Command & Conquer Red Alert 2: Struktury obronne Alianci

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Struktury obronne

FORTRESS WALLLS , mury obronne

  • CHARAKTERYSTYKA - Z taktycznego punktu widzenia mogą być przydatne, aczkolwiek są bardzo łatwe do zburzenia. Mur może powstrzymać inżynierów i szpiegów. Można budować podwójne mury co powstrzyma przeciwnika (w tym czasie zacznie działać obrona). Mur może służyć także do rozbudowy swojej bazy, jako przedłużenie podstawowej bazy. Dzięki niemu będziemy mogli budować dalsze struktury.
  • KOSZT - 100
  • POTRZEBNE BUDYNKI - Baraki

PILL-BOX , bunkry

  • CHARAKTERYSTYKA - Bunkry to doskonały przeciw środek na piechotę. Dwa bunkry położone obok siebie skutecznie powstrzymają co większe skupiska piechoty. Bunkry słabo radzą sobie z pojazdami. Z cięższym czołgiem nie mają szans, bunkry nie mogą strzelać przez mury oraz budynki.
  • KOSZT - 500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

PRISM TOWER , wieżyczka pryzmatyczna

  • CHARAKTERYSTYKA - Doskonała obrona bazy, w większych potyczkach trzeba ich mieć kilka. Skondensowana wiązka światła dosięga przeciwnika na duży dystans, przez budynki lub mury. Dwie wieżyczki położone koło siebie gwarantują większą siłę uderzenia. Dlatego warto je naprawiać i stawiać niedaleko siebie.
  • KOSZT - 1500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i lotnisko

GAP GENERATOR , generator zasłony

  • CHARAKTERYSTYKA - Generator tworzy zasłonę na radarze i niweluje wcześniej odkryty kawałek mapy dla naszego przeciwnika. Dzięki temu wróg nie wie co robimy i nie może atakować naszej bazy przy użyciu lotnictwa.
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

PATRIOT MISSLE SYSTEM , system rakietowy patriot

  • CHARAKTERYSTYKA - Obrona przeciwlotnicza. Rakiety patriot atakują jedynie jednostki lotnicze oraz rakiety wysłane na naszą bazę (ale nie pocisk nuklearny). Wyrzutnia rakiet atakuje niezależnie od znajdującego się w pobliżu muru lub budynku
  • KOSZT - 1000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki

CHRONESPHERE , chronosfera

  • CHARAKTERYSTYKA - Urządzenie, dzięki któremu będziesz mógł teleportować jednostkę w dowolne miejsce na mapie. Niezależnie od tego czy jest to pojazd, okręt lub piechota. Chronosfera potrzebuje sześć i pół minuty na naładowanie się. A ilość jednostek możliwych do teleportacji jest ograniczona. Co ciekawe możemy także teleportować jednostki wroga, dzięki temu np. wrzucając czołgi do wody lub okręty na ląd. Każdorazowe naładowanie chronosfery zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 2500
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium

WEATHER CONTROL DEVICE , urządzenie do kontroli pogody

  • CHARAKTERYSTYKA - Budynek gwarantujący możliwość przywołania burzy. Możemy zaatakować nią w dowolnie wybranym punkcie mapy. W razie ataku dochodzi do chwilowego pozbawienia prądu i umiarkowanego zniszczenia budynków. Niektóre konstrukcje (np. fabryka) ulegną zniszczeniu, ale CY już nie. Jest to generalnie rzecz biorąc aliancki odpowiednik bomby atomowej o mniejszej sile. Każdorazowe przywołanie burzy zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
  • KOSZT - 5000
  • POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium
Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2001-06-23
11:07

Soulcatcher Legend

Soulcatcher

tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2

Komentarz: Soulcatcher
2001-06-24
17:19

zanonimizowany804 Chorąży

😜

a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?

Komentarz: zanonimizowany804
2002-05-12
18:13

zanonimizowany11880 Junior

😡

Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?

Komentarz: zanonimizowany11880
2002-06-02
20:41

zanonimizowany16038 Junior

😱

do bani

Komentarz: zanonimizowany16038
2005-04-21
21:46

Switcher Centurion

Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.

Komentarz: Switcher
2005-04-21
21:49

zanonimizowany193066 Pretorianin

kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?

Komentarz: zanonimizowany193066
2005-09-04
13:09

zanonimizowany171850 Generał

elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?

Komentarz: zanonimizowany171850
2005-09-04
13:13

zanonimizowany207685 Generał

dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!

Komentarz: zanonimizowany207685
2005-09-04
13:17

zanonimizowany171850 Generał

bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat

zagra ktoś?

Komentarz: zanonimizowany171850
2012-10-28
06:24

zanonimizowany874302 Junior

👍

ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja

Komentarz: zanonimizowany874302

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl