Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poziom 3: Pillars of Light (Filary Światła)

Podobnie jak w poprzednim etapie i tutaj poprzeczka się podnosi - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Podobnie jak w poprzednim etapie i tutaj poprzeczka się podnosi. Pod koniec poziomu nowo nabyte umiejętności alchemiczne mogą się bardzo przydać, a umiejętność szybkiego powrotu do do Kryształu Życia na środku podziemia zaoszczędzi wielokrotnie oglądania ekranu ładowania. Wszystko za sprawą licznie zamieszkujących to podziemie trujących pająków.

Już na początek przywita Cię zagadka świetlna - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Już na początek przywita Cię zagadka "świetlna". Aby otworzyć stojące Ci na drodze drzwi, musisz usunąć pochodnię ze ściany i w to miejsce wetknąć trzy pochodnie w filar na środku pomieszczenia. W alkowie naprzeciwko dopiero co otwartych drzwi znajdziesz Bombę Lodową.

W tym korytarzu spotkasz Crowrena, a z naprzeciwka zacznie ostrzeliwać Cię również Szkielet łucznik, wyposażony w lodowe strzały - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym korytarzu spotkasz Crowrena, a z naprzeciwka zacznie ostrzeliwać Cię również Szkielet łucznik, wyposażony w lodowe strzały. Szybko pozbądź się Crowrena i obejdź dookoła ścianę (uważaj żeby przypadkiem nie wpaść do jednej z zapadni - przynajmniej jeszcze nie) aby pozbyć się łucznika. Walka z nim jest bardzo prosta, jeżeli tylko masz miejsce, aby usuwać się do boki przed jego strzałami.

W tym pomieszczeniu znajduje się również pierwszy sekret - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu znajduje się również pierwszy sekret. Ściana na środku to tak naprawdę dwa filary połączone ścianami, które można podnieść. Aby to zrobić musisz najpierw zlokalizować dość oczywisty przycisk po zachodniej stronie ściany. Gdy go wciśniesz, jedna ścianka podniesie się i odsłoni małe pomieszczenie z Shirukenem oraz kolejnym przyciskiem na przeciwległej ścianie.

Po jego wciśnięciu kolejna ściana między filarami podniesie się, dając Ci możliwość przerzucenia jakiegoś przedmiotu nad dwoma zapadniami do alkowy, w której również podniosła się krata - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Po jego wciśnięciu kolejna ściana między filarami podniesie się, dając Ci możliwość przerzucenia jakiegoś przedmiotu nad dwoma zapadniami do alkowy, w której również podniosła się krata. Gdy przedmiot opadnie po drugiej stronie, zapadnie zamkną się i będziesz mógł przejść na drugą stronę, aby zebrać Łuk i Strzały - skarb dla twojego łotrzyka.

To jednak nie wszystko. Podnieś przedmiot z płyty dociskowej i zeskocz do jednej z zapadni. Znajdziesz się w korytarzu ze Ślimakami. Po ich zabiciu rozejrzyj się w poszukiwaniu Czaszki dla minotaura oraz ziela Smolny Koralik. Aby wydostać się z pułapki po prostu przesuń znajdującą się tam dźwignię, a uruchomi się teleport, który zabierze Cię z powrotem na górę.

Na skrzyżowaniu zobaczysz dwie pary drzwi - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Na skrzyżowaniu zobaczysz dwie pary drzwi. Te prowadzące na północ wymagają klucza, a te na wschód tylko wciśnięcia przycisku. Przejdź przez wschodnie drzwi.

Zaraz po przejściu przez bramę, chcąc nie chcąc staniesz na płycie dociskowej, co po pierwsze zatrzaśnie drzwi za Tobą, a po drugie wywabi kilka szkieletów - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Zaraz po przejściu przez bramę, chcąc nie chcąc staniesz na płycie dociskowej, co po pierwsze zatrzaśnie drzwi za Tobą, a po drugie wywabi kilka szkieletów.

