Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 4: Archives (Archiwa)

Ten poziom jest skoncentrowany bardziej na łamigłówkach niż walce, chociaż i tej nie zabraknie - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ten poziom jest skoncentrowany bardziej na łamigłówkach niż walce, chociaż i tej nie zabraknie. Tutaj znajdziesz również opis sekretnej części tuneli, kto których wejście znalazłeś na poziomie 3.

Walk na tym poziomie nie będzie bardzo dużo, ale pierwsza i jedna z najtrudniejszych przywita Cię już na dobry początek - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Walk na tym poziomie nie będzie bardzo dużo, ale pierwsza i jedna z najtrudniejszych przywita Cię już na dobry początek. Po wciśnięciu płyty dociskowej zostaniesz zaatakowany przez dwa Dorosłe Herdery. Podczas walki z nimi uważaj na toksyczne chmury jakie z siebie wypluwają i bądź bardzo mobilny. Jeśli stracisz część drużyny, ale ostatecznie uda Ci się ich pokonać nie przejmuj się. Jeden z Herderów upuści Żelazny Klucz, który pasuje do zamka obok bramy prowadzącej w głąb tunelu. Możesz teraz ewentualnie wrócić się na 3 poziom, aby skorzystać z Kryształu Życia.

W tym pomieszczeniu na półeczkach znajdziesz przepis na Miksturę Energii, kolejną flaszeczkę oraz grzybek - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu na półeczkach znajdziesz przepis na Miksturę Energii, kolejną flaszeczkę oraz grzybek.

Ta komnata jest punktem centralnym całego podziemia - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ta komnata jest punktem centralnym całego podziemia. Portale stąd prowadzą do czterech łamigłówek jakie przyjdzie Ci rozwiązać aby się stąd wydostać. Najpierw uporaj się z dwiema grupami Szkieletów Łuczników, a potem zwróć uwagę na znajdujące się tutaj cztery filary. Na każdym z nich jest fragment tekstu oraz półka, na której należy położyć inny fragment tak, aby oba uzupełniały się w odpowiedni sposób. Zwoje z brakującym tekstem znajdziesz oczywiście na końcu każdej z czekających na Ciebie łamigłówek. Fragmenty tekstu łączą się ze sobą w następujący sposób:

  • Put to sleep + but still dreaming
  • Eternally imprisoned + to depths beyond measure
  • Caverns still echoing + by his call
  • Crimes forgotten + but never forgiven

Po rozwiązaniu zagadki ze zwojami, otworzą się nowe korytarze (24) i (25) z których do komnaty wtargnie chmara jaszczuro-szczypawkowatych stworów zwanych Padlinożercami (Scavengers). Najlepiej jeśli od razu po położeniu ostatniego zwoju wycofasz się w stronę Kryształu Życia (26) i będziesz tam wabił pojedyncze osobniki/grupki. Po każdej walce zdrzemnij się (na tyle, na ile pozwolą Ci potwory) i walcz dalej, a jeśli któryś z kompanów padnie, wtedy użyj po prostu Kryształu.

Uwaga: po wypuszczeniu Padlinożerców portale znajdujące się w centralnej sali zostaną wyłączone!

To jest portal prowadzący do Twojego pierwszego zadania: Ogrody Bestii i Menażeria - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

To jest portal prowadzący do Twojego pierwszego zadania: Ogrody Bestii i Menażeria.

Kolejność wykonywania kolejnych wyzwań jest tak na dobrą sprawę obojętna - ja wybrałem kolejność zgodną z kierunkiem ruchu wskazówek zegara.

Już w tym pomieszczeniu czeka na Ciebie prosta łamigłówka - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Już w tym pomieszczeniu czeka na Ciebie prosta łamigłówka. Przed sobą zobaczysz zamknięte wrota, z przyciskiem po lewej stronie oraz znajomym już otworem po prawej. Za tobą, po prawej stronie znajduje się demoniczna statua, która wypluwa magiczny pocisk gdy tylko naciśniesz przycisk przy drzwiach. Wystarczy że po wciśnięciu metalowego przycisku szybko zagrodzisz sobą drogę pocisku, która w innym razie zamknęłaby drzwi z powrotem.

W głównej komnacie tego wyzwania znajdują się trzy cele z płytą dociskową wewnątrz - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W głównej komnacie tego wyzwania znajdują się trzy cele z płytą dociskową wewnątrz. Na ścianach zaznaczonych na mini-mapie znajdują się przyciski, które otwierają cele. Twoim zadaniem jest zwabienie do każdej z cel jednego Szkieletu Wojownika (pojawiają się w nieskończoność dopóki nie rozwiążesz zagadki). Gdy wszystkie trzy cele będą już zajęte, drzwi znajdujące się na południowej ścianie zostaną otwarte (całkiem możliwe że zaatakuje Cię wtedy Crowern). Zanim jednak opuścisz tę komnatę rozejrzyj się dokładnie w poszukiwaniu roślinek rosnących w alkowie oraz enigmatycznego rysunku, znajdującego się w pobliżu północnej celi (ciekawostka dotycząca sekretnej części tego poziomu). Jest tu również sekret, o którym poniżej.

W najbardziej wysuniętej na południe celi znajduje się ukryty w ścianie przycisk - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W najbardziej wysuniętej na południe celi znajduje się ukryty w ścianie przycisk. Po jego wciśnięciu otworzy się kolejna alkowa w północnym narożniku, a znajdziesz w niej Skórzane Buty, Chleb oraz Rękawice Kolcze.

W tym miejscu zbiegają się ścieżki z każdego z czterech wyzwań - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym miejscu zbiegają się ścieżki z każdego z czterech wyzwań. Portal na środku zabierze Cię z powrotem do centralnej sali (3), a zwoje leżące wokół niego to właśnie brakujące fragmenty tekstu, których potrzebujesz. Spotkasz tu kilka Crowerów, które możesz z łatwością wyeliminować.

Kolejny portal i kolejne czekające w nim wyzwanie: Katakumba - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Kolejny portal i kolejne czekające w nim wyzwanie: Katakumba.

W miejscu w którym się pojawisz zobaczysz trzy otwarte zapadnie, które blokują Ci drogę po kolejny zwój - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W miejscu w którym się pojawisz zobaczysz trzy otwarte zapadnie, które blokują Ci drogę po kolejny zwój. Aby je pozamykać musisz odnaleźć trzy płyty dociskowe i zdjąć z nich ciężarki. Spotkasz tu szkielety w obu poznanych już odmianach, a same "ciężarki znajdujące się na płytach to również przydatne znajdźki. Ostatnim "ciężarkiem są same szkielety, zamknięte w zachodniej celi, którą otwiera pobliska dźwignia. Znajduje się tutaj również kolejna notatka Tooruma (obok południowo-wschoddniego filara) oraz Bełty do kuszy, które wkrótce będą bardzo przydatne (w alkowie na pónocy).

Po wyjściu przez portal z tej części podziemia możesz zostać zaatakowany przez Mackę, trudnego, ale stacjonarnego przeciwnika - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Po wyjściu przez portal z tej części podziemia możesz zostać zaatakowany przez Mackę, trudnego, ale stacjonarnego przeciwnika.

W tej samej celi, w której znajduje się ostatnia płyta dociskowa znajdziesz przycisk na ścianie, który otworzy sekret - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tej samej celi, w której znajduje się ostatnia płyta dociskowa znajdziesz przycisk na ścianie, który otworzy sekret. Znajdziesz w nim Worek (w środku Udziec ze Szrzura, Smolne Koraliki i Skórzane Rękawice), a pod nim Kościany Naszyjnik.

Kolejnym sekretem jest alkowa otwierana zaznaczonym na mapie, kamiennym przyciskiem - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Kolejnym sekretem jest alkowa otwierana zaznaczonym na mapie, kamiennym przyciskiem. Gdy go naciśniesz najpierw będziesz musiał zmierzyć się z grupką szkieletów, które w ten sposób uwolniłeś. Po ich zabiciu wciśnij przycisk jeszcze raz i szybko popędź w stronę zaznaczonego pomieszczenia, ponieważ otwiera się ono tylko na kilka chwil. W środku znajdziesz Czapkę z Piórkiem oraz Ognistą Bombę.

Kolejny loch z wyzwaniem, bardziej logicznym i pamięciowym: Ścieżki Myśli - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Kolejny loch z wyzwaniem, bardziej logicznym i pamięciowym: Ścieżki Myśli.

