8 - The Test | Opis przejścia
Aktualizacja:
Do misji tej możesz przystąpić po zaliczeniu zadania 7a (Trash the Stash), które powiązane jest z postacią bohatera lub zadania 7b (Fight Intolerants), które powiązane jest z postacią złoczyńcy.

Zaczekaj aż z głównym bohaterem skontaktują się jego sojusznicy, wysłuchując rozmowy z tymi postaciami. Możesz już wyruszyć w stronę mostu łączącego północną i południową część Seattle. Jest on zlokalizowany we wschodniej części mapy, a konkretnie w południowo-wschodniej części dzielnicy Pioneer Square.

Upewnij się oczywiście, że biegniesz po autostradzie i omiń opuszczone wieże obserwacyjne. Po dotarciu do ogromnej betonowej barykady sprawdź czy Delsin korzysta aktualnie z mocy z kategorii Neon. Jeżeli tak nie jest (tzn. jeśli masz wybraną kategorię Smoke / Dym) to pobierz energię z jednej z pobliskich jarzeniówek (doprowadzi to do automatycznej zamiany kategorii mocy). Jak się zapewne domyślasz musisz tu użyć umiejętności Light Speed (przytrzymanie Kółka na padzie) żeby rozpocząć pionowy bieg i dotrzeć dzięki temu na samą górę barykady.

Obejrzyj nową cut-scenkę, w trakcie której Delsin zacznie ponownie korzystać z mocy dymu. W trakcie przeprawy przez most główny bohater będzie musiał unikać działek automatycznych (Auto-Turret). Jeśli walczyłeś w przeszłości o przejmowanie kontroli nad dzielnicami miasta to nie jest dla Ciebie nic nowego. W przeciwnym wypadku musisz wiedzieć, że należy się bardzo pilnować, bo działka cechują się ogromną siłą rażenia. Ich zasadniczą wadą jest to, że nie obracają się o pełne 360 stopni. Pierwsze działko omiń od prawej strony. W zależności od upodobań możesz je zniszczyć (wciśnięcie touchpada po znalezieniu się na tyłach działka) lub zignorować i od razu wyruszyć dalej.

Wskocz na kontenery zlokalizowane po lewej stronie, dzięki czemu unikniesz ostrzału ze strony nowego działka znajdującego się daleko na południe od Delsina. Wybierz następnie prawe przejście pod kontenerami i pomóż sobie opcją zamiany w dym żeby szybko ominąć niewielki obszar, na którym główny bohater znajdzie się w zasięgu jednego z działek. Tak jak wcześniej możesz powracać do mijanych po drodze działek automatycznych i wysadzać je w powietrze lub skupiać się wyłącznie na dalszej podróży.

Zdecyduj się na przemarsz przez prawą część mostu, omijając po drodze dwa kolejne działka automatyczne (to, które rozstawione zostało na najwyżej położonym kontenerze i to, które jest na jednym z niższych kontenerów). Zachowaj czujność po znalezieniu przy wąskim przejściu otoczonym ze wszystkich stron kontenerami. Po lewej stronie jest ostatnie już działko automatyczne i chcąc je bezpiecznie ominąć wskazane jest ponowne użycie mocy zamiany w dym.

Ruszaj dalej na południe, decydując się po drodze na mało wymagającą wspinaczkę i docierając po kilku chwilach do zniszczonej części mostu. Na widocznych w oddali wieżach rozstawieni są snajperzy i jeżeli dysponujesz jeszcze zapasami dymu (nie można tu ich niestety odnawiać) to zaatakuj ich z odległości. W przeciwnym wypadku odbij się od razu od wraku samochodu (to jedyna bezpieczna metoda przedostania się do dalszej części mostu) i wykorzystaj opcje zamiany w dym oraz unoszenia się w powietrzu żeby dotrzeć do miejsca, w którym przebywają żołnierze D.U.P.

Wyeliminuj wrogów i udaj się dalej na południe. Na drodze głównego bohatera stanie wkrótce grupa nieco lepiej opancerzonych przeciwników. To właśnie w tym miejscu warto wykorzystać wszystkie pozostałe zapasy dymu. Dopiero po ich wyczerpaniu zdecyduj się na korzystanie z ataków wręcz (Kwadrat). Musisz się niestety regularnie przemieszczać w trakcie walki, tak by nie znaleźć się pod zmasowanym ostrzałem. Po wyeliminowaniu wrogów zeskocz na większą "arenę", na której po krótkiej wymianie zdań z Augustine czeka Cię nowy pojedynek z bossem - agentem Departamentu ds. Obrony Zunifikowanej (D.U.P. Agent).

Na sam początek tradycyjnie już kilka słów na temat ataków bossa, a to dlatego, że są one dość zróżnicowane, zadają niemałe obrażenia i trzeba się wyraźnie starać żeby ich unikać. Jeden z podstawowych ataków elitarnego agenta D.U.P. polega na ciskaniu w głównego bohatera potężnymi cementowymi blokami, przed którymi możesz się chować wykorzystując opcję biegu lub ustawiając się za odpowiednio dużymi zasłonami.

Drugi z głównych ataków bossa polega na wysyłaniu w stronę głównego bohatera samonaprowadzalnych pocisków przemieszczających się pod ziemią i zadających obrażenia w momencie kontaktu z celem. Bardzo wskazane jest w tym przypadku regularne wykonywanie uników oraz poleganie na opcji biegu, licząc na to, że wrogi pocisk zgubi Delsina. W przeciwnym wypadku główny bohater może bowiem odnieść poważne obrażenia i zostanie dodatkowo wytrącony, wystawiając się tym samym na dalsze ataki bossa.

Ostatni z ataków agenta D.U.P. pojawia się w dalszej fazie pojedynku i cechą wyróżniającą go jest to, że boss zaprzestaje chwilowo prowadzenia walki na odległość. Przeciwnik będzie mianowicie próbował wyprowadzać pojedynczy bezpośredni atak. Podobnie jak w przypadku opisanych wcześniej samonaprowadzalnych pocisków kluczem do utrzymania Delsina przy życiu jest unikanie tego typu szarż dzięki uskokom oraz funkcji biegu, bo mogą one zadawać bardzo poważne obrażenia.

Tyle jeśli chodzi o umiejętności bossa, teraz trochę informacji na temat tego jak sobie z nim poradzić. Pierwszą rzeczą jaką musisz wykonać jest dokonanie zamiany mocy dymu (Smoke) na moc Neon, dokonując tego poprzez wyssanie energii z jednej z okolicznych lamp. Nie śpiesz się jednak z tym procesem (dotyczy to też regeneracji paska energii w dalszej części walk), tylko najpierw upewnij się, że boss nie jest aktualnie w takim miejscu, z którego mógłby łatwo przerwać proces ładowania i dodatkowo osłabić Delsina. Polecam przy okazji zaopatrzyć się w ulepszenie skracające czas wysysania energii z obiektów z otoczenia, choć i bez niego sobie poradzisz.

Bossa teoretycznie możesz atakować wszystkimi dostępnymi atakami dystansowymi (nie próbuj się do niego zbliżać, bo walka wręcz nie wchodzi w rachubę), ale najlepsze rezultaty daje połączenie celowania (Laser Insight) z odpalaniem silnych pocisków (Phosphor Beam). Zacznij od przytrzymania przycisku L2 i tuż po nim przytrzymaj przycisk R1 (atak Phosphor Beam wymaga chwili naładowania). Postaraj się teraz wycelować w trybie spowolnienia czasu bezpośrednio w bossa (przykład na powyższym obrazku), wyczekując przy tym na moment wystrzelenia pocisku.

Użycie mocy Phosphor Beam zakończy się sukcesem i odbierze bossowi dość dużo punktów życia tylko jeśli strumień energii uderzył bezpośrednio w niego a nie we fruwające wokół niego betonowe elementy. Powtarzaj od tego momentu wszystkie opisane wyżej kroki i pamiętaj o częstym regenerowaniu zapasów mocy poprzez wysysanie energii z lamp, albowiem atak Phosphor Beam wymaga ciężkiej amunicji (Heavy Beam) do działania. Pozbawienie elitarnego agenta D.U.P. paska zdrowia zakończy ten pojedynek i całą ósmą misję.
Zaczekaj aż zostaniesz przeniesiony do dzielnicy Lantern District w południowej części miasta. Gra przydzieli ci tu dostęp do nowej głównej misji zatytułowanej The Fan.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
- Opis przejścia
- Prolog - Delsin Rowe | Opis przejścia
- Prolog - The Visitors | Opis przejścia
- Prolog - Aftermath | Opis przejścia
- Prolog - Parting of the Ways | Opis przejścia
- 1 - Welcome to Seattle | Opis przejścia
- 2 - Catching Smoke | Opis przejścia
- 3 - The Gauntlet | Opis przejścia
- 4 - Chasing the Light | Opis przejścia
- 5 - Go Fetch | Opis przejścia
- 6 - Light It Up | Opis przejścia
- 7a - Trash the Stash | Opis przejścia
- 7b - Fight Intolerants | Opis przejścia
- 8 - The Test | Opis przejścia
- 9 - The Fan | Opis przejścia
- 10 - Reggie takes Flight | Opis przejścia
- 11 - Heaven's Hellfire | Opis przejścia
- 12 - Zero to Hero | Opis przejścia
- 13a - Flight of Angels | Opis przejścia
- 13b - Hunting the Hunters | Opis przejścia
- 14 - The Return | Opis przejścia
- 15 - Quid pro Quo - eksploracja więzienia na wyspie | Opis przejścia
- 15 - Quid pro Quo - odnalezienie Hanka | Opis przejścia
- 16 - Ascension | Opis przejścia
- 17a - Expose Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
- 17a - Expose Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
- 17b - Kill Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
- 17b - Kill Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
- Opis przejścia
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.