Command & Conquer Red Alert 2: Siły powietrzne i morskie Alianci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Siły powietrzne

HARRIER , odrzutowiec Harrier

  • CHARAKTERYSTYKA - Odrzutowiec pionowego startu i lądowania. Każde lotnisko może wybudować cztery. Każdy harrier ma określoną ilość amunicji, którą po zużyciu musi uzupełnić na lotnisku. Harriery to szybkie, ale słabe samoloty. Obrona przeciwlotnicza łatwo poradzi sobie z samolotami. Najlepiej atakować nimi jednostki naziemne. Po powrocie na lotnisko, harriery zostaną naprawione. 12 samolotów to już solidna eskadra, o ile nie trafią na mur flak cannon lub pocisków patriot. Uwaga! Harriery nie atakują celów w powietrzu.
  • KOSZT - 1200
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Lotnisko

NIGHT HAWK TRANSPORTER , transportowy helikopter Nighthawk

  • CHARAKTERYSTYKA - Helikopter używany tylko do transportu piechoty. Niewidzialny dla radarów. Posiada uzbrojenie - lekki karabin. Jego funkcja jest oczywista - transport ludzi. Niestety jest on stosunkowo łatwy do zestrzelenia przez obronę przeciwlotniczą, więc należy go wysyłać tylko w bezpieczny obszar. Zniszczenie helikoptera jest równoznaczne ze śmiercią pasażerów znajdujących się na jego pokładzie.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni

Siły morskie

AMPHIBIOUS TRANSPORT , amfibia

  • CHARAKTERYSTYKA - Transporter, mogący zmieścić zarówno piechotę jak i pojazdy. Można nim podróżować po lądzie i wodzie. Nie posiada uzbrojenia i ma słaby pancerz. Jego zniszczenie równa się zniszczeniu wszystkiego na pokładzie. Dlatego należy wysyłać go z rozwagą, w sprawdzone rejony
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

DESTROYER , niszczyciel

  • CHARAKTERYSTYKA - Bardzo ważna jednostka. Ma zdolność ataku zarówno na łodzie podwodne (jako jedyna!) jak i na pozostałe jednostki nawodne oraz na budynki. Atak na łodzie podwodne odbywa się za pomocą małych samolotów, których statek posiada nieskończoną ilość. Niszczyciel, w grupie doskonale nadaje się do niszczenia innych statków. Więcej niż pięć niszczycieli może stanowić postrach dla jednostek naziemnych o budynków. Warto to wykorzystać.
  • KOSZT - 600
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

AEGIS CRUISER , krążownik Aegis

  • CHARAKTERYSTYKA - Ta jednostka służy JEDYNIE do walki z jednostkami powietrznymi, likwiduje też rakiety. Przydatna jest do ochrony naszej floty przed atakiem z powietrza. Poza tym, jest mało przydatna. W bazie należy skupić się na lądowej obronie przeciwlotniczej.
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i lotnisko

AIRCRAFT CARRIER , lotniskowiec

  • CHARAKTERYSTYKA - Atakuje inne jednostki i budynki przy użyciu samolotów. Jeden lotniskowiec, wypuszcza. Jeden samolot. Po zestrzeleniu samolotu, braki zostaną uzupełnione automatycznie. Lotniskowce są drogie, dobrze używać je kiedy przeciwnik nie ma przygotowanej obrony przeciwlotniczej. Do walki z innymi statkami lepiej używać floty niszczycieli.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium

DOLPHIN , delfin

  • CHARAKTERYSTYKA - Delfiny są stosunkowo przydatnymi jednostkami w walce z łodziami i przede wszystkim kałamarnicami. Jeżeli twój przeciwnik używa kałamarnic, delfiny to najlepsze rozwiązanie. W przeciwnym razie daruj sobie ich stwarzanie i skup się na niszczycielach.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2001-06-23
11:07

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2

Komentarz: Soulcatcher
2001-06-24
17:19

zanonimizowany804 Chorąży

😜

a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?

Komentarz: zanonimizowany804
2002-05-12
18:13

zanonimizowany11880 Junior

😡

Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?

Komentarz: zanonimizowany11880
2002-06-02
20:41

zanonimizowany16038 Junior

😱

do bani

Komentarz: zanonimizowany16038
2005-04-21
21:46

Switcher Centurion

Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.

Komentarz: Switcher
2005-04-21
21:49

zanonimizowany193066 Pretorianin

kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?

Komentarz: zanonimizowany193066
2005-09-04
13:09

zanonimizowany171850 Generał

elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?

Komentarz: zanonimizowany171850
2005-09-04
13:13

zanonimizowany207685 Generał

dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!

Komentarz: zanonimizowany207685
2005-09-04
13:17

zanonimizowany171850 Generał

bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat

zagra ktoś?

Komentarz: zanonimizowany171850
2012-10-28
06:24

zanonimizowany874302 Junior

👍

ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja

Komentarz: zanonimizowany874302

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl