Rozdział 2, część 1 - czynności do wykonania poza grą
Aktualizacja:
Rozdział 2, część 1 - czynności do wykonania poza grą

Zaloguj się ponownie na stronie http://infamouspapertrail.com/ i przejdź do okna profilu. Zajmij się zbadaniem pozyskanych w czwartej misji trzech dowodów rzeczowych, a mianowicie gołębia origami 3 (Origami Dove #3), zdjęć z miejsca zbrodni (Crime Scene Photos) i plakatu Niebiańskie inferno (Heaven's Hellfire Poster). Na koniec wybierz telefon Fishbeina (Fishbein's Phone) i spróbuj uzyskać dostęp do jego poczty głosowej. Okaże się niestety, że wymagane jest podanie hasła dostępu.

Jeśli chcesz ustalić sposób odgadnięcia kombinacji cyfr "oficjalną metodą" to zaloguj się do Intranetu DOZ (DUP Intranet), czy to poprzez kliknięcie na głównej stronie profilu na odpowiedniej pozycji czy wpisując do osobnego okna przeglądarki adres http://departmentofunifiedprotection.com/intranet. Po udanym logowaniu wpisz numer (FAN Number), który zapisany został na zbadanym już gołębiu origami 3 czyli 34856135421.

Kliknij na przycisku wysłania kodu, uzyskując dzięki temu dostęp do gołębia origami 4 (Origami Dove #4). Przejdź na sam dół strony i przyjrzyj się rysunkowi pokazanemu na powyższym screenie. Podążanie śladem kropek i notowanie cyfr znajdujących się pomiędzy nimi pozwoli ci na pozyskanie nowego numeru (FAN Number) - 36544572885.

Przejdź ponownie do głównej strony Intranetu DOZ (DUP Intranet) i wprowadź do wyszukiwarki pozyskany przed chwilą numer. Wykonanie tej akcji doprowadzi do odblokowania dostępu do Dokumentu dot. procedur bezpieczeństwa (Security Protocol Document) i zapoznanie się z jego treścią pozwoli ci ustalić, że użyto szyfru dodającego 3 do każdej cyfry kodu.

Możesz już powrócić do głównego profilu na stronie http://infamouspapertrail.com/ i ponownie wybrać telefon Fishbeina (Fishbein's Phone). Zapoznaj się z aktualnym kodem wyświetlanym przez token i zacznij dodawać 3 do każdej jego cyfry.
Bardzo ważna uwaga: Szyfr uwzględnia zawsze ostatnią cyfrę danej wartości i wprowadza to dodatkowe utrudnienie jeśli w skład kodu wyświetlanego przez token wchodzą cyfry 7, 8 lub 9. Wynik dodawania 7+3 to 10, tak więc na telefonie musisz wprowadzić 0. Wynik dodawania 8+3 to 11, tak więc na telefonie musisz wprowadzić 1. Wynik dodawania 9+3 to 12, tak więc na telefonie musisz wprowadzić 2.
Uwaga - Jeżeli przycisk zatwierdzania kodu w telefonie nie działa to może to oznaczać, że korzystasz z przeglądarki internetowej, która nie jest w pełni kompatybilna ze stroną. Sprawdź czy nie masz wyłączonej np. obsługi JavaScript lub skorzystaj z innej przeglądarki.
Przykładowy kod i rozwiązanie zagadki pokazano na powyższym obrazku. Po otrzymaniu potwierdzenia zaliczenia zadania ponownie uruchom grę i wyrusz do miejsca zaliczenia piątej opcjonalnej misji.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
- Tajemnice inFamous (inFamous Paper Trail)
- Czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 1, część 1 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 1, część 2 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 1, część 3 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 2, część 1 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 2, część 2 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 2, część 3 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 3, część 1 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 3, część 2 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 3, część 3 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 4, część 1 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 4, część 2 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 4, część 3 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 5, część 1 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 5, część 2 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 5, część 3 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 6, część 1 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 6, część 2 - czynności do wykonania poza grą
- Rozdział 6, część 3 - czynności do wykonania poza grą
- Czynności do wykonania poza grą
- Tajemnice inFamous (inFamous Paper Trail)
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
