inFamous Second Son: Go Fetch
Aktualizacja:
Punkt startowy tej misji znajduje się na dachu budynku w północnej części dzielnicy Market District i przed przystąpieniem do niej możesz zostać zmuszony do wykonania określonych dodatkowych aktywności (jeśli się tak stanie to zapoznaj się z informacjami z rozdziału Miasto).

Po rozpoczęciu misji zeskocz z dachu budynku. Zbliż się do grupy protestujących przeciw bio-terrorystom i pojawi się tu okazja do zdobycia złej karmy. Jeżeli podążasz ścieżką bohatera to zignoruj nawoływania uczestników protestacji, a jeżeli podążasz ścieżką złoczyńcy to zamorduj wszystkich protestujących. Niezależnie od tego jak się zachowałeś wysłuchaj rozmowy z Reggim i dotrzyj na dach zlokalizowanego na południe stąd budynku Olaf's Sea Shack. Musisz tu podejść do kartonów i wcisnąć touchpada żeby się schować.

Zaczekaj na cut-scenkę, która ukaże się pojawienie się Fetch. Delsinowi uda się wchłonąć podstawową moc (Neon) dziewczyny, zaś ona sama rzuci się do ucieczki. Zacznij od podjęcia kilku prób przemieszczenia się, co pozwoli głównemu bohaterowi na wstępne zapoznanie się z nowymi mocami. Wciśnij i przytrzymaj następnie Kółko. Doprowadzi to do aktywowania mocy Light Speed, pozwalającej na przemieszczanie się ze znacznie zwiększoną szybkością. Niestety, umiejętność ta działa jedynie kilka sekund i po tym jak Delsin zwolni musisz ponownie przytrzymać Kółko.

Używaj właśnie mocy Light Speed żeby utrzymywać się w niewielkiej odległości za uciekającą Fetch (fioletowy ślad) i nie przejmuj się jeśli nieznacznie zboczysz z ustalonej trasy, bo w bardzo subtelny sposób zostaniesz na nią ponownie nakierowany. W trakcie pościgu przekonasz się kilka razy o tym, że umiejętność Light Speed może też być wykorzystywana do wbiegania po ścianach na dachy budynków. Umiejętnie z niej korzystaj, dzięki czemu nie zgubisz Fetch. Kontynuuj pościg, wykorzystując oba opisane ruchy ("zwykły" bieg i wbieganie po ścianach).

Pościg dobiegnie do końca po dotarciu na dach teatru i gra wyświetli w tym miejscu nową scenkę przerywnikową. Po jej zakończeniu rozpocznie się pojedynek z Fetch (jest ona jednym z bossów gry). Na początek postaraj się poświęcić trochę czasu na zapoznanie się z dwoma podstawowymi atakami Fetch. Do zadawania obrażeń bohaterowi będzie ona mianowicie próbowała używać lasera i możesz go unikać polegając na mocy Light Speed oraz na chowaniu się za różnorakimi przeszkodami.

Nie próbuj zbliżać się do Fetch, bo może ona wtedy doprowadzić do eksplozji energii i ten atak jest w stanie poważnie osłabić lub zabić głównego bohatera (gdy już wcześniej był ranny). Warto zresztą w tym miejscu zaznaczyć, że chcąc wygrać ten pojedynek nie będziesz musiał w ogóle walczyć w zwarciu, tak więc już od momentu startu warto dbać o utrzymywanie bezpiecznego dystansu.

Pojedynek z Fetch składa się z dwóch zasadniczych części i założeniem pierwszej z nich jest wyssanie energii z dziewięciu neonów znajdujących się wewnątrz budynku (jest to też sposób na odnawianie zapasów energii Neon). Za każdym razem gdy znajdziesz się w pobliżu neonu ustaw się w takim miejscu żeby nie zostać trafionym przez Fetch i dopiero wtedy przystępuj do procesu wysysania energii (wciśnięcie touchpada).
Zacznij od dokładnego oczyszczenia całego parteru budynku, odnajdując wszystkie tutejsze neony i wysysając z nich energię. Nie załatwi to niestety sprawy, bo kilka neonów znajduje się na górnym balkoniku. Skorzystaj w takiej sytuacji z opcji biegania po ścianach, pamiętając oczywiście o tym żeby przez cały czas mieć na uwadze poczynania Fetch. Wyłączenie wszystkich neonów zaowocuje awansowaniem do drugiej fazy walki.

W drugiej części pojedynku Delsinowi przyznany zostanie dostęp do podstawowego ataku dystansowego mocy Neon. Jest to mianowicie atak Neon Beam aktywowany poprzez wciskanie przycisku R2 (odpowiednik mocy Smoke Shot z kategorii ataków związanych z dymem). Zacznij używać tego ataku do trafiania w Fetch i licz się z tym, że ona również będzie go stosowała, tak więc korzystaj z zasłon i/lub pozostawaj w ciągłym ruchu. Dziewczyna może się co pewien czas chować i w takiej sytuacji lokalizuj ją dzięki pozostawianym przez nią śladom.

Musisz walczyć do momentu pozbawienia Fetch całego paska jej zdrowia, co doprowadzi do wyświetlenia nowej scenki przerywnikowej. Pod koniec tej scenki zmuszony zostaniesz do podjęcia nowej ważnej decyzji (powyższy obrazek). Jeśli chcesz zdobyć dobrą karmę to musisz obiecać Reggiemu, że nakierujesz Fetch na właściwą ścieżkę (niebieska opcja - Redeem Fatch). Jeśli natomiast chcesz zdobyć złą karmę to musisz wybrać wariant wyszkolenia Fetch na bezlitosną zabójczynię (czerwona opcja - Corrupt Fetch).
Niezależnie od podjętej decyzji misja ta dobiegnie końca i odblokujesz sobie dostęp do kolejnej - Light It Up.
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son: Opis przejścia
- inFamous Second Son: Opis przejścia
- inFamous Second Son: Prolog - Delsin Rowe
- inFamous Second Son: Prolog - The Visitors
- inFamous Second Son: Prolog - Aftermath
- inFamous Second Son: Prolog - Parting of the Ways
- inFamous Second Son: Welcome to Seattle
- inFamous Second Son: Catching Smoke
- inFamous Second Son: The Gauntlet
- inFamous Second Son: Chasing the Light
- inFamous Second Son: Go Fetch
- inFamous Second Son: Light It Up
- inFamous Second Son: 7a - Trash the Stash
- inFamous Second Son: 7b - Fight Intolerants
- inFamous Second Son: The Test
- inFamous Second Son: The Fan
- inFamous Second Son: Reggie takes Flight
- inFamous Second Son: Heaven's Hellfire
- inFamous Second Son: Zero to Hero
- inFamous Second Son: Flight of Angels
- inFamous Second Son: Hunting the Hunters
- inFamous Second Son: The Return
- inFamous Second Son: Quid pro Quo - eksploracja więzienia na wyspie
- inFamous Second Son: Quid pro Quo - odnalezienie Hanka
- inFamous Second Son: Ascension
- inFamous Second Son: Expose Augustine - wspinaczka na szczyt wieży
- inFamous Second Son: Expose Augustine - pokonanie Augustine
- inFamous Second Son: Kill Augustine - wspinaczka na szczyt wieży
- inFamous Second Son: Kill Augustine - pokonanie Augustine
- inFamous Second Son: Opis przejścia
- inFamous: Second Son: Opis przejścia
Komentarze czytelników
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
