13a - Flight of Angels | Opis przejścia
Aktualizacja:
Uwaga! Wybór tej misji jest wskazany jeśli grasz bohaterem, czyli jeśli dążysz do gromadzenia dobrej karmy (Good Karma). Warto jednak wiedzieć, że przystąpienie do niej blokuje dostęp do misji 13b (Hunting the Hunters), którą przygotowano z myślą o grze postacią złoczyńcy.

Miejsce rozpoczęcia tej misji znajduje się tuż przy kryjówce Eugene'a, czyli w dzielnicy Rainier. Zadbaj jednak o to żeby podejść do właściwego znacznika, bo ten związany z misją złej karmy jest tuż obok. Po obejrzeniu scenki ze spotkania z Eugenem wyrusz w stronę placu budowy znajdującego się w północno-wschodniej części dzielny Lantern District. Do wyeliminowania w tym miejscu będzie grupa uzbrojonych osób z gangu Akula, przebywających wewnątrz wielopoziomowego parkingu.

Zabezpieczanie parkingu możesz w zależności od upodobań rozpocząć od dachu lub od najniższego poziomu. Nie powinieneś mieć większych problemów z eliminowaniem kolejnych gangsterów, bo nie dysponują oni żadnymi nadnaturalnymi zdolnościami. Pilnuj się jedynie w trakcie atakowania większych grup, unikając zmasowanego ostrzału z ich strony. Jeśli chcesz możesz wykorzystać tę misję do dalszego testowania mocy z kategorii Video, ale z racji tego, że w okolicy nie ma żadnych interaktywnych obiektów do regeneracji jej zapasów możesz równie dobrze podjąć decyzję o przełączeniu się na kategorię Smoke lub Neon.

Po ooczyszczeniu okolicy zacznij badać zabudowane obszary, do których prowadzą znaczniki na mini-mapie, takie jak ten pokazany na powyższym obrazku. Przebijaj się przez duże czerwone znaki X i wysłuchuj komentarzy Delsina. Po sprawdzeniu wszystkich obszarów wewnątrz wielopoziomowego parkingu dowiesz się, że będziesz musiał dotrzeć na jego dach.

Wysłuchaj rozmowy z Eugenem, dzięki czemu ustalisz, że nowy plan zakłada przeskakiwanie na kontenery z więzionymi bio-terrorystami, które są przyczepione do śmigłowców transportowych D.U.P. Jeden z takich śmigłowców lata nad placem budowy i to właśnie na nim powinieneś teraz skupić swoją uwagę. Przedostań się na jedną z najwyższych półek na dachu, zaczekaj aż w pobliżu pojawi się śmigłowiec i przeskocz na kontener (warto oczywiście pomagać sobie funkcją swobodnego unoszenia się w powietrzu).

Po wylądowaniu na kontenerze nie próbuj atakować śmigłowca, bo z oczywistych względów doprowadziłoby to również do śmierci transportowanych bio-terrorystów. Zamiast tego wyceluj w pokazany na powyższym screenie zaczep i użyj podstawowego ataku dystansowego (R2) żeby go zniszczyć.

Musisz teraz w taki sam sposób zacząć odczepiać kontenery od innych śmigłowców latających po południowym Seattle, których aktualne pozycje (każdy z nich pozostaje oczywiście w ciągłym ruchu) pokazywane są na mapie świata. Do śmigłowców możesz docierać w dowolnej kolejności. Uważaj na wrogów rozstawionych na dachach w pobliżu miejsc patrolowanych przez śmigłowce - możesz ich ignorować lub zabijać (najlepiej tylko tych, którzy posiadają snajperki). Co do przeskakiwania na doczepione do śmigłowców kontenery, używaj mocy z kategorii Video lub Neon żeby móc bezproblemowo docierać na dachy i następnie się od nich odbijać.

Po odczepieniu wszystkich kontenerów jeden z nich powinien wylądować w dużym parku w dzielnicy Denny Park. Udaj się od razu w to miejsce, albowiem w okolicy pojawią się dość znaczne siły D.U.P. i będą one chciały odbić uratowanych bio-terrorystów. Dobrą wiadomością jest natomiast to, że w trakcie walk będziesz mógł liczyć na wsparcie ze strony aniołów i demonów.

Upewnij się, że jesteś dobrze przygotowany do nowej bitwy (zregenerowane zdrowie, uzupełnione zapasy ciężkiej amunicji itp.), a to dlatego, że w okolicy przebywa wielu wrogów obdarzonych nadnaturalnymi mocami. W pierwszej kolejności namierzaj elitarnych przeciwników przypominających z wyglądu naukowców, gdyż to właśnie ich ataki mogą w największym stopniu zagrozić Delsinowi. Oddalaj się też od głównej części parku zawsze wtedy gdy Delsin odniósł poważne obrażenia lub gdy wyczerpał posiadane zapasy energii (rodzaj używanych mocy nie odgrywa tu większej roli - najlepiej wybrać tę, którą masz najbardziej rozwiniętą).

W parku pojawi się po pewnym czasie dwóch elitarnych agentów D.U.P. podobnych do bossa, z którym stoczyłeś pojedynek w trakcie zaliczania ósmej misji gry. Nie musisz się tym zbytnio przejmować, bo gra nie wymusi tego żeby główny bohater pozbył się ich w pojedynkę. Unikaj poznanych już wcześniej ich ataków (w szczególności ciskanych przez nich dużych betonowych fragmentów), pozbywając się przy okazji słabszych wrogów. Musisz bronić się do momentu, w którym Eugene przyzwie ogromnego anioła. Dopiero teraz pomóż sojuszniczym kreaturom w wyeliminowaniu elitarnych agentów D.U.P. (pamiętaj o tym żeby trafiać bezpośrednio w nich, a nie w otaczające ich fruwające obiekty) oraz pozostałych silniejszych wrogów. Misja ta wkrótce dobiegnie końca i gra odblokuje kolejną - The Return.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
	
- Opis przejścia
		
- Prolog - Delsin Rowe | Opis przejścia
 - Prolog - The Visitors | Opis przejścia
 - Prolog - Aftermath | Opis przejścia
 - Prolog - Parting of the Ways | Opis przejścia
 - 1 - Welcome to Seattle | Opis przejścia
 - 2 - Catching Smoke | Opis przejścia
 - 3 - The Gauntlet | Opis przejścia
 - 4 - Chasing the Light | Opis przejścia
 - 5 - Go Fetch | Opis przejścia
 - 6 - Light It Up | Opis przejścia
 - 7a - Trash the Stash | Opis przejścia
 - 7b - Fight Intolerants | Opis przejścia
 - 8 - The Test | Opis przejścia
 - 9 - The Fan | Opis przejścia
 - 10 - Reggie takes Flight | Opis przejścia
 - 11 - Heaven's Hellfire | Opis przejścia
 - 12 - Zero to Hero | Opis przejścia
 - 13a - Flight of Angels | Opis przejścia
 - 13b - Hunting the Hunters | Opis przejścia
 - 14 - The Return | Opis przejścia
 - 15 - Quid pro Quo - eksploracja więzienia na wyspie | Opis przejścia
 - 15 - Quid pro Quo - odnalezienie Hanka | Opis przejścia
 - 16 - Ascension | Opis przejścia
 - 17a - Expose Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
 - 17a - Expose Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
 - 17b - Kill Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
 - 17b - Kill Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
 
 
 - Opis przejścia
		
 
 - inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
	
 
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
