Command & Conquer Red Alert 2: Misja 11 Sowieci
Aktualizacja:
Misja 11 - Red Revolution
CEL:
- Zniszcz kwaterę główną Juriego - Kremlin
POZIOM TRUDNOŚCI: wysoki
OPIS: Posiadane jednostki wysyłamy na złoże kruszcu obok Szybko przygotowujemy obronę. Dwa sentry guns i cewkę Tesli. Reszta obrońców to czołgi, przeciwnik będzie atakował falami, ale z taką obroną wytrzymasz. Co pewien czas Juri będzie używał Żelaznej Kurtyny, wtedy jego jednostki będą niezniszczalne (na krótki okres czasu). Kiedy ataki wroga nie będą sprawiać problemu, zaatakuj bazę na wprost twojej, po jej zniszczeniu masz dwa rozwiązania. Prostsze, wybuduj, w sumie 8 sterowców Kirowa i zaatakuj Kremlin. Podzas lotu kilka ze sterowców zostanie strącona, ale misję wykonają i Kremlin padnie. Drugi sposób to powolne przedzieranie się do kwatery Jurjiego. Tutaj także przydadzą się sterowce, ażeby zabić jednostki psi. Bo przebiciu się przez pierwszą linię obrony, większych problemów nie będzie. Pamiętaj tylko o jednostkach psi. Eliminuj je na odległość.
![]() | ![]() |
DODATKOWE INFORMACJE: Cały czas możesz wybudować broń atomową, ale jedna głowica nie zniszczy Kremla. W tej misji możesz wybudować Psychic Sensor, dzięki któremu poznasz rozkazy wydawane wojską Jurjiego (nie polecam w kampanii, bo komputer działa schematycznie). Niebieska strzałka pokazuje lokalizacje kwatery maszego przeciwnika.
- Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
- Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
- Command & Conquer Red Alert 2: Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 1 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 2 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 3 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 4 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 5 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 6 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 7 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 8 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 9 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 10 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 11 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Misja 12 Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Zakończenie Sowieci
- Command & Conquer Red Alert 2: Sowieci
- Command & Conquer: Red Alert 2 - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja
bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat
zagra ktoś?
dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!
elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?
kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?
Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.
Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?
a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?
To rozwiązanie może bardziej przysporzyć problemów, niż pomóc. Tu jest pełno błędów - od kiedo można przejmować chronosferę? Od kiedy Prism Tower może zniszczyć cały oddział??
Radzę nie korzystać z tego rozwiązania - nawet opis jednostek jest błędny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


