[Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 2
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Naprzeciwko korytarza 19 znajdują się kolejne drzwi [#33] , tym razem oznaczone znakiem z trupią czaszką. Odwiedź kryjące się za nimi pomieszczenie i zabij panoszące się tu Headcraby. Na końcu trasy zobaczysz drabinę, która pozwoli Ci dostać się na kolejne piętro. Zlikwiduj przebywających tu przeciwników i odszukaj ukrywającego się nieopodal naukowca [#34] . Poproś mężczyznę by Ci towarzyszył i przejdź z nim do zamkniętej na cztery spusty zbrojowni, którą znajdziesz na tym samym piętrze. Poczekaj aż naukowiec otworzy drzwi [#35] i zabierz ze środka amunicję do pistoletu i granaty. Jeśli ucierpiałeś w wyniku walk, możesz tutaj również podleczyć się za pomocą wiszącego na ścianie aparatu.
![]() | ![]() |
Zejdź na dół i skręć w korytarz oznaczony liczbą 19. Poczekaj aż jeden z Vortigauntów (stwory te widziałeś wcześniej podczas teleportacji) rozwali metalowe drzwi [#36] i natychmiast zabij go. Zabierz leżącą w małym pomieszczeniu amunicję i rozejrzyj się po okolicy. Tuż obok kosza na śmieci, w którym ukrywa się jeden z naukowców, znajdziesz aparat medyczny.
![]() | ![]() |
Podejdź do kraty oznaczonej tabliczką D-475KL [#37] . Zabij przeciwnika, który pojawi się w niedostępnym aktualnie korytarzu, a potem skocz do kanału przez niewielki otwór w podłodze. W tunelu znajduje się zawór [#38] . Przekręć go, by odkręcić dopływ wody i obróć się o 180 stopni. Skręć w prawo, potem w lewo i w końcu wypłyń na powierzchnię przez kolejny otwór [#39] . Wrócisz w ten sposób do kompleksu, tyle że po drugiej stronie kraty.
![]() | ![]() |
Po krótkiej wędrówce dotrzesz do windy towarowej [#40] . Pociągnij kontrolującą ją dźwignię i szybko wskocz na uciekającą w dół platformę. Podczas jazdy zwracaj uwagę na spadające z góry Headcraby [#41] . Nie ma sensu marnować na nie amunicji. Po prostu unikaj stworów, a żaden z nich nie wyrządzi Ci krzywdy.
![]() | ![]() |
Dojeżdżając do celu podróży zwróć uwagę na małą platformę, która wyłoni się z lewej strony [#42] . Znajduje się tutaj jeden z dwóch aparatów medycznych (drugi jest na dole, koło zbiornika ze ściekami). Jeśli chcesz z niego skorzystać, musisz skoczyć w to miejsce prosto z jadącej w dół windy. W inny sposób nie można się tu dostać.
Tuż obok platformy stoi kilka drewnianych skrzyń [#43] . Jedną z nich - tą największą - możesz rozwalić łomem. Warto odnotować ten fakt w pamięci. W trakcie wędrówki wielokrotnie napotkasz rozmaite skrzynie. Niszcząc je, często uzyskasz dodatkową amunicję.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie. Po krótkiej wędrówce będziesz świadkiem jak teleportujący się stwór zniszczy metalową kładkę. Skocz na rury po prawej stronie [#44] i z ich pomocą dostań się w pobliże małej kratki zasłaniającej kanał wentylacyjny [#45] . Tą ostatnią rozwal łomem. Przejdź przez tunel i gdy spadniesz na dół, pozbieraj baterie do kombinezonu, wcześniej rozwalając leżące na podłodze skrzynie. Znajdziesz tu również doskonały punkt do eksterminacji stworów, które okupują olbrzymie pomieszczenie [#46] . Jeśli nie żal Ci amunicji, możesz je stąd bez problemu zabić.
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi oznaczone tabliczką Lower Canal [#47] i zejdź po drabinie na dół. Idź przed siebie, a trafisz do oglądanego wcześniej z góry pomieszczenia. Unikając kontakt z podwieszonymi pod sufitem stworami (mogą Cię one chwycić i wciągnąć do góry za pomocą zwisających języków), przejdź na drugi koniec sali i wskocz do ścieków.
![]() | ![]() |
Przejdź przez jeden z trzech otworów w ścianie [#48] i nieopodal znajdź drabinę, dzięki której opuścisz kanał wypełniony zielonym szlamem. W razie potrzeby użyj aparatu medycznego, a następnie opuść to pomieszczenie i skręć w lewo. Przejdź po wąskim chodniku do kolejnych drzwi [#49] . Tutaj czeka Cię nudny spacer wąskim korytarzem, który doprowadzi Cię do pomieszczenia z wiszącymi skrzyniami.
![]() | ![]() |
Użyj obu czerwonych drabin [#50] , aby dostać się na samą górę i przeskocz przez barierkę na najbliżej położoną skrzynię [#51] . Czas na mały test sprawnościowy. Skacząc po zawieszonych na różnych wysokościach skrzyniach kieruj się w dół, aż dotrzesz do kolejnej części kompleksu [#52] .
![]() | ![]() |
Teraz czeka Cię mały bieg przez wąskie korytarze, połączony z krótką wspinaczką po drabinie [#53] . Gdy znajdziesz się na górze, kieruj się cały czas przed siebie jedyną dostępną drogą. Po chwili dotrzesz do windy [#54] . Przywołaj ją przyciskiem, a następnie wsiądź do kabiny i zjedź do kompleksu biurowego.
![]() | ![]() |
0
- Half-Life - poradnik do gry
- Half-Life - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Przeciwnicy - cz. 1 | Solucja Half-Life
- Przeciwnicy - cz. 2 | Solucja Half-Life
- Porady ogólne do Solucja Half-Life
- [Opis przejścia Half-Life] Black Mesa Inbound
- [Opis przejścia Half-Life] Anomalous Materials
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 5
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 6
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Xen
- [Opis przejścia Half-Life] Gonarch's Lair
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Nihilanth
- [Opis przejścia Half-Life] Endgame
- Half-Life - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zapalony graczek Centurion

Poradnik pomógł mi w kilku etapach gdzie utknąłem i nie wiedziałem co zrobić.
Bardzo dobry poradnik i oby więcej jak najwięcej takich poradników nie tylko do nowych gier ale też do tych starych.
Grałem w Half- Life 1 bez source ten oryginalny z ruskim dubbingiem ;)
zanonimizowany1001640 Junior
Nie da się :( Trzeba obejść i od tyłu wejść.
zanonimizowany927280 Junior
Akurat obcieło ten fragment którego nie wiem
TEGO Z PALIWEM...
Bo nie wiem jak otworzyć te drzwi od PALIWOWNI.
zanonimizowany726601 Junior
próbowałem ale to nic nie daje ;/ ja mam Half Life Counter Scrike , ale to chyba nie ma nic do tego ??? jak będziecie coś wiedzieć proszę o napisanie do mnie na mój numer GG 20423950
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.