Command & Conquer Red Alert 2: Siły powietrzne i morskie Sowieci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Siły powietrzne

KIROV AIRSHIP , Sterowce Kirowa

  • CHARAKTERYSTYKA - Powolny, ale szalenie wytrzymały. Ta jednostka może przeważyć szale zwycięstwa na stronę Sowietów (nie tylko w kampanii). Zrzucające bomby sterowce mogą szybko zniszczyć każdy budynek. Eskadra ośmiu sterowców, wysłana na bazę przeciwnika, prawię zawsze zniszczy zamierzony cel. Trzeba posiadać silną obronę przeciw lotniczą, ażeby powstrzymać masakrę.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Fabryka broni i laboratorium

Siły morskie

AMPHIBIOUS TRANSPORT , amfibia

  • CHARAKTERYSTYKA - Transporter, mogący zmieścić zarówno piechotę jak i pojazdy. Można nim podróżować po lądzie i wodzie. Nie posiada uzbrojenia. Ma słaby pancerz. Zniszczenie jego równa się zniszczeniu wszystkiego na pokładzie. Dlatego należy wysyłać go z rozwagą, w sprawdzone rejony.
  • KOSZT - 900
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

TYPHOON ATTACK SUB , okręt podwodny "Tajfun"

  • CHARAKTERYSTYKA - Jedyna łódź podwodna w grze. Atakować może jedynie inne statki i porty. Pozostaje nie zauważona, chyba, że zaatakuje lub zostanie zauważona przez niszczyciele lub delfiny. Kilka łodzi jest dobrym sposobem na zdobycie dominacji na morzu. Radary ich nie dostrzegają.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port

DREADNOUGHT , pancernik

  • CHARAKTERYSTYKA - Okręt działający na zasadzie V3. Atakuje rakietami na duży dystans, zarówno inne okręty jak i jednostki naziemne i budynki (bez lotnictwa). Pomimo solidnego pancerza, okręt ten potrzebuje dobrej ochrony w postaci okrętów podwodnych i barek rakietowych. Pancernik powinien zawsze atakować z dystansu, w celu oczyszczenia terenu.
  • KOSZT - 2000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium

SEA SCORPION , barka rakietowa "skorpion"

  • CHARAKTERYSTYKA - Pełni rolę obrony przeciw powietrznej, ale i dobrze radzi sobie z celami naziemnymi. Kilka kutrów stanowi pełne uzupełnienie floty. Niskie koszta powodują, że można wybudować kilka takich fregat. Mobilne i zwrotne.
  • KOSZT - 600
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i radar

GIGANT SQUID , gigantyczna kałamarnica

  • CHARAKTERYSTYKA - Specyficzna, ale dość przydatna jednostka, szczególnie jeżeli oponent nie ma delfinów. Wciąga ona powoli jednostkę morską pod powierzchnię wody. Czym jednostka silniejsza, tym więcej czasu to zajmuje. Uratować taki statek może jedynie druga jednostka. Czyli możemy sobie wyobrazić sytuację, w której pięć kałamarnic atakuje pięć okrętów i nic nie można zrobić, by je uratować:) Kałamarnica jest niewidoczna dla radarów.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Port i laboratorium

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2012-10-28
06:24

zanonimizowany874302 Junior

👍

ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja

Komentarz: zanonimizowany874302
2005-09-04
13:17

zanonimizowany171850 Generał

bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat

zagra ktoś?

Komentarz: zanonimizowany171850
2005-09-04
13:13

zanonimizowany207685 Generał

dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!

Komentarz: zanonimizowany207685
2005-09-04
13:09

zanonimizowany171850 Generał

elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?

Komentarz: zanonimizowany171850
2005-04-21
21:49

zanonimizowany193066 Pretorianin

kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?

Komentarz: zanonimizowany193066
2005-04-21
21:46

Switcher Centurion

Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.

Komentarz: Switcher
2002-05-12
18:13

zanonimizowany11880 Junior

😡

Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?

Komentarz: zanonimizowany11880
2001-06-24
17:19

zanonimizowany804 Chorąży

😜

a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?

Komentarz: zanonimizowany804
2001-06-23
11:07

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2

Komentarz: Soulcatcher
2001-06-23
09:51

zanonimizowany880 Junior

😡

To rozwiązanie może bardziej przysporzyć problemów, niż pomóc. Tu jest pełno błędów - od kiedo można przejmować chronosferę? Od kiedy Prism Tower może zniszczyć cały oddział??
Radzę nie korzystać z tego rozwiązania - nawet opis jednostek jest błędny.

Komentarz: zanonimizowany880

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl