Command & Conquer Red Alert 2: Struktury obronne Sowieci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Struktury obronne

FORTRESS WALLLS , mury obronne

  • CHARAKTERYSTYKA - Z taktycznego punktu widzenia mogą być przydatne, aczkolwiek są bardzo łatwe do zburzenia. Mur może powstrzymać inżynierów i szpiegów. Można budować podwójne mury co powstrzyma przeciwnika (w tym czasie zacznie działać obrona). Mur może służyć także do rozbudowy swojej bazy, jako przedłużenie podstawowej bazy. Dzięki niemu będziemy mogli budować dalsze struktury.
  • KOSZT - 100
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Baraki

SENTRY GUN , działko strażnicze

  • CHARAKTERYSTYKA - Stacjonarne działko przeciwko piechocie. Dwa takie działka stanowią doskonałe zabezpieczenie przed piechurami. Działka strażnicze nie mogą strzelać przez mury lub budynki. Ich przydatność w walce z pojazdami jest mała.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

TESLA COIL , cewka Tesli

  • CHARAKTERYSTYKA - Znana doskonale już z pierwszej części. Świetna obrona zarówno przed piechotą jak i pojazdami oraz okrętami, nie atakuje natomiast lotnictwa. Cewka działa na duży zasięg i razi prądem przez mury i budynki. Każda cewka wymaga dużej ilości prądu. Jednak rolę elektrowni może pełnić trzech piechurów Telsi. Naelektryzują oni cewkę, jednocześnie zwiększając jej zasięg.
  • KOSZT - 1500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY, reaktor i radar

FLAK CANNON , artyleria przeciwlotnicza

  • CHARAKTERYSTYKA - Obrona przeciwlotnicza, podstawa w walce z Aliantami. Każde działo może jedynie atakować cele powietrzne. Na dany obszar wystarczy jedno działo ale w razie częstszych ataków należy zabezpieczyć ważniejsze budowle przynajmniej dwoma działami. Artyleria chroni także przed nadlatującymi rakietami.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

PSYCHIC SENSOR , czujnik psychiczny

  • CHARAKTERYSTYKA - Dzięki temu urządzeniu zobaczysz jakie rozkazy wydano jednostką nieprzyjaciela (w zasięgu danego czujnika). Szczególnie umieszczenie czujników blisko twojej bazy gwarantuje możliwość poznania ruchów nieprzyjaciela i przygotowanie obrony lub ucieczki.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

IRON CURTAIN , żelazna kurtyna

  • CHARAKTERYSTYKA - Żelazna kurtyna zapewnia chwilową nieśmiertelność dla dowolnej jednostki morskiej, pojazdu lub budynku. Zabija natomiast na miejscu piechotę, dzięki czemu można wykorzystać ją jako broń (aczkolwiek jest za droga na taką zabawę). Każdorazowe naładowanie żelaznej kurtyny zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 2500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

NUCLEAR MISSLE SILO , silos pocisków jądrowych

  • CHARAKTERYSTYKA - Broń masowego rażenia w rękach Sowietów. Pocisk nuklearny niszczy budynki w całości (np. fabryka, chronosfera) albo je solidnie uszkadza (np. CY). Po eksplozji pozostaje fala nuklearnego pyłu, zabijająca piechotę i uszkadzająca pojazdy. Każdorazowe wystrzelenie pocisku zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 5000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2001-06-23
11:07

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2

Komentarz: Soulcatcher
2001-06-24
17:19

zanonimizowany804 Chorąży

😜

a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?

Komentarz: zanonimizowany804
2002-05-12
18:13

zanonimizowany11880 Junior

😡

Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?

Komentarz: zanonimizowany11880
2002-06-02
20:41

zanonimizowany16038 Junior

😱

do bani

Komentarz: zanonimizowany16038
2005-04-21
21:46

Switcher Centurion

Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.

Komentarz: Switcher
2005-04-21
21:49

zanonimizowany193066 Pretorianin

kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?

Komentarz: zanonimizowany193066
2005-09-04
13:09

zanonimizowany171850 Generał

elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?

Komentarz: zanonimizowany171850
2005-09-04
13:13

zanonimizowany207685 Generał

dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!

Komentarz: zanonimizowany207685
2005-09-04
13:17

zanonimizowany171850 Generał

bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat

zagra ktoś?

Komentarz: zanonimizowany171850
2012-10-28
06:24

zanonimizowany874302 Junior

👍

ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja

Komentarz: zanonimizowany874302

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl