Command & Conquer Red Alert 2: Misja 9 Sowieci
Aktualizacja:
Misja 9 - The Fox and the Hound
CEL:
- Opanuj umysł Prezydenta USA
OPIS: Dostaniesz trzy jednostki o zdolnościach paranormalnych. Każda z nich może kontrolować jedną postać lub pojazd. Podejdź do laboratorium obok. Opanuj umysły GI, niech się pozabijają. Potem inżynierami przejmij kontrolę nad barakami i laboratorium. Stwórz szpiega i udaj się nim do małej bazy z lotniskiem i generatorem, prawym-dolnym rogu. Przejmij kontrolę nad snajperem, zabij GI. Niech drugi psi opanuje czołg, zniszcz bunkry. Zjedź czołgiem w dół, aż do stacji benzynowej. Zniszcz ciężarówki, pozbieraj ulepszenia. Teraz czołgiem, zniszcz patrolujące okolice IFV. Podjedź do muru z prawej strony fortu Alamo (patrz screen) i zrób tam dziurę. Snajper ma wykończyć psy, komandosów SEAL i Secret Service. Teraz szpieg musi wyłączyć generator (niech wejdzie do środka). Potem psi musi podejść do prezydenta i opanować jego umysł.
![]() | ![]() |
DODATKOWE INFORMACJE: W razie śmierci szpiega można stworzyć nowego, ale psi lub snajpera nie uzupełnisz.
Zaznaczoną elektrownie należy sabotażować szpiegiem
0
- Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 2: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 1 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 2 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 3 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 4 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 5 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 6 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 7 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 8 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 9 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 10 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 11 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 12 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Zakończenie Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend
tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2
zanonimizowany804 Chorąży
a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?
zanonimizowany11880 Junior
Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?
Switcher Centurion
Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.
zanonimizowany193066 Pretorianin
kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?
zanonimizowany171850 Generał
elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?
zanonimizowany207685 Generał
dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!
zanonimizowany171850 Generał
bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat
zagra ktoś?
zanonimizowany874302 Junior
ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


