Command & Conquer Red Alert 2: Budynki Alianci
Aktualizacja:
Własna baza była zawsze nieodzowną częścią serii C&C. Odpowiednie jej rozbudowanie, przygotowanie obrony i zarządzanie to połowa sukcesu. Poniżej przedstawiam opis budynków i struktur obronnych obu stron konfliktu. Znajomość tychże ma charakter podstawowy, jeżeli chcesz wygrać z komputerem lub żywym przeciwnikiem.
Budynki
CONSTRUCTION YARD CY , plac budowy
- CHARAKTERYSTYKA - Centrum całej bazy. Dzięki niej można budować następne struktury. Po jej zniszczeniu nie można wybudować niczego. CY nie może zostać zniszczony ani przejęty przez wroga. Natomiast samemu musimy dążyć do zrobienia właśnie tego naszemu przeciwnikowi. Awaryjnym wyjściem jest wybudowanie MCV i założenie drugiej bazy.
- KOSZT - 3000
- POTRZEBNE BUDYNKI - żadne
POWER PLANT , elektrownia
- CHARAKTERYSTYKA - Bez prądu zaczynają się kłopoty. Obrona przestaje działać, radar pokrywają "mrówki", a produkcja zwalnia. Należy zawsze kontrolować poziom energii bazy. Elektrownie najlepiej budować w oddaleniu od siebie, ażeby przeciwnik nie zniszczył wszystkich na raz, pozbawiając grającego prądu.
- KOSZT - 800
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY
ORE RAFINERY , rafineria kruszcu
- CHARAKTERYSTYKA - Trzeci super ważny budynek. W rafinerii przetwarza się kruszec, dzięki któremu otrzymujemy gotówkę. Każda rafineria powstaje wraz z jedną koparką. W razie zniszczenia rafinerii tracimy przychód, ale nie tracimy pieniędzy. Należy jednak zawsze mieć działającą rafinerię, chyba, ze już nie ma kruszcu.
- KOSZT - 2000
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i elektrownia
BARRACKS , baraki
- CHARAKTERYSTYKA - Miejsce, w którym tworzy się nowe jednostki piechoty. Niedrogie, łatwe do odbudowania, ale i bardzo poręczne. Baraki posiadają malutką wytrzymałość tak więc umieszczać je należy między większymi budynkami. Wybudowanie więcej niż jednego baraku lub każdej struktury odpowiedzialnej za formowanie jednostek, przyśpiesza ich (jednostek) budowanie.
- KOSZT - 500
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY i elektrownia
WAR FACTORY , fabryka broni
- CHARAKTERYSTYKA - Gdzieś trzeba produkować nasze zabawki. W fabryce tworzą się wszystkie jednostki naziemne. Utrzymanie fabryki jest podstawą, nie można przerwać cyklu produkcyjnego jednostek. Fabryka posiada większą wytrzymałoś niż baraki, ale będzie jednym z głównych celów ataku. Najlepiej posiadać dwie.
- KOSZT - 2000
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i rafineria
NAVAL SHIPYARD , port
- CHARAKTERYSTYKA - Struktura odpowiedzialna za tworzenie jednostek morskich. Wybudować go można jedynie w wodzie. Zniszczyć go mogą także jednostki nawodne (szczególnie należy uważać na łodzie podwodne). Port posiada większą wytrzymałość niż fabryka, ale często jest gorzej strzeżony. Na mapach z dużą ilością wody należy zbudować dwa porty. Struktura ta naprawia także każdą uszkodzoną jednostkę morską
- KOSZT - 1000
- POTRZEBNE BUDYNKI - CY, elektrownia i rafineria
AIR FORCE COMMAND HEADQUATERS , lotnisko
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
ale na co tu komu poradnik jest tyle opcji kombinacyjnych kazdej misji ze ten poreadnik jest paranoja
bo to jest stary watek, jakiś wykopałem sprzed paru lat
zagra ktoś?
dlaczego jest kilka tymczasowych?? I wszyscy są juniorami!! I wszyscy mają pogrubione!!
elo, kto zagra ze mną na multi w red alerta 2-ke?
kolo ---. chcesz zagrać ze mna na multi?
Dla zainteresowanych - jest już nowy poradnik do C&C Red Alert 2.
Beznadziejny poradnik! Powinien zostać usunięty, bo niepotrzebnie wprowadza w błąd. Najwyraźniej był pisany po 1 dniu grania, albo 1 roku nie-grania, bo błędy są rażące. Już w opisach jednostek są kwiatki: np. od kiedy Krążownik Aegis jest "lotniskowcem z nieograniczoną liczbą samolotów"?!?!
Taktyki są nielogiczne, oparte chyba na korzystaniu z trainera. Poza tym i w samym tekście są błędy rzeczowe. Np. od kiedy żniwiarka Aliantów ma karabin maszynowy?
a tak swoją drogą, Bq grasz w ra2 na multi?
To rozwiązanie może bardziej przysporzyć problemów, niż pomóc. Tu jest pełno błędów - od kiedo można przejmować chronosferę? Od kiedy Prism Tower może zniszczyć cały oddział??
Radzę nie korzystać z tego rozwiązania - nawet opis jednostek jest błędny.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