Spokojnie, jest na nich wyśmienita metoda - na środku pomieszczenia jest zapadnia, którą uruchamiasz kładąc na niej jakiś przedmiot lub po prostu na niej stając - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Spokojnie, jest na nich wyśmienita metoda - na środku pomieszczenia jest zapadnia, którą uruchamiasz kładąc na niej jakiś przedmiot lub po prostu na niej stając. Wszystkie Szkielety będą właśnie tamtędy próbowały się do Ciebie zbliżyć, więc zrzucaj je kolejno do podziemi - tych samych, które odwiedziłeś w punkcie (3). Na koniec możesz sam skoczyć za nimi i wykończyć ich kolejno, nie ryzykując przygwożdżenia lub pozostawić je tam po wsze czasy (szkoda marnować doświadczenia). Pierwszego z nich zabiłbyś własnym ciężarem, zeskakując na jego głowę.

Po uporaniu się ze szkieletami pozostaje Ci przeczesać wszystkie łączące się z tym pomieszczeniem korytarze. Znajdziesz w nich dwa Smolne koraliki, pieczonego robala, Buteleczkę do mikstur, Pokrzywę oraz najważniejsze - Mosiężny Klucz do bramy w punkcie 4. Pozostaje Ci już tylko pociągnąć za znajdującą się w pomieszczeniu dźwignię i nowo otwartym przejściem wrócić do punktu (4).

W tej alkowie znajdziesz Notatkę Tooruma - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tej alkowie znajdziesz Notatkę Tooruma. Jest to przedmiot fabularny dający wskazówki dotyczące przeprawy przez podziemia oraz znajdźka wliczająca się do końcowych statystyk.

Idąc dalej na północ dotrzesz do Kryształu Życia - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Idąc dalej na północ dotrzesz do Kryształu Życia. Zapamiętaj to miejsce, bo pielgrzymki do kryształu mogą być od tej pory częste, szczególnie ze względu na fakt, że kryształ oprócz uzdrawiania oczyszcza również organizm ze śmiertelnych trucizn. Jest to dużo bardziej ekonomiczne niż ucieranie co chwila kolejnych mikstur antidotum.

Za kryształem, po drugiej stronie zapadni zobaczysz schody prowadzące w dół na następny poziom - niestety droga do nich jeszcze daleka. Jeśli chcesz, możesz już teraz wskoczyć do jednej z zapadni, a znajdziesz tam Skórzane Nagolenniki (lekki pancerz).

Od tego momentu wszędzie spodziewaj się pająków, a pierwszego tuż za rogiem - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Od tego momentu wszędzie spodziewaj się pająków, a pierwszego tuż za rogiem. Pamiętaj, że ich trucizna działa tak długo jak ofiara stoi na nogach, ale że działa powoli, powinieneś zdążyć z zażyciem antidotum lub z powrotem do Kryształu Życia.

W kolejnym pomieszczeniu z dwiema zapadniami znajdziesz sekret - a właściwie trzy - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W kolejnym pomieszczeniu z dwiema zapadniami znajdziesz sekret - a właściwie trzy. Aby się do niego dostać musisz najpierw wcisnąć prostokątny przycisk na ścianie obok pierwszej zapadni. To spowoduje, że zapadnie zamkną się na ok. 5 sekund. W tym czasie musisz szybko wcisnąć metalowy przycisk znajdujący się nad drugą zapadnią. Wtedy naprzeciwko pierwszego przycisku otworzy się korytarz z teleportem do sekretnego pomieszczenia. Znajdziesz w nim Shirukena oraz Tom Zdrowia (permanentne +25 HP dla postaci, która go przeczyta).

Pora na kolejny sekret 2w1 - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Pora na kolejny sekret 2w1. Po powrocie teleportem do korytarza z zapadniami wskocz do jednej z nich. W miejscu, w którym wylądowałeś znajdziesz płytę dociskową (A). Połóż na niej jakiś przedmiot. Stań przed bramą w (B) i połóż przedmiot na płycie po drugiej strony kraty. Użyj przycisku (C) aby wyłączyć teleport za kratą i połóż jeszcze jeden przedmiot na płycie za kratą (D). Brama (B) otworzy się i znajdziesz po drugiej stronie Wężowy Naramiennik, dający ochronę przed trucizną (bardzo się przyda!).

Aby odnaleźć sekret-w-sekrecie który się tu znajduje, wciśnij jeszcze raz przycisk (C) i wróć do ponownie uruchomionego portalu tam gdzie znalazłeś naramiennik. Zostaniesz przeniesiony do tajnej alkowy (E) w której znajduje się Zwój Niewidzialności. Pociągnij za dźwignię by wrócić do głównego pomieszczenia i wróć na poziom 3 za pomocą portalu (F). Uff...

