Command & Conquer Red Alert 2: Struktury obronne Alianci
Aktualizacja:
Struktury obronne
FORTRESS WALLLS , mury obronne
- CHARAKTERYSTYKA - Z taktycznego punktu widzenia mogą być przydatne, aczkolwiek są bardzo łatwe do zburzenia. Mur może powstrzymać inżynierów i szpiegów. Można budować podwójne mury co powstrzyma przeciwnika (w tym czasie zacznie działać obrona). Mur może służyć także do rozbudowy swojej bazy, jako przedłużenie podstawowej bazy. Dzięki niemu będziemy mogli budować dalsze struktury.
- KOSZT - 100
- POTRZEBNE BUDYNKI - Baraki
PILL-BOX , bunkry
- CHARAKTERYSTYKA - Bunkry to doskonały przeciw środek na piechotę. Dwa bunkry położone obok siebie skutecznie powstrzymają co większe skupiska piechoty. Bunkry słabo radzą sobie z pojazdami. Z cięższym czołgiem nie mają szans, bunkry nie mogą strzelać przez mury oraz budynki.
- KOSZT - 500
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki
PRISM TOWER , wieżyczka pryzmatyczna
- CHARAKTERYSTYKA - Doskonała obrona bazy, w większych potyczkach trzeba ich mieć kilka. Skondensowana wiązka światła dosięga przeciwnika na duży dystans, przez budynki lub mury. Dwie wieżyczki położone koło siebie gwarantują większą siłę uderzenia. Dlatego warto je naprawiać i stawiać niedaleko siebie.
- KOSZT - 1500
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i lotnisko
GAP GENERATOR , generator zasłony
- CHARAKTERYSTYKA - Generator tworzy zasłonę na radarze i niweluje wcześniej odkryty kawałek mapy dla naszego przeciwnika. Dzięki temu wróg nie wie co robimy i nie może atakować naszej bazy przy użyciu lotnictwa.
- KOSZT - 1000
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium
PATRIOT MISSLE SYSTEM , system rakietowy patriot
- CHARAKTERYSTYKA - Obrona przeciwlotnicza. Rakiety patriot atakują jedynie jednostki lotnicze oraz rakiety wysłane na naszą bazę (ale nie pocisk nuklearny). Wyrzutnia rakiet atakuje niezależnie od znajdującego się w pobliżu muru lub budynku
- KOSZT - 1000
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i baraki
CHRONESPHERE , chronosfera
- CHARAKTERYSTYKA - Urządzenie, dzięki któremu będziesz mógł teleportować jednostkę w dowolne miejsce na mapie. Niezależnie od tego czy jest to pojazd, okręt lub piechota. Chronosfera potrzebuje sześć i pół minuty na naładowanie się. A ilość jednostek możliwych do teleportacji jest ograniczona. Co ciekawe możemy także teleportować jednostki wroga, dzięki temu np. wrzucając czołgi do wody lub okręty na ląd. Każdorazowe naładowanie chronosfery zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
- KOSZT - 2500
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium
WEATHER CONTROL DEVICE , urządzenie do kontroli pogody
- CHARAKTERYSTYKA - Budynek gwarantujący możliwość przywołania burzy. Możemy zaatakować nią w dowolnie wybranym punkcie mapy. W razie ataku dochodzi do chwilowego pozbawienia prądu i umiarkowanego zniszczenia budynków. Niektóre konstrukcje (np. fabryka) ulegną zniszczeniu, ale CY już nie. Jest to generalnie rzecz biorąc aliancki odpowiednik bomby atomowej o mniejszej sile. Każdorazowe przywołanie burzy zajmuje określona ilość czasu, którą można zmniejszyć dzięki wybudowaniu kolejnych budynków z tej serii.
- KOSZT - 5000
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i laboratorium
0
Komentarze czytelników
Soulcatcher Legend
tak zgadzam się z tobą, mamy zamiar opublikowac nowy poradnik do C&C:RA2
zanonimizowany804 Chorąży
a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?
zanonimizowany11880 Junior
Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?
Switcher Centurion
Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.
zanonimizowany193066 Pretorianin
kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?
zanonimizowany171850 Generał
elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?
zanonimizowany207685 Generał
dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!
zanonimizowany171850 Generał
bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat
zagra ktoś?
zanonimizowany874302 Junior
ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
