13b - Hunting the Hunters | Opis przejścia
Aktualizacja:
Uwaga! Wybór tej misji jest wskazany jeśli grasz złoczyńcą, czyli jeśli dążysz do gromadzenia złej karmy (Bad Karma). Warto jednak wiedzieć, że przystąpienie do niej blokuje dostęp do misji 13a (Flight of Angels), którą przygotowano z myślą o grze postacią bohatera.

Miejsce rozpoczęcia tej misji znajduje się tuż przy kryjówce Eugene'a, czyli w dzielnicy Rainier. Zadbaj jednak o to żeby podejść do właściwego znacznika, bo ten związany z misją dobrej karmy jest tuż obok. Po obejrzeniu scenki ze spotkania z Eugenem wyrusz w stronę placu budowy znajdującego się w północno-wschodniej części dzielny Lantern District. Do wyeliminowania w tym miejscu będzie grupa uzbrojonych osób z gangu Akula, przebywających wewnątrz wielopoziomowego parkingu.

Zabezpieczanie parkingu możesz w zależności od upodobań rozpocząć od dachu lub od najniższego poziomu. Nie powinieneś mieć większych problemów z eliminowaniem kolejnych gangsterów, bo nie dysponują oni żadnymi nadnaturalnymi zdolnościami. Pilnuj się jedynie w trakcie atakowania większych grup, unikając zmasowanego ostrzału z ich strony. Jeśli chcesz możesz wykorzystać tę misję do dalszego testowania mocy z kategorii Video, ale z racji tego, że w okolicy nie ma żadnych interaktywnych obiektów do regeneracji jej zapasów możesz równie dobrze podjąć decyzję o przełączeniu się na kategorię Smoke lub Neon.

W trakcie walk czekaj na potwierdzenie od Eugene'a i po jego otrzymaniu rozważ dotarcie na najwyższy poziom parkingu, czyli na ten, który znajduje się pod gołym niebem. Gangsterzy powinni wyruszyć śladem głównego bohatera i będzie tu na nich czekała dodatkowa niespodzianka w postaci demonów przyzywanych przez Eugene'a. Potwory będą mianowicie porywały wybrane postacie, ułatwiając ci odniesienie zwycięstwa.

Zgodnie z sugestią Eugene'a dotrzyj teraz na dach jednego z wyższych budynków i wciśnij górny kierunek na krzyżaku pada żeby wyjąć z inwentarza telefon i uaktywnić aplikację śledzącą. Obróć się we właściwą stronę i wyrusz w stronę nowego celu podróży. Pierwszy przystanek to budynek Salmon Lake zlokalizowany w północnej części dzielnicy Waterfront. Zeskocz na sam dół i odszukaj wąski korytarz pilnowany przez wrogich gangsterów. Skorzystaj z tego przejścia, docierając do niewielkiej kryjówki gangu Akula i rozprawiając się z przebywającymi tu uzbrojonymi przeciwnikami.

Ponownie dotrzyj na jeden z dachów i użyj aplikacji namierzającej do odnalezienia kolejnego miejsca pobytu znienawidzonych gangsterów. Aktualny cel podróży to pokazana na powyższym obrazku szklarnia znajdująca się na dachu budynku w południowo-zachodniej części dzielnicy Lantern District. Musisz się tu pilnować, bo obszar walk jest niewielki, a do bitwy dołączą też wkrótce siły D.U.P. Korzystaj z silnych ataków obszarowych i w pierwszej kolejności eliminuj żołnierzy obdarzonych nadnaturalnymi mocami (przy okazji możesz też zabić kilku snajperów okupujących okoliczne dachy).

Najwyższa pora po raz ostatni już użyć urządzenia namierzającego (zadbaj oczywiście o to żeby odpowiednio wcześniej ustawić się na dachu lub na wysoko położonej półce). Cel podróży to dość duży park znajdujący się w centralnej części dzielnicy Denny Park. Czeka Cię tu duża bitwa, w trakcie rozgrywania której będziesz mógł liczyć na wsparcie ze strony aniołów i demonów.

Upewnij się, że jesteś dobrze przygotowany do nowej bitwy (zregenerowane zdrowie, uzupełnione zapasy ciężkiej amunicji itp.), a to dlatego, że w okolicy przebywa wiele wrogo nastawionych postaci. Rozpocznij atakowanie gangsterów oraz żołnierzy D.U.P. W pierwszej kolejności namierzaj elitarnych przeciwników przypominających z wyglądu naukowców, gdyż to właśnie ich ataki mogą w największym stopniu zagrozić Delsinowi. Oddalaj się też od głównej części parku zawsze wtedy gdy Delsin odniósł poważne obrażenia lub gdy wyczerpał posiadane zapasy energii (rodzaj używanych mocy nie odgrywa tu większej roli - najlepiej wybrać tę, którą masz najbardziej rozwiniętą).

W parku pojawi się po pewnym czasie dwóch elitarnych agentów D.U.P. podobnych do bossa, z którym stoczyłeś pojedynek w trakcie zaliczania ósmej misji gry. Nie musisz się tym zbytnio przejmować, bo gra nie wymusi tego żeby główny bohater pozbył się ich w pojedynkę. Unikaj poznanych już wcześniej ich ataków (w szczególności ciskanych przez nich dużych betonowych fragmentów), pozbywając się przy okazji słabszych wrogów. Musisz bronić się do momentu, w którym Eugene przyzwie ogromnego anioła. Dopiero teraz pomóż sojuszniczym kreaturom w wyeliminowaniu elitarnych agentów D.U.P. (pamiętaj o tym żeby trafiać bezpośrednio w nich, a nie w otaczające ich fruwające obiekty) oraz pozostałych silniejszych wrogów. Misja ta wkrótce dobiegnie końca i gra odblokuje kolejną - The Return.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
- Opis przejścia
- Prolog - Delsin Rowe | Opis przejścia
- Prolog - The Visitors | Opis przejścia
- Prolog - Aftermath | Opis przejścia
- Prolog - Parting of the Ways | Opis przejścia
- 1 - Welcome to Seattle | Opis przejścia
- 2 - Catching Smoke | Opis przejścia
- 3 - The Gauntlet | Opis przejścia
- 4 - Chasing the Light | Opis przejścia
- 5 - Go Fetch | Opis przejścia
- 6 - Light It Up | Opis przejścia
- 7a - Trash the Stash | Opis przejścia
- 7b - Fight Intolerants | Opis przejścia
- 8 - The Test | Opis przejścia
- 9 - The Fan | Opis przejścia
- 10 - Reggie takes Flight | Opis przejścia
- 11 - Heaven's Hellfire | Opis przejścia
- 12 - Zero to Hero | Opis przejścia
- 13a - Flight of Angels | Opis przejścia
- 13b - Hunting the Hunters | Opis przejścia
- 14 - The Return | Opis przejścia
- 15 - Quid pro Quo - eksploracja więzienia na wyspie | Opis przejścia
- 15 - Quid pro Quo - odnalezienie Hanka | Opis przejścia
- 16 - Ascension | Opis przejścia
- 17a - Expose Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
- 17a - Expose Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
- 17b - Kill Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
- 17b - Kill Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
- Opis przejścia
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.