W tym pomieszczeniu czeka Cię zagadka z portalami, które wędrują po zaznaczonej na jasno-niebiesko ścieżce, w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym pomieszczeniu czeka Cię zagadka z portalami, które wędrują po zaznaczonej na jasno-niebiesko ścieżce, w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. przed wejściem, za kratą znajdziesz przydatny kamień.

Ruchome portale są dwa i dzielą je od siebie trzy kwadraty - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Ruchome portale są dwa i dzielą je od siebie trzy kwadraty. Najpierw podążaj za jednym z portali aż znajdziesz się w pozycji (zaznaczonej na minimapie) umożliwiającej strzelenie/rzucenie czymś w stronę płyty dociskowej <1> co spowoduje zamknięcie się zapadni <2>. Tutaj portale Cię nie dosięgną. Wejdź na zapadnię, odsapnij i przygotuj jakiś przedmiot do położenia na płycie <3> w momencie kiedy nie będzie tam ruchomego teleportu. Otworzy to bramę <4> przez którą będziesz musiał bardzo szybko przebiec, ponieważ będzie otwarta tylko kilka sekund.

Tutaj znajdziesz dźwignię, która permanentnie otworzy Ci przejście przez portalową zagadkę - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Tutaj znajdziesz dźwignię, która permanentnie otworzy Ci przejście przez "portalową" zagadkę. Oczywiście portale niestety nie zostaną wyłączone, więc wciąż będziesz musiał ich unikać, jeśli będziesz się tędy wracał (np. do Kryształu Życia).

W tym miejscu natrafisz na zawalony korytarz, obok którego znajdują się jaja pająków - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym miejscu natrafisz na zawalony korytarz, obok którego znajdują się jaja pająków. Zniszcze je, aby odnaleźć więcej strzał dla łotrzyka.

Korytarzami, przez (11) i (15) udaj się do tej komnaty, zabijając po drodze pająki - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Korytarzami, przez (11) i (15) udaj się do tej komnaty, zabijając po drodze pająki. Za drzwiami otwieranymi łańcuchem znajduje się jedna z ich "wylęgarni" a więc dużo jaj i dużo pająków ich broniących. Najlepiej zostań w drzwiach, zabijaj po jednym pająku i zamykaj drzwi, aby się zregenerować/odtruć/wrócić do Kryształu Życia. Gdy ta mozolna walka dobiegnie końca wejdź do środka, zniszcz wszystkie jaja i zbierz znajdujące się w komnacie przedmioty: dwa Krwawe Kwiaty (Bloodrop Blossom), zbroję z Kreta (Sandmole Hide Vest), Przepaskę Biodrową, Długi Miecz oraz najważniejsze - Żelazny Klucz potrzebny do drzwi w punkcie (15). Teraz pociągnij za dźwignię obok zamkniętych drzwi na północy i przejdź dalej.

To miejsce to jednocześnie zagadka niezbędna do przejścia dalej oraz mały sekret - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

To miejsce to jednocześnie zagadka niezbędna do przejścia dalej oraz mały sekret. Złóż cokolwiek "w ofierze" na płycie dociskowej i naciśnij znajdujący się obok kraty przycisk z mosiądzu. W zamian przed kratą pojawi się drugi Żelazny Klucz, spodnie oraz przedmiot, który ofiarowałeś. Teraz, aby otrzymać sekretny prezent złóż w ofierze dopiero co otrzymane jedwabne gatki, a w zamian otrzymasz Rękawice Nomada (i z powrotem gatki, czyste i nienoszone).

Mając już oba Żelazne Klucze możesz otworzyć znajdujące się przy drzwiach zamki i przejść do kolejnej zagadki - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Mając już oba Żelazne Klucze możesz otworzyć znajdujące się przy drzwiach zamki i przejść do kolejnej zagadki.

W tym miejscu znajduje się filar podobny do tego w pomieszczeniu w punkcie (1) - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W tym miejscu znajduje się filar podobny do tego w pomieszczeniu w punkcie (1). Sama zagadka też jest podobna, ale działa odwrotnie i zamiast umieszczać pochodnie na samym filarze, trzeba dwie umieścić na ścianach dookoła i dopiero ostatnią na samym filarze, od strony zamkniętych drzwi. Zanim jednak umieścisz pochodnię na filarze, zwróć uwagę, że po umieszczeniu dwóch pochodni na ścianach, tuż obok drzwi otworzyło się przejście związane z kolejnym sekretem.

Kiedy już odwiedzisz Żelazne Wrota, włóż trzecią pochodnię do uchwytu na filarze.

1 - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry
Teraz, gdy otworzyłeś sekretny tunel, znajdziesz w nim dźwignię, która otworzy Żelazne Wrota znajdujące się niedaleko pomieszczenia z ruchomymi portalami - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Teraz, gdy otworzyłeś sekretny tunel, znajdziesz w nim dźwignię, która otworzy Żelazne Wrota znajdujące się niedaleko pomieszczenia z ruchomymi portalami. Aby do nich dotrzeć musisz więc tam wrócić (10) i zdjąć ciężarek z płyty dociskowej na zachodzie. Zamkniesz tym samym zapadnię, która nie pozwalała Ci wcześniej podejść do Wrót. W środku znajdziesz Płaszcz Myśliwego, a obok samych drzwi rośnie Pokrzywa.

Podobnie jak z innymi zagadkami na tym poziomie i tutaj będziesz musiał być nie tylko sprytny ale i szybki - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Podobnie jak z innymi zagadkami na tym poziomie i tutaj będziesz musiał być nie tylko sprytny ale i szybki. Najpierw wciśnij prostokątny, kamienny przycisk znajdujący się po północnej stronie pierwszego filara. To otworzy skrót niezbędny do przejścia dalej i uwolni jednego pająka. Następnie wciśnij mały, metalowy przycisk znajdujący się po zachodniej stronie tego samego filara i szybko pobiegnij do otwartej na kilka sekund bramy trasą zaznaczoną na mapie. Po drugiej stronie bramy znajduje się metalowy przycisk, który otwiera je na stałe.

Tutaj znajduje się mała spiżarnia - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Tutaj znajduje się mała "spiżarnia". Na podłodze znajdziesz grzybek oraz pieczonego żuka.

W zaznaczonym na mapie miejscu, na ziemi leżą Skórzane Rękawice, a w pobliżu grasuje grupka pająków - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W zaznaczonym na mapie miejscu, na ziemi leżą Skórzane Rękawice, a w pobliżu grasuje grupka pająków.

Na podłodze pod pochodnią znajdziesz kolejną notatkę Tooruma, która ostrzega Cię przed pająkami - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Na podłodze pod pochodnią znajdziesz kolejną notatkę Tooruma, która ostrzega Cię przed pająkami. W tym momencie powinieneś usłyszeć szczęk otwieranych wrót. Właśnie otworzył się za Tobą sekret (22), ale o tym za chwilę. Najpierw zbierz Okrągłą Tarczę leżącą za rogiem, na południe.

Wróć teraz z powrotem w okolicę punktu 20 - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Wróć teraz z powrotem w okolicę punktu 20. Z otwartego sekretu wylazło kilka pająków, w tym jeden, który ma przy sobie klucz do sekretu znajdującego się na końcu tego poziomu - Złoty Klucz. Wypatruj go bacznie po zabiciu każdego pajęczaka. Kiedy będziesz już w pomieszczeniu (22) zbierz znajdujące się tam dwa Smolne Koraliki oraz rozejrzyj na pobliskiej ścianie za ukrytym przyciskiem, który otwiera przejście do schodów (S3), które prowadzą do odizolowanej części kolejnego poziomu podziemi. Więcej na ten temat w opisie poziomu 4.

W zaułku tuż na wschód od tego pomieszczenia znajdziesz grzyb - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

W zaułku tuż na wschód od tego pomieszczenia znajdziesz grzyb. W samym pomieszczeniu znajdziesz kolejną Drewnianą Skrzynię, a w niej trochę ziela do alchemii, Zwój Porażenia (Scroll of Shock), Bombę Ogniową i kawałek suszonego kreta. Oprócz tego znajduje się tam również niedokończona formuła alchemiczna na Miksturę Siarkową (Sulphurous Potion). Składniki to Grzybek (Grim Cap), Krwawy Kwiat (Blood Drop Blossom), a ostatni, niedopisany składnik to pospolita Pokrzywa Jaskiniowa (Cave Nettle).

Za dwiema kratami znajduje się kolejna wylęgarnia pająków - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Za dwiema kratami znajduje się kolejna wylęgarnia pająków. Postępuj z nimi podobnie jak w punkcie 13. Otwieraj bramę, zabijaj jednego pająka i zamykaj ją z powrotem by się podleczyć. Sugeruję zastosować tę taktykę przy północnych drzwiach. Po zabiciu wszystkich pająków, w pobliżu jaj znajdziesz jedną Pokrzywę.

By otworzyć napotkane tutaj drzwi musisz rozwiązać prostą zagadkę - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

By otworzyć napotkane tutaj drzwi musisz rozwiązać prostą zagadkę. Przy drzwiach znajduje się otwór, do którego musi wlecieć kula energii wypluwana przez statuę znajdującą się w tunelu naprzeciwko, ale za kratami. Gdy staniesz na płycie dociskowej przed kratą, statua wypluwa pocisk. Aby podnieść kratę i pozwolić pociskowi dolecieć do celu musisz położyć coś na płycie dociskowej po drugiej stronie kraty i odstąpić na bok. Kiedy krata już się otworzy, będziesz mógł wejść to korytarza ze statuą, gdzie znajdziesz pieczonego robala.

Po drugiej stronie świeżo otwartej bramy znajdziesz się w znajomym pomieszczeniu z Kryształem Życia, ale po drugiej stronie zapadni - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Po drugiej stronie świeżo otwartej bramy znajdziesz się w znajomym pomieszczeniu z Kryształem Życia, ale po drugiej stronie zapadni. Aby otworzyć przejście między obiema częściami pomieszczenia wystarczy że pociągniesz za znajdującą się w pobliżu dźwignię. Znajdziesz tutaj również skórzaną Czapkę oraz Kolejny liścik od Tooruma.

Na tym poziomie została jeszcze jedna rzecz do zrobienia - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Na tym poziomie została jeszcze jedna rzecz do zrobienia. Tuż obok schodów znajduje się brama ze złotym zamkiem. Otwórz zamek za pomocą Złotego Klucza, który znalazłeś w zwłokach jednego z pająków w pobliżu sekretu w punkcie (22). W środku pomieszczenia znajdziesz Buzdygan Knoffera (Knoffer Mace) oraz Buty Kolcze (Ring Boots).

Powrót na poziom 2 - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Powrót na poziom 2.

Zejście na poziom 4 - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Zejście na poziom 4.

Zejście do sekretnej części poziomu 4 - Poziom 3 - Pillars of Light (Filary Światła) | Opis przejścia | Dragon Age II - Legend of Grimrock - poradnik do gry

Zejście do sekretnej części poziomu 4.

Podobało się?

0

Legend of Grimrock

11 kwietnia 2012

PC Mobile Nintendo
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2012-05-10
10:26

zanonimizowany840080 Junior

ponawiam pytanie gdzie można obczaić jakie się ma osiągnięcia ??

Komentarz: zanonimizowany840080
2012-05-10
16:47

zanonimizowany839390 Legionista

Osiągnięcia są na steamie, (shift + Tab) i pojawi ci się okienko steama i tam jest zakładka osiągnięć ;) a jak jest bez steama to kliknij w grze Esc, i tam są statystyki

Komentarz: zanonimizowany839390
2013-07-31
19:53

zanonimizowany935094 Junior

Jak mogę zdobyć klucz do pokoju "25"?

Komentarz: zanonimizowany935094
2014-12-03
23:43

bistrobob Legionista

Generalnie bardzo dobry i szczegółowy poradnik - gratuluję. Jednak znalazłem błąd na poziomie 4. Przy opisie sekretu w punkcie 17, po wciśnięciu guzika w niszy, zamykają się 2 zapadnie po lewej stronie w głównej sali ze zwojami. Biegniemy nimi do końca i na ścianie po lewej jest kolejny guzik i dopiero po jego wciśnięciu znika centralny portal i można zeskoczyć w dół. Dotąd na razie doszedłem. Jak znajdę coś więcej napiszę - pozdrawiam.

Komentarz: bistrobob
2017-10-07
02:52

MrocznyWędrowiec Generał

MrocznyWędrowiec

Na poziomie 5 (Hallways) w punkcie 22 (Brace of Fortitude) jest w ścianie ukryty przycisk o którym nie wspomniałeś (na tej samej platformie co ten przedmiot) - robi on coś (co)?

Komentarz: MrocznyWędrowiec

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl