9. Przejmowanie dzielnic w inFamous Second Son
Aktualizacja:

Przejmowanie dzielnic to rozbudowana, najbardziej czasochłonna i zarazem najtrudniejsza spośród opcjonalnych aktywności znajdujących się w grze. Cały mechanizm odbijania kolejnych części Seattle przypomina pod wieloma względami rozwiązania zastosowania chociażby w grze Red Faction: Guerrilla, albowiem plan zakłada odbijanie dzielnic, które początkowo w całości znajdują się pod kontrolą wojsk D.U.P. Jedną z pierwszych czynności, którą powinieneś się zainteresować, jest zniszczenie wrogiej bazy znajdującej się na terenie wybranej przez Ciebie dzielnicy i przykładem realizacji tego planu jest końcowa część pierwszej głównej misji rozgrywanej po przybyciu do Seattle (Welcome to Seattle). Najważniejsze jest więc zlokalizowanie i wysadzenie w powietrze mobilnego centrum dowodzenia, choć nie możesz też zapomnieć o pozbyciu się wrogich żołnierzy.
Po tym jak wroga baza zrównana zostanie z ziemią zajmij się wykonywaniem dodatkowych aktywności w danej dzielnicy, które szerzej opisane zostały w Kroku 8. Gra nie wymusza zaliczenie 100 procent dostępnych opcjonalnych czynności, aczkolwiek nie warto ich pomijać, bo z faktem ich wypełniania wiążą się niejednokrotnie dodatkowe nagrody.

Opisane powyżej czynności (zniszczenie bazy, zaliczenie dodatkowych aktywności) musisz wykonywać do momentu, w którym procentowy współczynnik kontroli wojsk D.U.P. w danej dzielnicy spadnie poniżej poziomu 30% i warto w tym miejscu dodać, że aktualne postępy możesz sprawdzać z poziomu mapy świata. Możesz już dotrzeć do miejsca oznaczonego telefonem na mapie (przykład na powyższym obrazku) i po zrealizowaniu połączenia przystąpić do bitwy mającej na celu przejęcie pełnej kontroli nad dzielnicą (District Showdown).

Wszystkie bitwy związane z odbijaniem dzielnic są dość wymagające, a to dlatego, że w okolicy zawsze pojawi się bardzo liczna grupa oddziałów D.U.P. Proponuję zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi walk zamieszczonymi w Krokach 2 i 3. W pierwszej kolejności dobrze jest zająć się wrogimi maszynami (pojazdy opancerzone i śmigłowce) oraz przeciwnikami obdarzonymi nadnaturalnymi mocami, a na sam koniec zostawić sobie zwykłych żołnierzy. W trakcie staczania walk możesz oczywiście oddalać się nieznacznie od głównego obszaru walk żeby np. zregenerować zapasy energii, ale nie wykraczaj poza oznaczony na mapie okrąg żeby nie zawalić zadania.
Wyeliminowanie wszystkich wrogich oddziałów jest równoznaczne z przejęciem dzielnicy i jest to nagradzane na dwa zasadnicze sposoby. Po pierwsze, gra pozwala na korzystanie z opcji szybkiej podróży we wszystkich dzielnicach, które zostały zajęte przez Delsina. Po drugie, w przejętej dzielnicy nie spotkasz już żadnych wrogów, tak więc możesz ją dalej badać nie martwiąc się o niebezpieczeństwa czyhające na głównego bohatera.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son w 10 prostych krokach
- 10 prostych kroków - inFamous - Second Son w 10 prostych krokach
- 1. Eksploracja w inFamous Second Son
- 2. Walka w inFamous Second Son
- 3. Przeciwnicy i ich typy w inFamous Second Son
- 4. Główne i poboczne zadania w inFamous Second Son
- 5. Karma w inFamous Second Son
- 6. Dym i pozostałe moce w inFamous Second Son
- 7. Rozwój umiejętności Delsina w inFamous Second Son
- 8. Dodatkowe aktywności w inFamous Second Son
- 9. Przejmowanie dzielnic w inFamous Second Son
- 10. Śmierć bohatera w inFamous Second Son
- inFamous: Second Son w 10 prostych krokach
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
