5 - Go Fetch | Opis przejścia
Aktualizacja:
Punkt startowy tej misji znajduje się na dachu budynku w północnej części dzielnicy Market District i przed przystąpieniem do niej możesz zostać zmuszony do wykonania określonych dodatkowych aktywności (jeśli się tak stanie to zapoznaj się z informacjami z rozdziału Miasto).

Po rozpoczęciu misji zeskocz z dachu budynku. Zbliż się do grupy protestujących przeciw bio-terrorystom i pojawi się tu okazja do zdobycia złej karmy. Jeżeli podążasz ścieżką bohatera to zignoruj nawoływania uczestników protestacji, a jeżeli podążasz ścieżką złoczyńcy to zamorduj wszystkich protestujących. Niezależnie od tego jak się zachowałeś wysłuchaj rozmowy z Reggim i dotrzyj na dach zlokalizowanego na południe stąd budynku Olaf's Sea Shack. Musisz tu podejść do kartonów i wcisnąć touchpada żeby się schować.

Zaczekaj na cut-scenkę, która ukaże się pojawienie się Fetch. Delsinowi uda się wchłonąć podstawową moc (Neon) dziewczyny, zaś ona sama rzuci się do ucieczki. Zacznij od podjęcia kilku prób przemieszczenia się, co pozwoli głównemu bohaterowi na wstępne zapoznanie się z nowymi mocami. Wciśnij i przytrzymaj następnie Kółko. Doprowadzi to do aktywowania mocy Light Speed, pozwalającej na przemieszczanie się ze znacznie zwiększoną szybkością. Niestety, umiejętność ta działa jedynie kilka sekund i po tym jak Delsin zwolni musisz ponownie przytrzymać Kółko.

Używaj właśnie mocy Light Speed żeby utrzymywać się w niewielkiej odległości za uciekającą Fetch (fioletowy ślad) i nie przejmuj się jeśli nieznacznie zboczysz z ustalonej trasy, bo w bardzo subtelny sposób zostaniesz na nią ponownie nakierowany. W trakcie pościgu przekonasz się kilka razy o tym, że umiejętność Light Speed może też być wykorzystywana do wbiegania po ścianach na dachy budynków. Umiejętnie z niej korzystaj, dzięki czemu nie zgubisz Fetch. Kontynuuj pościg, wykorzystując oba opisane ruchy ("zwykły" bieg i wbieganie po ścianach).

Pościg dobiegnie do końca po dotarciu na dach teatru i gra wyświetli w tym miejscu nową scenkę przerywnikową. Po jej zakończeniu rozpocznie się pojedynek z Fetch (jest ona jednym z bossów gry). Na początek postaraj się poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z dwoma podstawowymi atakami Fetch. Do zadawania obrażeń bohaterowi będzie ona mianowicie próbowała używać lasera i możesz go unikać polegając na mocy Light Speed oraz na chowaniu się za różnorakimi przeszkodami.

Nie próbuj zbliżać się do Fetch, bo może ona wtedy doprowadzić do eksplozji energii i ten atak jest w stanie poważnie osłabić lub zabić głównego bohatera (gdy już wcześniej był ranny). Warto zresztą w tym miejscu zaznaczyć, że chcąc wygrać ten pojedynek nie będziesz musiał w ogóle walczyć w zwarciu, tak więc już od momentu startu warto dbać o utrzymywanie bezpiecznego dystansu.

Pojedynek z Fetch składa się z dwóch zasadniczych części i założeniem pierwszej z nich jest wyssanie energii z dziewięciu neonów znajdujących się wewnątrz budynku (jest to też sposób na odnawianie zapasów energii Neon). Za każdym razem gdy znajdziesz się w pobliżu neonu ustaw się w takim miejscu żeby nie zostać trafionym przez Fetch i dopiero wtedy przystępuj do procesu wysysania energii (wciśnięcie touchpada).
Zacznij od dokładnego oczyszczenia całego parteru budynku, odnajdując wszystkie tutejsze neony i wysysając z nich energię. Nie załatwi to niestety sprawy, bo kilka neonów znajduje się na górnym balkoniku. Skorzystaj w takiej sytuacji z opcji biegania po ścianach, pamiętając oczywiście o tym żeby przez cały czas mieć na uwadze poczynania Fetch. Wyłączenie wszystkich neonów zaowocuje awansowaniem do drugiej fazy walki.

W drugiej części pojedynku Delsinowi przyznany zostanie dostęp do podstawowego ataku dystansowego mocy Neon. Jest to mianowicie atak Neon Beam aktywowany poprzez wciskanie przycisku R2 (odpowiednik mocy Smoke Shot z kategorii ataków związanych z dymem). Zacznij używać tego ataku do trafiania w Fetch i licz się z tym, że ona również będzie go stosowała, tak więc korzystaj z zasłon i/lub pozostawaj w ciągłym ruchu. Dziewczyna może się co pewien czas chować i w takiej sytuacji lokalizuj ją dzięki pozostawianym przez nią śladom.

Musisz walczyć do momentu pozbawienia Fetch całego paska jej zdrowia, co doprowadzi do wyświetlenia nowej scenki przerywnikowej. Pod koniec tej scenki zmuszony zostaniesz do podjęcia nowej ważnej decyzji (powyższy obrazek). Jeśli chcesz zdobyć dobrą karmę to musisz obiecać Reggiemu, że nakierujesz Fetch na właściwą ścieżkę (niebieska opcja - Redeem Fatch). Jeśli natomiast chcesz zdobyć złą karmę to musisz wybrać wariant wyszkolenia Fetch na bezlitosną zabójczynię (czerwona opcja - Corrupt Fetch).
Niezależnie od podjętej decyzji misja ta dobiegnie końca i odblokujesz sobie dostęp do kolejnej - Light It Up.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
	
- Opis przejścia
		
- Prolog - Delsin Rowe | Opis przejścia
 - Prolog - The Visitors | Opis przejścia
 - Prolog - Aftermath | Opis przejścia
 - Prolog - Parting of the Ways | Opis przejścia
 - 1 - Welcome to Seattle | Opis przejścia
 - 2 - Catching Smoke | Opis przejścia
 - 3 - The Gauntlet | Opis przejścia
 - 4 - Chasing the Light | Opis przejścia
 - 5 - Go Fetch | Opis przejścia
 - 6 - Light It Up | Opis przejścia
 - 7a - Trash the Stash | Opis przejścia
 - 7b - Fight Intolerants | Opis przejścia
 - 8 - The Test | Opis przejścia
 - 9 - The Fan | Opis przejścia
 - 10 - Reggie takes Flight | Opis przejścia
 - 11 - Heaven's Hellfire | Opis przejścia
 - 12 - Zero to Hero | Opis przejścia
 - 13a - Flight of Angels | Opis przejścia
 - 13b - Hunting the Hunters | Opis przejścia
 - 14 - The Return | Opis przejścia
 - 15 - Quid pro Quo - eksploracja więzienia na wyspie | Opis przejścia
 - 15 - Quid pro Quo - odnalezienie Hanka | Opis przejścia
 - 16 - Ascension | Opis przejścia
 - 17a - Expose Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
 - 17a - Expose Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
 - 17b - Kill Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
 - 17b - Kill Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
 
 
 - Opis przejścia
		
 
 - inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
	
 
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