Po wejściu do tego pomieszczenia musisz poruszać się w ściśle określony sposób, aby przejść na jego drugą stronę - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Po wejściu do tego pomieszczenia musisz poruszać się w ściśle określony sposób, aby przejść na jego drugą stronę. Najpierw musisz dotrzeć do przycisku otwierającego zamknięte drzwi, a potem do nich dotrzeć. Jeśli staniesz na niewłaściwej płycie dociskowej będziesz musiał zaczynać od początku.

Dla ułatwienia ponumerowałem płyty tak jak klawiaturę w telefonie - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Dla ułatwienia ponumerowałem płyty tak jak klawiaturę w telefonie. Poprawna kolejność poruszania się to: 8 > 5 > 2 > 3 > 6 > 5 > 8 > 9 > 6 > 5 > 8 > 7 - w ten sposób dotrzesz do przycisku. Po jego wciśnięciu poruszaj się po trasie: 4 > 5 > 8 > 7 > 4 > 5 > 8 > 9 > 6 > 5 > 2 > 3 i w ten sposób dotrzesz do drzwi.

Najpierw zajmij się sekretem znajdującym się w tym pomieszczeniu - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Najpierw zajmij się sekretem znajdującym się w tym pomieszczeniu. Na ścianie po prawej stronie znajduje się ukryty przycisk, który otworzy alkowę w korytarzu przed bramą. Znajdziesz w niej sztylet Jadowite Ostrze.

Tutaj mamy do czynienia z zagadną nieco podobną do poprzedniej, ale na szczęście dużo mniej skomplikowaną - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Tutaj mamy do czynienia z zagadną nieco podobną do poprzedniej, ale na szczęście dużo mniej skomplikowaną. Aby zamknąć wszystkie zapadnie odgradzające Ci drogę stań na płytach w podanej kolejności (zaczynając zza bramy) przód, przód, tył, prawo, lewo. Na półce nad ostatnią zapadnią znajdziesz klucz do pobliskich drzwi. Wejdź w znajdujący się po drugiej stronie korytarz.

Tutaj znajduje się sekret, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć Żelazne Wrota znajdujące się na tym poziomie (25) - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Tutaj znajduje się sekret, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć Żelazne Wrota znajdujące się na tym poziomie (25). Pod portalem "na skrzyżowaniu" (8) znajduje się zapadnia. Wciśnij ukryty w alkowie przycisk i pobiegnij w stronę portalu, który jest chwilowo wyłączony, a zapadnia otworzyła się. Spadniesz na niższy poziom i znajdziesz tam Zębaty Klucz (Gear Key). Opis niższego poziomu znajdziesz w punkcie (28).

Ostatnie wyzwanie na tym poziomie to Czas i Pływ - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ostatnie wyzwanie na tym poziomie to Czas i Pływ.

Jak sama nazwa tego wyzwania wskazuje, polegać ono będzie na dobrym wyczuciu czasu oraz ruchu - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Jak sama nazwa tego wyzwania wskazuje, polegać ono będzie na dobrym wyczuciu czasu oraz ruchu. Pierwsze zadanie jest bardzo proste. W alkowie znajdziesz noże do rzucania, w razie gdybyś nie miał czym miotać. Stań na płycie dociskowej przed otwartymi zapadniami, a usłyszysz tykanie - a dokładnie trzy tyknięcia. Zamiast czwartego tyknięcia, nad drugą zapadnią na ułamek sekundy pojawi się portal. Wyczuj moment i rzuć czymkolwiek w stronę portalu około pół sekundy po trzecim tyknięciu. Przedmiot przeniesie się na płytę dociskową po lewej stronie i zapadnie (poza ostatnią) zamkną się.

Portal nad zamkniętymi zapadniami można wykorzystać aby dostać się do sekretnego pomieszczenia i za kratami - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Portal nad zamkniętymi zapadniami można wykorzystać aby dostać się do sekretnego pomieszczenia i za kratami. Połóż jakiś przedmiot na "tykającej płycie" i stań na drugiej zapadni. Wewnątrz sekretu znajdziesz Księgę Nieskończonej Mądrości.

Kolejne zadanie wymaga znacznie większego wyczucia i odrobiny szczęścia - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Kolejne zadanie wymaga znacznie większego wyczucia i odrobiny szczęścia.

