[Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 1
Aktualizacja:
Questionable Ethics
Na końcu tunelu zobaczysz drabinę. Użyj jej by wyjść na górę, a następnie rozwal łomem kratkę ściekową. Trafisz do zagrody, w której przetrzymywane są "pieski" [#367] . Szybko pozbądź się przeciwników, zanim zdążą oni wyrządzić Ci krzywdę.
![]() | ![]() |
Przez ogrodzenie przechodzi prąd, który przy pierwszym kontakcie okaże się zabójczy dla Twojej osoby. Strzel z jakiejkolwiek broni w kierunku urządzenia wytwarzającego energię elektryczną [#368] - w wyniku zwarcia otworzą się drzwi do zagrody. Uzupełnij energię za pomocą aparatu medycznego i ruszaj naprzód.
![]() | ![]() |
Po chwili dotrzesz do sali ze szklanym pojemnikiem, w którym znajduje się ogromny, niewidziany wcześniej stwór [#369] . Podejdź szybko do panelu i rozwal łomem szklaną gablotę [#370] , która chroni czerwony przycisk. W tym samym momencie monstrum wydostanie się na zewnątrz i włączy się procedura alarmowa. Nie oglądając się za siebie, szybko wybiegnij z pomieszczenia przez otwarte w wyniku sygnału do ewakuacji drzwi. Potwór nie rzuci się za Tobą w pościg.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do skąpanej w niebieskim świetle sali, gdzie w małej zagrodzie przetrzymywanych jest kilka Headcrabów [#371] . Wejdź do kabiny znajdującej się z prawej strony pomieszczenia i wciśnij zlokalizowany tam przycisk [#372] . Zobaczysz jak ogromna dawka energii unicestwi wszystkie stwory.
Gdy doświadczenie zostanie zakończone, skieruj się w dalszą drogę. Pozbądź się samotnego żołnierza i podnieś upuszczony przez niego karabin maszynowy. Za kolejnym zakrętem spotkasz strażnika [#373] . Dowiesz się od niego, że jedynym sposobem na opuszczenie kompleksu, jest znalezienie osoby, która potrafi uruchomić skaner w głównym holu. W kompleksie powinno znajdować się kilkoro naukowców, którzy są w stanie to zrobić.
![]() | ![]() |
Poproś strażnika o pomoc i razem ruszcie w dalszą drogę. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do głównego holu [#374] , gdzie przebywa kilku żołnierzy wroga. Załatw szybko wszystkich przeciwników i zabierz upuszczoną przez nich broń - jeden z wrogów porzuci strzelbę. Zabierz naboje z drewnianego biurka i skorzystaj z usług automatu regenerującego energię w kombinezonie. Tak wyposażony ruszaj naprzód.
![]() | ![]() |
Biegnij korytarzem przed siebie i przed zamkniętymi drzwi skręć w prawo [#375] . Po chwili dotrzesz do kolejnego pomieszczenia, w którym możesz uwolnić ogromne pokłady energii za pomocą znajdującego się w kabinie guzika. Przyjrzyj się klatkom po lewej stronie sali [#376] , a zobaczysz, że w środku uwięzionych jest kilka Headcrabów. Wciśnij przycisk i pozwól swojemu kompanowi pozbyć się przeciwników.
Po zakończeniu eksterminacji stworów, sprawdź dokładnie obie klatki. W pierwszej z nich znajdziesz kuszę, natomiast w drugiej inną, nieznaną Ci wcześniej broń [#377] . Są nią obce stworki, które po wypuszczeniu na wolność, rozpoczynaj atak na najbliżej położony cel. Tym ostatnim możesz stać się Ty, jeśli w okolicy nie będzie wrogów.
![]() | ![]() |
Idź przed siebie i zabij dwóch patrolujących teren żołnierzy. Na pierwszym skrzyżowaniu skręć w prawo i biegnij cały czas naprzód. Po chwili dotrzesz do dużej sali, gdzie zauważysz pułapki w postaci przylepionych do ścian min [#378] .
![]() | ![]() |
Wydaj strażnikowi rozkaz pozostania na dole, a sam skieruj się do korytarza po lewej stronie. Zabierz miny leżące obok martwego żołnierza [#379] , a następnie zabezpiecz przejście, zakładając na ścianach pułapki [#380] . Wejdź po pochyłej platformie do skąpanego w czerwonym świetle pomieszczenia i spójrz przez okno w dół. Z tego miejsca będziesz doskonale widzieć całą salę.
Strzel przez okno w miny otaczające szary właz i obserwuj to, co wydarzy się po zniszczeniu ładunków. W sali pojawią się dwa obce stwory [#381] , a także niewielka grupa żołnierzy. Spotkanie obu frakcji rozpęta bitwę, którą może wygrać zarówno jedna, jak i druga strona. Bez względu na to kto okaże się zwycięzcą batalii, ocalali przeciwnicy i tak w końcu ruszą po Ciebie. Tymi jednak nie musisz się przejmować. Wrogów zatrzymają przylepione do ścian miny.
![]() | ![]() |
Zejdź na dół i pozbieraj broń z ciał poległych żołnierzy, a następnie skieruj się do przejścia, z którego użyli wcześniej komandosi [#382] . Na pierwszym skrzyżowaniu zabij patrolującego teren przeciwnika, a na drugim przyjrzyj się skrzyniom blokującym dostęp do niewielkiej sali [#383] .
![]() | ![]() |
Rozpocznij demolkę niszcząc wpierw skrzynie skrywające aparat medyczny. Teraz podejdź do wiszącej na ścianie maszyny i z tej pozycji rozwal strzałem umieszczoną na ścianie minę [#384] . Gdy pozbędziesz się zagrożenia, pozbieraj leżącą na podłodze amunicję i uzupełnij energię.
0
- Half-Life - poradnik do gry
- Half-Life - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Przeciwnicy - cz. 1 | Solucja Half-Life
- Przeciwnicy - cz. 2 | Solucja Half-Life
- Porady ogólne do Solucja Half-Life
- [Opis przejścia Half-Life] Black Mesa Inbound
- [Opis przejścia Half-Life] Anomalous Materials
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 5
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 6
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Xen
- [Opis przejścia Half-Life] Gonarch's Lair
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Nihilanth
- [Opis przejścia Half-Life] Endgame
- Half-Life - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zapalony graczek Centurion

Poradnik pomógł mi w kilku etapach gdzie utknąłem i nie wiedziałem co zrobić.
Bardzo dobry poradnik i oby więcej jak najwięcej takich poradników nie tylko do nowych gier ale też do tych starych.
Grałem w Half- Life 1 bez source ten oryginalny z ruskim dubbingiem ;)
zanonimizowany1001640 Junior
Nie da się :( Trzeba obejść i od tyłu wejść.
zanonimizowany927280 Junior
Akurat obcieło ten fragment którego nie wiem
TEGO Z PALIWEM...
Bo nie wiem jak otworzyć te drzwi od PALIWOWNI.
zanonimizowany726601 Junior
próbowałem ale to nic nie daje ;/ ja mam Half Life Counter Scrike , ale to chyba nie ma nic do tego ??? jak będziecie coś wiedzieć proszę o napisanie do mnie na mój numer GG 20423950
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.