Rozdział 6, część 1 - czynności do wykonania poza grą

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Rozdział 6, część 1 - czynności do wykonania poza grą

Zaloguj się ponownie na stronie http://infamouspapertrail - Rozdział 6, część 1 - czynności do wykonania poza grą - Tajemnice inFamous (inFamous Paper Trail) - inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto

Zaloguj się ponownie na stronie http://infamouspapertrail.com/ i przejdź do okna profilu. Wybierz gołębia origami 16 (Origami Dove #16) i po załadowaniu nowej strony zbadaj dokładnie ostatni obrazek. Do rozwiązania jest tu zagadka i polega ona na prześledzeniu jedynej dostępnej trasy przebiegającej przez labirynt. W trakcie przemierzania tej trasy musisz zapisywać lub zapamiętywać napotykane cyfry i pierwszą z nich jest dziewiątka zaznaczona na powyższym obrazku. Zagadkę możesz dokończyć we własnym zakresie lub skorzystać z tego poradnika i od razu pozyskać gotowy numer - 98279935328.

Kartka z szyfrem jest losowo dobierana - Rozdział 6, część 1 - czynności do wykonania poza grą - Tajemnice inFamous (inFamous Paper Trail) - inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
Kartka z szyfrem jest losowo dobierana

Przejdź teraz do strony Intranetu DOZ (DUP Intranet) http://departmentofunifiedprotection.com/intranet. Po udanym logowaniu wpisz pozyskany przed kilkoma chwilami kod. Przejrzyj nowy raport i w szczególności zainteresuj się kartką z szyfrem znajdującą się na jego ostatniej stronie, która przyda ci się po zakończeniu kolejnej misji Tajemnic inFamous (warto wykonać zrzut ekranu i zapisać sobie gdzieś na dysku ten rysunek). Uwaga - Kartka jest losowo dobierana!

Raz jeszcze powróć do obrazku z labiryntem powiązanego z gołębiem origami 16 - Rozdział 6, część 1 - czynności do wykonania poza grą - Tajemnice inFamous (inFamous Paper Trail) - inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto

Raz jeszcze powróć do obrazku z labiryntem powiązanego z gołębiem origami 16. Ponownie przejdź przez cały labirynt, tyle że tym razem zapisuj sobie cyfry mijane w bocznych odnogach. Pierwszą taką cyfrą jest pokazana na powyższym obrazku siódemka. Zagadkę możesz dokończyć we własnym zakresie lub skorzystać z gotowego kodu 74631428457. Wpisz ten kod do wyszukiwarki na stronie http://departmentofunifiedprotection.com/intranet i przeczytaj nowy dokument. Możesz już powrócić do gry i zająć się zaliczeniem siedemnastej misji.

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2023-04-20
19:51

maciejm2 Junior

😡

Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!

Komentarz: maciejm2
2024-02-09
05:32

Ozibad Junior

Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(

Komentarz: Ozibad
2024-02-09
05:39

Ozibad Junior

.

Komentarz: Ozibad

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl