razie problemów w nawigacji, zwracaj uwagę na strzałki, które ułatwią ci drogę.


Po pewnym czasie dotrzesz do przełącznika zasilania, użyj go, a po chwili zjawią się mutanty. Pal je z pomocą miotacza płomieni i nie daj się zaskoczyć ich sporą ilością. Następnie staraj się dostać na dół placówki i walcz z kolejnymi potworami.

Przejdź korytarzami dalej, walcz z mutantami i przyj naprzód. Po pewnym czasie zostaniesz zaatakowany przez bibliotekarza (ślepe goryle). Walka odbywa się w dymie, zrań potwora, a następnie walcz z resztą potworów w dymie. Pal goryla, uważaj na jego ataki i nie daj się trafić.

W pewnym momencie potwór zrzuci cię na dół. Idź szybem wentylacyjnym, aż zeskoczysz do innego pomieszczenia. Po wstawce zdobędziesz mapę - idź teraz powoli w kierunku korytarza z migającym światłem. Musisz uważać, bo goryle patrolują okolice. Staraj się zachować spokój, pamiętaj, że reagują one na hałas i staraj się je wyminąć.

Idź w kierunku światła i przejdź pod drzwiami. Czeka cię jeszcze krótka sekwencja, a następnie zobaczysz zakończenie dodatku.
0
Komentarze czytelników
matmafan Senator

U mnie podobnie, zrobiłem misję poboczne na morzu kaspijskim w statku otworzyłem klatkę, moje z wodą i baronem robiłem po cichu tylko ogłaszałem wrogów a mimo to damir został. Kniaź też został w Wołdze, więc z automatu będzie źle zakończenie :(. Może jeszcze kiedyś raz się spróbuję przejść na spokojnie z dobrym zakończeniem.
michaeld Junior
Jestem poirytowany ponieważ po wydostaniu się z wołgi dowiedziałem się że Kniaza można było uratować. Wczytałem więc ostatni manualny zapis, musiałem nadrobić 2 zadania poboczne i ukraść drezyne jeszcze raz po to aby zrobić wszystko po cichu. Oczywiście uciekłem z obozu kultystów po cichu, po cichu ukradłem barke i po cichu dotarłem na platformę odblokowując przejaz, a mimo to kzniaz i tak nie przeżył.... ???? Dzięki czemu straciłem ponad godzinę życia. Pozdrawiam
Twister Junior
wiem że gra jest stara ale jest zapytanie jesli Nie zabiłem zadnego zwolenika oraz nie ogłuszyłem zadnego uratowałem kilku ludzi to dlaczego kinaż nie przeżył?
luigion Junior
W rozdziale Moskwa, wewnątrz bazy wroga. Jest inna, pewniejsza droga, niewymagająca dużych umiejętności. Po odbiciu Anny, wychodzimy na dwór. Schodzimy po schodach i idziemy w lewo. Gdy dojdziemy do płotu idziemy w prawo, aż do samego rogu. Przeskakujemy tam przez dziurę w płocie i słyszymy jak strażnik próbuje naprawić bezpieczniki. Na prawo od niego jest drabina. Czekamy na koniec dialogu i wchodzimy na górę. Przechodzimy po rusztowaniu do następnej wieżyczki i eliminujemy strażnika. Schodzimy potem z wieżyczki i trzymamy się prawej ściany. Przesuwamy się unikając wzroku strażników i na samym końcu jest dziura w ścianie z której można skorzystać.
Gdy jesteśmy w środku schodzimy do zajezdni i kierujmy się w prawo. Czekamy aż strażnik zejdzie po drabinie i idziemy za nim (gasząc światło). Skręcamy w lewo i eliminujemy strażnika przy lokomotywie. Przechodzimy na drugą stronę lokomotywy i idziemy wzdłuż ściany aż do usłyszenia komunikatu o ataku wartowników. Chwilkę czekamy i wchodzimy po drabinie uwolnić maszynistę.
Geralt25 Junior
Witam,
W rozdziale Wołga mimo zabijania kultystów z bronią(tylko tych co atakowali i ogłuszania poddających się) Kniaź przeżył.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.