Dym (Smoke) | Umiejętności Delsina
Aktualizacja:
Dym (Smoke)

Kategoria ta jest pierwszą, w posiadanie której wchodzi główny bohater. Jej podstawowe funkcje są odblokowywane jeszcze w trakcie zaliczania prologu, aczkolwiek bardziej zaawansowane (i zadające większe obrażenia) moce stają się dostępne dopiero po dotarciu do Seattle. Nie radzę rezygnować z tej kategorii nawet po odblokowaniu kolejnych grup mocy, bo jest ona pomocna (i niekiedy wręcz wymagana) także w dalszych misjach głównego wątku gry.
NAZWA UMIEJĘTNOŚCI | TYP | KOMENTARZ |
Smoke Dash | zwykła umiejętność | To podstawowa zdolność powiązana z szybszym przemieszczaniem się. Zamiana w dym pomaga też w podróżowaniu między dachami budynków, unikaniu wody czy omijaniu przeszkód. |
Double Air Dash | zwykła umiejętność | Dobrze jest dość szybko odblokować sobie tę umiejętność, gdyż znacząco pomaga ona w docieraniu do bardziej oddalonych półek bez konieczności kontaktu z podłożem. |
Car Boost | zwykła umiejętność | Umiejętność ta odblokowywana jest w miarę postępów w grze i jest ona dobrym sposobem np. na dotarcie do wyższej platformy czy szybkie oddalenie się od pola walk. |
Vent Dash | zwykła umiejętność | Umiejętność ta jest dostępna od samego początku gry. Pamiętaj, że szyby wentylacyjne są oznaczane na mini-mapie. |
Vent Healing | zwykła umiejętność | Umiejętność ta przydaje się głównie na najwyższym poziomie trudności, bo wtedy będzie ci zależało na odzyskiwaniu punktów zdrowia na wszystkie możliwe sposoby. |
Enhanced Vent Launch | zwykła umiejętność | Nie jest to szczególnie wartościowa umiejętność, bo zamiast katapultowania się ze zwiększoną siłą bardziej przyda się np. podwójna zamiana w dym (Double Air Dash). |
Smoke Shot | umiejętność z ulepszeniami | Jako że jest to podstawowy atak opisywanej kategorii dobrze jest prędzej czy później zakupić oba ulepszenia, dzięki czemu o połowę zmniejszy się zapotrzebowanie na energię. |
Sustained Fire | zwykła umiejętność | Umiejętność ta jest dostępna tylko dla złoczyńcy i warto ją odblokować, albowiem dzięki niej możliwe jest wystrzeliwanie większej ilości pocisków w serii. |
Sulphur Headshots | zwykła umiejętność | Umiejętność ta zarezerwowana jest dla bohatera. Sama w sobie nie jest jakoś szczególnie wartościowa, ale odblokowuje dostęp do zdolności zamieszczonej poniżej. |
Knockout Headshots | zwykła umiejętność | Także i ta umiejętność jest dostępna tylko dla postaci z dobrą karmą. Polecam się nią zainteresować, zakładając, że nie masz problemów z częstym trafianiem przeciwników w głowę. |
Cinder Blast | umiejętność z ulepszeniami | Ten dość silny atak przydaje się szczególnie w niszczeniu wrogich konstrukcji i barier. Warto zainwestować w oba ulepszenia (mniejsze zużycie energii), choć niekoniecznie już na samym początku zabawy. |
Obliterating Blast | zwykła umiejętność | Umiejętność ta jest dostępna tylko dla złoczyńcy. Możesz rozważyć jej zakup jeśli dysponujesz aktualną dużą ilością odłamków, albowiem dzięki niej szybciej zdobywa się złą karmą. Nie jest to jednak priorytetowy zakup. |
Sulphur Bomb | umiejętność z ulepszeniami | Umiejętność ta jest dostępna dla obu ścieżek karmy, ale o wiele bardziej skorzysta z niej bohater. Polecam ją dodatkowo rozwinąć, bo w swojej standardowej postaci nie jest zbyt potężna. |
Corrosive Fumes | zwykła umiejętność | Wydłużenie czasu działania nadrzędnej umiejętności Sulphur Bomb pomaga w każdorazowym ogłuszaniu większej liczby wartowników, ale i bez tej zdolności sobie poradzisz. |
Giant Sulphur Bomb | zwykła umiejętność | Podobnie jak wyżej, umiejętność ta jest dostępna tylko dla bohatera. Warto ją odblokować jeśli często odpalasz atak Sulphur Bomb, gdyż zwiększenie pola rażenia czyni ją o wiele bardziej pomocną. |
Cinder Missile | umiejętność z ulepszeniami | Rakiety zadają ogromne obrażenia, przy czym niestety kolejne ulepszenia są bardzo kosztowne. Mimo wszystko radzę starać się je na bieżąco kupować, gdyż dzięki zwiększonym zapasom amunicji nie będziesz musiał co chwila oddalać się od miejsc staczania tych bitew, w których ciężka amunicja jest na wagę złota. |
Orbital Drop | zwykła umiejętność | Umiejętność ta odblokowywana jest w miarę postępów w grze. Jej użycie staje się możliwe dopiero po zapełnieniu paska karmy (dobrej lub złej) i jako że zajmuje to dużo czasu zostawiaj ją sobie na najtrudniejsze bitwy. |
Drain Smoke | umiejętność z ulepszeniami | Delsin potrafi wysysać energię dymu od samego początku gry. Polecam nabywać kolejne ulepszenia w miarę ich odblokowywania, zwiększając dzięki temu zapas energii. |
Quick Drain | zwykła umiejętność | Umiejętność ta przyda ci się dopiero w końcowej fazie kampanii, bo to właśnie wtedy bohater zacznie wpadać na bossów i wrogów mogących mu realnie przeszkadzać w procesie pobierania energii dymu. |
0
Komentarze czytelników
maciejm2 Junior
Naczytałem się recenzji pełnych zachwytów recenzji i kupiłem tego gniota. Nie znam równie durnej gry! Zmarnowana kasa!
Ozibad Junior
Gierka jest naprawdę zajebista. Wystarczy, że ktonuś się podobają założenia (I mean supermoce, otwarte miasto etc.) I powinna mu się spodobać(
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.