[Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 1
Aktualizacja:
Office Complex
Dalsza droga wiedzie przez długi korytarz [#55] , ale chwili obecnej nie będziesz w stanie go przebyć. Problem stanowi wiszący pod sufitem kabel, który razi prądem wszystkie stworzenia znajdujące się w pobliżu. Jeśli nie chcesz zostać upieczony tak jak zmierzające ku Tobie Headcraby, musisz szybko znaleźć sposób na wyłączenie energii elektrycznej.
![]() | ![]() |
Rozwal kratkę blokującą dostęp do kanału wentylacyjnego [#56] i wejdź do niego. W środku najpierw skręć w lewo, a po krótkiej wędrówce dotrzesz do małego pomieszczenia z olbrzymim wiatrakiem i kilkoma Headcrabami. Zabij wrogów i wyjdź z tunelu. Uważając by łopaty śmigła nie rozerwały Cię na strzępy, bardzo ostrożnie pozbieraj amunicję do pistoletu. Tak dozbrojony wróć się do wyjścia i skieruj się do drugiej odnogi kanału wentylacyjnego. Tunel doprowadzi Cię do pomieszczenia, gdzie kilka podwieszonych pod sufitem stworów zabije bezbronnego naukowca [#57] .
![]() | ![]() |
Uważając na Barnacle, otwórz drzwi oznaczone tabliczką High Voltage i przesuń dźwignię [#58] . W ten oto sposób wyłączysz energię elektryczną i wyeliminujesz zagrożenie ze strony kabla. Opuść pomieszczenie i przejdź przez długi korytarz. Czerwone drzwi są zamknięte, ale i na to znajdzie się sposób. Przesuń stolik w pobliże okna [#59] i wskocz na niego. Podejdź do szyby, rozwal ją łomem w drobny mak, a następnie przeczołgaj się przez otwór na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Teoretycznie powinniśmy teraz udać się do pokoju D-AL 101, ale chwilowo zboczymy z kursu, żeby zwiedzić inne, równie interesujące części kompleksu. Eksplorację zacznij od małej wnęki, gdzie w ścianie ulokowano drewnianą płytę, a nad nią przyczepiono etykietkę Storage. Zbliż się do dechy i cierpliwie poczekaj, aż uwięziony w niewielkim pomieszczeniu Zombie rozwali barykadę w drobny mak [#60] . Gdy przeciwnik wydostanie się na zewnątrz, zabij go. W małym składziku znajdziesz amunicję do pistoletu.
![]() | ![]() |
Tuż obok znajduje się długi korytarz, w którym stoi kilka drewnianych skrzyń [#61] . Zacznij je niszczyć łomem i systematycznie posuwaj się naprzód, a po chwili dotrzesz do małej sali. Zabierz leżącą na skrzyni strzelbę [#62] i zbliż się do zbrojowni, która odgrodzona jest od Ciebie metalowymi prętami. W tym momencie przebywający w środku ochroniarz zostanie zaatakowany przez Zombie [#63] . Pomóż strażnikowi zlikwidować potwora, a ten pierwszy okaże Ci swoją wdzięczność, otwierając drzwi. Spenetruj dokładnie udostępnione pomieszczenie. Znajdziesz tu sporo amunicji do strzelby i apteczkę [#64] .
![]() | ![]() |
Zanim opuścisz ten sektor, zeskocz z platformy i zniszcz znajdujące się na dole drewniane skrzynie [#65] . Pudła kryją baterię do kombinezonu oraz apteczkę - zarówno jedno, jak i drugie pomoże Ci odzyskać utraconą energię.
![]() | ![]() |
W tej części kompleksu biurowego nie ma już nic ciekawego do roboty, dlatego wróć się do pokoju D-AL 101 [#66] . Czerwone drzwi są co prawda zamknięte, ale to żaden kłopot. Wskocz na rozbite okno, a następnie przeczołgaj się przez otwór do zrujnowanego laboratorium. Zwróć uwagę na wystający z sufitu kabel od lampy. Płynący nim prąd sprawia, że niemal całe zalane wodą pomieszczenie znajduje się pod napięciem.
![]() | ![]() |
Unikając kontaktu z cieczą przedostań się w pobliże aparatu medycznego, a następnie skocz w kierunku wyłącznika światła [#67] . Użyj tego ostatniego, a wyładowania elektryczne przestaną stanowić problem. Zeskocz do wody, podejdź do kratki wentylacyjnej i rozwal ją łomem. Zabij przebywające w tunelu Headcraby, a następnie przysuń do otworu mały stolik [#68] . Wskocz na niego i wczołgaj się do kanału.
W trakcie wędrówki przez tunel trzymaj nisko głowę, a unikniesz kontaktu z łopatami wiatraka [#69] , który jest w stanie zabić Cię w mgnieniu oka. Po kilkunastu metrach podłoga zawali się pod Twoim ciężarem i wylądujesz w niedostępnym wcześniej korytarzu.
![]() | ![]() |
Ruszaj naprzód. Po chwili kolejny fragment sufitu spadnie na dół i pojawią się dwa Headcraby. Zabij przeciwników i przyjrzyj się powstałej u góry dziurze. Zauważysz małą drabinkę, ale ta znajduje się zbyt wysoko, by dosięgnąć ją z podłogi.
W korytarzu stoją dwa pudła. Przesuń większe z nich pod otwór w suficie, a następnie uczyń to samo z mniejszym [#70] . Wykorzystując skrzynie w charakterze schodów dosięgnij drabinki i wyjdź do góry. Tutaj rozwal kratkę tunelu wentylacyjnego [#71] i przejdź krótkim kanałem do kolejnej części kompleksu.
![]() | ![]() |
Gdy tylko wychylisz głowę z kanału, po drugiej stronie pomieszczenia uaktywni się wieżyczka, która otworzy ogień w kierunku wszystkich istot żywych [#72] . Karabin maszynowy można zniszczyć kilkoma strzałami z pistoletu, ale istnieje również inny sposób na dezaktywację śmiercionośnej broni. Jeśli zdecydujesz się na drugi wariant, skocz z tunelu wprost na stojącą niżej skrzynię i szybko przedostań się pod platformę, nad którą wisi wieżyczka. Przy ścianie zobaczysz małą dźwignię [#73] . Użyj jej, a działko przestanie strzelać.
![]() | ![]() |
0
- Half-Life - poradnik do gry
- Half-Life - poradnik do gry
- Poradnik do gry - Przeciwnicy - cz. 1 | Solucja Half-Life
- Przeciwnicy - cz. 2 | Solucja Half-Life
- Porady ogólne do Solucja Half-Life
- [Opis przejścia Half-Life] Black Mesa Inbound
- [Opis przejścia Half-Life] Anomalous Materials
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Unforeseen Consequences - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Office Complex - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "We've Got Hostiles" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Blast Pit - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Power Up - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] On a Rail - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Apprehension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Residue Processing - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Questionable Ethics - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 4
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 5
- [Opis przejścia Half-Life] Surface Tension - cz. 6
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] "Forget about Freeman!" - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Lambda Core - cz. 3
- [Opis przejścia Half-Life] Xen
- [Opis przejścia Half-Life] Gonarch's Lair
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 1
- [Opis przejścia Half-Life] Interloper - cz. 2
- [Opis przejścia Half-Life] Nihilanth
- [Opis przejścia Half-Life] Endgame
- Half-Life - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zapalony graczek Centurion

Poradnik pomógł mi w kilku etapach gdzie utknąłem i nie wiedziałem co zrobić.
Bardzo dobry poradnik i oby więcej jak najwięcej takich poradników nie tylko do nowych gier ale też do tych starych.
Grałem w Half- Life 1 bez source ten oryginalny z ruskim dubbingiem ;)
zanonimizowany1001640 Junior
Nie da się :( Trzeba obejść i od tyłu wejść.
zanonimizowany927280 Junior
Akurat obcieło ten fragment którego nie wiem
TEGO Z PALIWEM...
Bo nie wiem jak otworzyć te drzwi od PALIWOWNI.
zanonimizowany726601 Junior
próbowałem ale to nic nie daje ;/ ja mam Half Life Counter Scrike , ale to chyba nie ma nic do tego ??? jak będziecie coś wiedzieć proszę o napisanie do mnie na mój numer GG 20423950
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.