Po pierwsze, zapisz grę i przygotuj sobie broń do rzucania lub strzelania, ponieważ będzie tutaj niezbędna - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Po pierwsze, zapisz grę i przygotuj sobie broń do rzucania lub strzelania, ponieważ będzie tutaj niezbędna. Po wciśnięciu płyty dociskowej na podłodze, kolejne zapadnie zaczną się zamykać i otwierać po około sekundzie. Musisz tak wymierzyć każdy ruch, aby przejść po płytach cały korytarz. Kiedy znajdziesz się w pomieszczeniu z płytą dociskową po drugiej stronie otwartej zapadni strzel/rzuć czymś na płytę, aby otworzyć zamknięte drzwi i szybko przez nie przejść. Może to wymagać odrobiny praktyki, a dodatkowo sprawę utrudnia latający w okolicy Crowern. Jeśli stanie Ci na drodze i nie zabijesz go jednym/dwoma ciosami wtedy na pewno spadniesz na niższy poziom (28). Wtedy najlepiej wczytać grę i spróbować ponownie, ponieważ Crowern za każdym razem lata inną trasą. Zabij go kiedy znajdziesz się po drugiej stronie, ponieważ przemierzysz tę trasę jeszcze raz w celu odnalezienia sekretu.

Ten sekret jest dużo łatwiejszy jeżeli raz już przeszedłeś po zapadniach, zabiłeś Crowerna i zostawiłeś sobie otwartą bramę na końcu korytarza - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ten sekret jest dużo łatwiejszy jeżeli raz już przeszedłeś po zapadniach, zabiłeś Crowerna i zostawiłeś sobie otwartą bramę na końcu korytarza. Ponownie przejdź do punktu (21), ale tym razem gdy będziesz na drugiej zapadni spójrz w prawo, wciśnij znajdujący się tam przycisk. Otworzy on rozgałęzienie w tunelu. Skręć w prawo w nowo otwarte przejście, spójrz w prawo i szybko zabierz Chitynową Maskę i dalej podążaj za zamykającymi się zapadniami.

W tym korytarzu znajdziesz Topór bojowy w pakamerce na ścianie oraz dwie roślinki do alchemii, rosnące na podłodze - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym korytarzu znajdziesz Topór bojowy w pakamerce na ścianie oraz dwie roślinki do alchemii, rosnące na podłodze.

W kolejnym korytarzu znajdziesz jeszcze jedno ziele oraz dźwignie, która na powrót uruchamia portale w głównej sali - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W kolejnym korytarzu znajdziesz jeszcze jedno ziele oraz dźwignie, która na powrót uruchamia portale w głównej sali.

Właśnie do tych drzwi potrzebny Ci Zębaty Klucz, którzy zdobyłeś w punkcie (17) - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Właśnie do tych drzwi potrzebny Ci Zębaty Klucz, którzy zdobyłeś w punkcie (17). Użyj kluczyka na zamku w kształcie zębatki, a w środku znajdziesz Chitynowe Nagolenniki.

W komnacie z Kryształem Życia znajdziesz też Bombę Lodową oraz Udziec ze Szczura - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W komnacie z Kryształem Życia znajdziesz też Bombę Lodową oraz Udziec ze Szczura.

Wróć na trzeci poziom i skorzystaj z odnalezionych wcześniej schodów (S3) - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Wróć na trzeci poziom i skorzystaj z odnalezionych wcześniej schodów (S3). Znajdziesz się w inaczej niedostępnej części poziomu 4, zwanej Szlamowym Loch. Nazwa nie jest przypadkowa, ponieważ spotkasz tutaj nowych przeciwników - Szlamy.

Na mini-mapie w tym miejscu nie widać krat, które tworzą prosty labirynt korytarzy, ale dorysowałem je ciemno-czerwonym kolorem. Uważnie zwiedzaj to podziemie szukając roślin przypominających główkę kapusty. Szlamowe Dzwonki (Slime Bell) to nowa roślina potrzebna w alchemii. Dzięki niej możesz uwarzyć antidotum.

(A) - W tym miejscu znajdziesz kolejny ze Skarbów dostępnych w grze: Statuetkę Złotego Bożka.

(B) - Tutaj znajduje się Zielony Klejnot, potrzebny do otwarcie drzwi w punkcie (C). Aby otworzyć to sekretne pomieszczenie musisz wcisnąć ukryty na pobliskiej ścianie kamienny przycisk.

(C) - Aby wejść do tej komnaty musisz najpierw "nakarmić" wystającą ze ściany demoniczną statuę. Aby to zrobić po prostu włóż jej do ust Zielony Klejnot. W środku czeka nagroda za przejście Szlamowego Lochu - Kusza, trujące bełty oraz trujące bomby. Opuszczając loch nie zapomnij zabrać ze sobą Zielonego Klejnotu.

Ta część technicznie jest fragmentem poziomu 5, ale w praktyce stanowi część poziomu 4 - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ta część technicznie jest fragmentem poziomu 5, ale w praktyce stanowi część poziomu 4.

(1) - Do tej części podziemia trafisz zeskakując do jednej z zapadni w punkcie (8) - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

(1) - Do tej części podziemia trafisz zeskakując do jednej z zapadni w punkcie (8). Znajdziesz tutaj pieczonego robaka, zamknięty początkowo sekret (17) oraz portal do głównej sali.

(2) - Aby tu trafić musisz zeskoczyć do zapadni w punkcie (10). Znajduje się tutaj ziele Smolny Koralik oraz dwa Bełty do kuszy. Aby opuścić to pomieszczenie musisz zlokalizować kamienny przycisk na ścianie.

(3) - Zeskakując do otworu w punkcie (16) trafisz do pomieszczenia gdzie rosną dwa Szlamowe Dzwonki. Aby wyjść z potrzasku znajdź ukryty przycisk na południowej ścianie.

(4) - Zapadnia w punkcie (19) prowadzi do zachodniej części tego podziemia, a znajdziesz tutaj tylko ziele to alchemii. Aby się stąd wydostać musisz pociągnąć za dźwignię na wschodniej ścianie.

Zwróć uwagę na zbroję widoczną za kratami w południowym korytarzu - jeszcze tu wrócisz, ale z innego miejsca - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Zwróć uwagę na zbroję widoczną za kratami w południowym korytarzu - jeszcze tu wrócisz, ale z innego miejsca.

(P) - Portal powrotny do głównej sali (3).

Schody na poziom 3 - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Schody na poziom 3.

Schody na poziom 5 - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Schody na poziom 5.

Schody na poziom 3 - Poziom 4 - Archives (Archiwa) | Opis przejścia | Dragon Age II Dziedzictwo - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Schody na poziom 3.

Podobało się?

0

Legend of Grimrock

11 kwietnia 2012

PC Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2012-05-10
10:26

zanonimizowany840080 Junior

ponawiam pytanie gdzie można obczaić jakie się ma osiągnięcia ??

Komentarz: zanonimizowany840080
2012-05-10
16:47

zanonimizowany839390 Legionista

Osiągnięcia są na steamie, (shift + Tab) i pojawi ci się okienko steama i tam jest zakładka osiągnięć ;) a jak jest bez steama to kliknij w grze Esc, i tam są statystyki

Komentarz: zanonimizowany839390
2013-07-31
19:53

zanonimizowany935094 Junior

Jak mogę zdobyć klucz do pokoju "25"?

Komentarz: zanonimizowany935094
2014-12-03
23:43

bistrobob Legionista

Generalnie bardzo dobry i szczegółowy poradnik - gratuluję. Jednak znalazłem błąd na poziomie 4. Przy opisie sekretu w punkcie 17, po wciśnięciu guzika w niszy, zamykają się 2 zapadnie po lewej stronie w głównej sali ze zwojami. Biegniemy nimi do końca i na ścianie po lewej jest kolejny guzik i dopiero po jego wciśnięciu znika centralny portal i można zeskoczyć w dół. Dotąd na razie doszedłem. Jak znajdę coś więcej napiszę - pozdrawiam.

Komentarz: bistrobob
2017-10-07
02:52

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Na poziomie 5 (Hallways) w punkcie 22 (Brace of Fortitude) jest w ścianie ukryty przycisk o którym nie wspomniałeś (na tej samej platformie co ten przedmiot) - robi on coś (co)?

Komentarz: MrocznyWędrowiec

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl