7b - Fight Intolerants | Opis przejścia
Aktualizacja:
Uwaga! Wybór tej misji jest wskazany jeśli grasz złoczyńcą, czyli jeśli dążysz do gromadzenia złej karmy (Bad Karma). Warto jednak wiedzieć, że przystąpienie do niej blokuje dostęp do misji 7a (Trash the Stash), którą przygotowano z myślą o grze postacią bohatera.

Miejsce rozpoczęcia tej misji znajduje się na jednym z dachów w centralnej części dzielnicy Market District i musisz zachować ostrożność, bo w pobliżu jest baza D.U.P. (o ile oczywiście już jej nie zniszczyłeś). Po dotarciu na dach wysłuchaj rozmowy z Fetch dotyczącej atakowania kolejnych grup osób zajmujących się protestowaniem przeciw bio-terrorystom. Pierwsza taka grupa znajduje się na zachód stąd i musisz się tam właśnie teraz udać. Po dotarciu na miejsce użyj np. mocy Cinder Blast (R2) do zaatakowania protestujących (nie musisz ich wszystkich zabić, a jedynie przerwać ich demonstrację).

Musisz oczywiście liczyć się z tym, że atakując aktywistów zwrócisz na siebie uwagę rozstawionych w okolicy wojsk D.U.P., tak więc postaraj się jak najwcześniej przystąpić do ich eliminowania. Sporym ułatwieniem jest to, że w walkach tych będzie ci pomagała Fetch, ale mimo wszystko warto się pilnować, wycofując się gdy Delsin odniesie poważniejsze obrażenia i regularnie uzupełniając zapasy mocy (możesz polegać na kategorii Smoke lub Neon).

Druga część planu zakłada zaatakowanie trzech kolejnych grup protestujących i będzie to miało na celu wypłoszenie lidera aktywistów. Do lokacji, w których mają miejsce protesty, możesz docierać w dowolnej kolejności, przy czym dla zachowania pewnego porządku na początek proponuję udać się do dzielnicy Seattle Centre. Tak samo jak wcześniej zamorduj przynajmniej kilku aktywistów, dzięki czemu manifestacja dobiegnie końca. Musisz się tu niestety spodziewać odważniejszej reakcji ze strony sił D.U.P., albowiem do pokonania będzie między innymi elitarny przeciwnik z minigunem (pamiętaj o stosowaniu najlepszych ataków i konieczności dobicia wrogiego żołnierza po tym jak dostatecznie go osłabisz).

Teraz wyruszmy do miejsca demonstracji w zachodniej części dzielnicy Georgetown. Rozpraw się z aktywistami, po czym przystąp do atakowania jednostek wroga. W tym konkretnym przypadku musisz uważać na co najmniej jednego elitarnego przeciwnika przypominającego z wyglądu naukowca, albowiem jedna z jego umiejętności może zatrzymać Delsina w miejscu i wystawić go na ataki pozostałych przeciwników. Dobrą wiadomością jest natomiast to, że w dalszym ciągu możesz liczyć na wsparcie ze strony Fetch.

Ostatnia demonstracja ma miejsce w południowo-wschodniej części dzielnicy Market District i jeśli nie zniszczyłeś jeszcze znajdującej się w pobliżu bazy to do celu podróży najbezpiecznej będzie zbliżyć się wybierając ścieżkę biegnącą przy wodzie. W trakcie walk koncentruj się ponownie na elitarnych przeciwnikach i nie zbliżaj się zbytnio do bazy D.U.P. żeby nie zachęcić kolejnych żołnierzy do przybycia w to miejsce. Musisz się tu bardziej pilnować, bo Delsin nie może niestety liczyć na pomoc Fetch i w rezultacie uwaga wszystkich wrogów będzie skupiona wyłącznie na nim.

Po zakończonych walkach zregeneruj moce głównego bohatera. Wysłuchaj także rozmowy z Fetch, która poinformuje Delsina o nowych śladach w sprawie miejsca pobytu lidera aktywistów i poprosi go o dotarcie do tunelu Pioneer. Wejście do tunelu znajduje się na granicy pomiędzy dzielnicami Market District i Georgetown i pokazane zostało na powyższym obrazku.

Wejdź do tunelu i wyrusz na wschód. W trakcie przeprawy konieczna okaże się eliminacja kolejnych wrogo nastawionych żołnierzy. W tej części misji polecam dokonać zamiany na moc dymu (Smoke), bo choć w okolicy znajduje się kilka neonów to o wiele łatwiej będzie ci regenerować moce Delsina dzięki podbieganiu do licznie porozmieszczanych wraków samochodów. Pozwoli ci to też częściej odpalać najsilniejszy atak (R1), który przyda się do eliminowania lepiej opancerzonych wrogów (między innymi nowego elitarnego osobnika z minigunem).

Po dotarciu do zabarykadowanego wyjścia z tunelu zaczekaj aż Fetch odblokuje Delsinowi dostęp. Wyjdź z tunelu i pozwól na to żeby główny bohater zasymulował próbę poddania się. Zaczekaj teraz na odpowiedni moment i odpal atak Orbital Drop (dolny przycisk na krzyżaku), dzięki czemu zaatakujesz z zaskoczenia główną grupę wrogich żołnierzy i bezproblemowo się ich pozbędziesz.

Możesz już przystąpić do finałowej bitwy tej misji. W jej początkowej części staraj się wysadzać w powietrze nadjeżdżające wozy opancerzone, a w dalszej fazie walk skup się z kolei na kolejnych elitarnych przeciwnikach oraz na snajperach okupujących dachy okolicznych budynków. Możesz tu używać dowolnej kategorii mocy, przy czym nie zapominaj o dbaniu o stan zdrowia Delsina. Po wygranej bitwie obejrzyj cut-scenkę z egzekucji dokonanej na liderze aktywistów, która zakończy tę misję. Możesz już zainteresować sie kolejnym głównym zadaniem - The Test.
0
- inFamous: Second Son - poradnik do gry
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
- Opis przejścia
- Prolog - Delsin Rowe | Opis przejścia
- Prolog - The Visitors | Opis przejścia
- Prolog - Aftermath | Opis przejścia
- Prolog - Parting of the Ways | Opis przejścia
- 1 - Welcome to Seattle | Opis przejścia
- 2 - Catching Smoke | Opis przejścia
- 3 - The Gauntlet | Opis przejścia
- 4 - Chasing the Light | Opis przejścia
- 5 - Go Fetch | Opis przejścia
- 6 - Light It Up | Opis przejścia
- 7a - Trash the Stash | Opis przejścia
- 7b - Fight Intolerants | Opis przejścia
- 8 - The Test | Opis przejścia
- 9 - The Fan | Opis przejścia
- 10 - Reggie takes Flight | Opis przejścia
- 11 - Heaven's Hellfire | Opis przejścia
- 12 - Zero to Hero | Opis przejścia
- 13a - Flight of Angels | Opis przejścia
- 13b - Hunting the Hunters | Opis przejścia
- 14 - The Return | Opis przejścia
- 15 - Quid pro Quo - eksploracja więzienia na wyspie | Opis przejścia
- 15 - Quid pro Quo - odnalezienie Hanka | Opis przejścia
- 16 - Ascension | Opis przejścia
- 17a - Expose Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
- 17a - Expose Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
- 17b - Kill Augustine - wspinaczka na szczyt wieży | Opis przejścia
- 17b - Kill Augustine - pokonanie Augustine | Opis przejścia
- Opis przejścia
- inFamous: Second Son - poradnik, opis przejścia, miasto
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
