Porady ogólne do Solucja Half-Life
Aktualizacja:
Przed rozpoczęciem właściwych zmagań, warto zmierzyć się z torem przeszkód, który dostępny jest w menu głównym gry pod nazwą Hazard Course. Tutorial zapozna Cię z podstawami, a także pozwoli Ci nauczyć się zaawansowanych ewolucji, np. skoku z jednoczesnym kucnięciem. W samouczku umieszczono również plecak do wykonywania długich skoków, który okaże się niezbędny pod koniec zmagań. Dobrze jest poświęcić trochę czasu na kilka próbnych skoków.
W trakcie zabawy niszcz wszystkie drewniane skrzynie - zarówno zwykłe pudła, jak i pojemniki przykryte zieloną plandeką. Często zdarza się, że są w środku ukryte są bardzo cenne przedmioty: apteczki, baterie do kombinezonu oraz amunicja.
W kompleksie Black Mesa będziesz często spotykać dwa rodzaje automatów regenerujących energię. Biały, oznaczony czerwonym krzyżem odpowiada za odzyskiwanie zdrowia, natomiast pomarańczowy, służy do ładowania kombinezonu H.E.V. Aparaty mają bardzo ograniczoną pojemność i po wykorzystaniu nie są zdatne do powtórnego użycia.

Przyjaźni graczowi bohaterowie niezależni (strażnicy i naukowcy) potrafią otworzyć drzwi do pomieszczeń, do których w tradycyjny sposób dostać się nie można. Warto poprosić o pomoc każdą napotkaną osobę, co jest równoznaczne z przyłączeniem się danej postaci do drużyny. Trzeba jednak pamiętać o pewnych ograniczeniach. Towarzysze nie potrafią skakać, wspinać się po drabinach, a także bronić się przed potworami. Co prawda ochroniarze są wyposażeni z pistolety, ale te ostatnie są stuprocentowo skuteczne wyłącznie przeciwko Vortigauntom oraz Headcrabom. Silniejsi obcy okażą się dla strażników zbyt wymagającymi wrogami.
W grze istnieje kilka lokacji, w których trzeba przesunąć w określony punkt pudła lub stoliki. Jeżeli przypadkiem pchnąłeś skrzynię pod ścianę i obawiasz się, że nie będziesz mógł jej odciągnąć z powrotem, jesteś w błędzie. Każdy obiekt można dowoli ciągnąć za sobą - w tym celu naciśnij klawisz odpowiedzialny za "akcję" i cofnij się do tyłu. Na tym jednak nie koniec! Jednoczesne wciśnięcie klawisza "akcji" oraz któregoś z pozostałych kursorów (góra, lewo, prawo) spowoduje mocne pchnięcie obiektu we wskazaną stronę.
Często zapisuj aktualny stan gry - w Half-Life zginąć można dosłownie co chwilę. Obowiązkowo rób to przed walkami z bossami, które są piekielnie wymagające.
0
- Half-Life - poradnik do gry
- Half-Life - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Przeciwnicy - cz. 1 | Solucja Half-Life
- Przeciwnicy - cz. 2 | Solucja Half-Life
- Porady ogólne do Solucja Half-Life
- [Opis przejścia Half-Life] Black Mesa Inbound
- [Opis przejścia Half-Life] Anomalous Materials
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 5
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 6
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Xen
- [Opis przejścia Half-Life] Gonarch's Lair
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Nihilanth
- [Opis przejścia Half-Life] Endgame
- Half-Life - poradnik do gry
Komentarze czytelników
zanonimizowany726601 Junior
próbowałem ale to nic nie daje ;/ ja mam Half Life Counter Scrike , ale to chyba nie ma nic do tego ??? jak będziecie coś wiedzieć proszę o napisanie do mnie na mój numer GG 20423950
zanonimizowany927280 Junior
Akurat obcieło ten fragment którego nie wiem
TEGO Z PALIWEM...
Bo nie wiem jak otworzyć te drzwi od PALIWOWNI.
zanonimizowany1001640 Junior
Nie da się :( Trzeba obejść i od tyłu wejść.
Zapalony graczek Centurion

Poradnik pomógł mi w kilku etapach gdzie utknąłem i nie wiedziałem co zrobić.
Bardzo dobry poradnik i oby więcej jak najwięcej takich poradników nie tylko do nowych gier ale też do tych starych.
Grałem w Half- Life 1 bez source ten oryginalny z ruskim dubbingiem ;)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.