Air Magic (Magia Powietrza) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo
Aktualizacja:
Każda szanująca się drużyna powinna posiadać przynajmniej jednego maga, wyszkolonego w co najmniej jednej szkole magii. Warto już na początku gry zdecydować, który z żywiołów będzie główną bronią maga i rozwijać go aż do zyskania ulepszonej wersji czaru "bolt". Wyuczenie się drugiej szkoły magii nie jest złym pomysłem, ale ograniczyłbym się do dwóch, inaczej taki mag będzie posiadał dużo zaklęć o niewielkiej mocy. pod koniec gry jest to już bardzo odczuwalne. Poniższy opis każdego odłamu magii żywiołów powinien ułatwić Ci wybór.
![]() | W Grimrocku zaklęć nie wybiera się po prostu z listy wyuczonych - inkantuje się je przy pomocy tabliczki z runami, którą posiada każdy mag. Ze względu na taką mechanikę mamy do czynienia z dwoma zjawiskami niespotykanymi w innych grach:
|
Air Magic (Magia Powietrza)
Magia Powietrza to jedna z najpotężniejszych szkół. Jest bardzo uniwersalna, ponieważ praktycznie nie ma potworów odpornych na ten żywioł. Jest również szkołą najbardziej tajemniczą, ponieważ gra nie oferuje wszystkich zwojów tego rodzaju, więc odkrycie wszystkich zaklęć wymaga eksperymentowania... lub zajrzenia do tego poradnika ;]
![]() | Shock
Prosty, ale skuteczny czar zadający spore obrażenia. Przydatny zwłaszcza na początku gry. Jedna runa oznacza szybkie rzucanie, więc sprawdza się |
![]() | Enchant Shock Arrow
Umagicznia strzałę lub bełt siłą żywiołu. Przydatny oczywiście tylko dla magów władających taką bronią. Czar trzeba odnawiać po każdorazowym trafieniu przeciwnika. |
![]() | Lightning Bolt
Jedno z dwóch najpotężniejszych pod względem zadawanych obrażeń zaklęć w grze. Broń idealna w walce na dystans i jedna z najskuteczniejszych w finałowej walce. |
![]() | Invisibility
Czar stricte taktyczny, pozwalający na uniknięcie konfrontacji lub przejście do walki z najdogodniejszej dla gracza pozycji. Świetnie nadaje się również do szybkich ucieczek. |
![]() | Shock Shield
Osłona dająca +35 do odporności na ten żywioł. Zwłaszcza przydatna w walce z Wyvernami i Goromorgami, jak również przy unikaniu niektórych pułapek. |
0
- Legend of Grimrock - poradnik do gry
- Legend of Grimrock - poradnik do gry
- Magia
- Air Magic (Magia Powietrza) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Earth Magic (Magia Ziemii) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Fire Magic (Magia Ognia) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Ice Magic (Magia Lodu) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Spellcraft (Czarnoksięstwo) | Magia | Dragon Age II Dziedzictwo
- Magia
- Legend of Grimrock - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany840080 Junior
ponawiam pytanie gdzie można obczaić jakie się ma osiągnięcia ??
zanonimizowany839390 Legionista
Osiągnięcia są na steamie, (shift + Tab) i pojawi ci się okienko steama i tam jest zakładka osiągnięć ;) a jak jest bez steama to kliknij w grze Esc, i tam są statystyki
zanonimizowany935094 Junior
Jak mogę zdobyć klucz do pokoju "25"?
bistrobob Legionista
Generalnie bardzo dobry i szczegółowy poradnik - gratuluję. Jednak znalazłem błąd na poziomie 4. Przy opisie sekretu w punkcie 17, po wciśnięciu guzika w niszy, zamykają się 2 zapadnie po lewej stronie w głównej sali ze zwojami. Biegniemy nimi do końca i na ścianie po lewej jest kolejny guzik i dopiero po jego wciśnięciu znika centralny portal i można zeskoczyć w dół. Dotąd na razie doszedłem. Jak znajdę coś więcej napiszę - pozdrawiam.
MrocznyWędrowiec Generał
Na poziomie 5 (Hallways) w punkcie 22 (Brace of Fortitude) jest w ścianie ukryty przycisk o którym nie wspomniałeś (na tej samej platformie co ten przedmiot) - robi on coś (co)?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






