Command & Conquer Red Alert 2: Pojazdy Sowieci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Pojazdy

RHINO HEAVY TANK , ciężki czołg nosorożec

  • CHARAKTERYSTYKA - Podstawowy czołg Sowietów. Posiada lepszy pancerz i większą siłę ataku niż jego amerykański odpowiednik. Jest wolniejszy niż Grizzly, ale to detal. Kilka takich czołgów jest doskonałą bronią nawet w późniejszych fazach walki.
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

FLAK TRUCK , ciężarówka przeciwlotnicza

  • CHARAKTERYSTYKA - Bardzo dobry do ochrony jednostek mobilnych przed atakami z powietrza. Może także pełnić rolę obrońcy bazy przed nalotem. Podobnie jak flak trooper, amunicja jaką używa ta jednostka jest silnie rozpryskowa, więc istnieje prawdopodobieństwo uszkodzenia kilku własnych jednostek. Flak truck, może dodatkowo pełnić funkcję transportera piechoty. Mieści on do pięciu żołnierzy.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

V3 ROCKET LAUNCHER , wyrzutnie rakiet V3

  • CHARAKTERYSTYKA - To broń dalekiego zasięgu i tak powinno pozostać. Słaby pancerz i brak możliwości ataku na bliski dystans, eliminują go z regularnej walki. Do doskonała broń wsparcia atakujących czołgów. V3 umieszczona w niedostępnym terenie, na tyłach atakujących sił jest świetną bronią. Wystrzeliwuje jedną rakietę, a naładowanie kolejnej trwa kilka sekund.
  • KOSZT - 800
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i radar

TERROR DRONE , robot bojowy

  • CHARAKTERYSTYKA - Pajączki stworzone są do walki przeciwko pojazdom. Wskakują do środka czołgu i unieszkodliwiają go. Czym jednostka bardziej odporna, tym więcej pająków będzie potrzebnych do unieruchomienia pojazdu. Pająki także doskonale radzą sobie z piechotą. W ogniu walki pająki okazują się być przydatne jako jednostki sabotujące, najlepiej zaatakować nimi niebezpieczne i drogie jednostki, czyli te które mogą przeszkodzić w zwycięstwie.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

APOCALYPSE ASSAULT TANK , czołg szturmowy "apokalipsa"

  • CHARAKTERYSTYKA - Potężny czołg mogący zarówno atakować inne pojazdy, jaki i samoloty niestety jest ciężki i powolny. Zgrupowanie pięciu czołgów tego typu stanowi doskonały trzon atakującej grupy. Warto je naprawiać, ażeby zdobyły jak najwięcej doświadczenia.
  • KOSZT - 1750
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium

MCV - MOBILE CONSTRUCTION VEHICLE , mobilny pojazd budowlany

  • CHARAKTERYSTYKA - MCV to Construction Yard. W kampanii otrzymasz jednego w większości misji, drugi przyda się do budowania dodatkowej bazy. W razie zniszczenia pierwszej, masz cały drugą. Staje się to bardzo przydatne w rozgrywce multiplayer i skirmih, gdzie często możemy stracić bazę MCV nie ma broni i jest słabo opancerzony, więc trzeba na niego uważać.
  • KOSZT - 3000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka i stacja obsługi

WAR MINER , bojowy pojazd górniczy

  • CHARAKTERYSTYKA - Koparka to podstawa wszystkiego. Ona zbiera kruszec, który w rafinerii przetwarzany jest na fundusze. Bez koparki nie ma pieniędzy, a bez pieniędzy... wiadomo. Sowieci mają możliwość budowy koparek z karabinami maszynowymi, ale nie jest to w żadnym stopniu jednostka bojowa. W przypadku Sowietów należy zapewnić odpowiednią drogę do transportu kruszcu z powrotem do rafinerii.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i rafineria
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2001-06-23
11:07

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2

Komentarz: Soulcatcher
2001-06-24
17:19

zanonimizowany804 Chorąży

😜

a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?

Komentarz: zanonimizowany804
2002-05-12
18:13

zanonimizowany11880 Junior

😡

Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?

Komentarz: zanonimizowany11880
2002-06-02
20:41

zanonimizowany16038 Junior

😱

do bani

Komentarz: zanonimizowany16038
2005-04-21
21:46

Switcher Centurion

Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.

Komentarz: Switcher
2005-04-21
21:49

zanonimizowany193066 Pretorianin

kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?

Komentarz: zanonimizowany193066
2005-09-04
13:09

zanonimizowany171850 Generał

elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?

Komentarz: zanonimizowany171850
2005-09-04
13:13

zanonimizowany207685 Generał

dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!

Komentarz: zanonimizowany207685
2005-09-04
13:17

zanonimizowany171850 Generał

bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat

zagra ktoś?

Komentarz: zanonimizowany171850
2012-10-28
06:24

zanonimizowany874302 Junior

👍

ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja

Komentarz: zanonimizowany874302

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl