BattleForge: Natura cz.7
Aktualizacja:
Timeshifter Spirit
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: - Obrona: 775 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M
Opis: Timeshifter to jakby mobilna wersja Mark of the Keeper . Dodatkowo leczy jednostki i całkiem dobrze mu to idzie. Jest bardzo rzadki, ale jeśli trafisz go w boosterze, warto włożyć do talii. | ![]() |
Mindweaver
Typ: Budynek Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 4 Orby: Energia: 120 Atak: 1724 Obrona: 2500
Opis: Nie najgorsza wieża z ciekawym efektem powodującym różne reakcje u graczy, którzy spotykają się z nim po raz pierwszy. 12 sekund to jednak dosyć krótko jak na dość wysoki koszt użycia zdolności. | ![]() |
Deepcoil Worm
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 2730 Obrona: 2300 Typ broni: Specialna Rozmiar: XL
Opis: Jednostka silna i z ciekawymi możliwościami. Dzięki niej sieć tuneli zaczyna mieć pewien sens, Wykorzystywana wraz z Tunnelem , pomaga, gdy trzeba szybko przetransportować jednostki w scenariuszu PvE. W PvP praktycznie się nie przydaje. Nie ma niestety żadnego bonusu do obrażeń przeciwko któremuś z rozmiarów jednostek, koszt bywa też trochę zaporowy, ale po rzuceniu nie tak łatwo ją zniszczyć, głównie dzięki odporności w trakcie poruszania się. | ![]() |
Enlightenment
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Ultra rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 175 Wish - anuluje wymagania, potrzebne do zagrania karty. Jedna karta rzucona w ciągu 20 sekund po użyciu Enlightenment nie wymaga żadnych Orbów. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Wspaniała karta, która umożliwia np. zagranie Shadow Wormem przy posiadaniu dwóch Orbów Natury i jednego Ognia. Gdy już uda Ci się uzbierać odpowiednio dużo Energii, by zagrać Enlightenment i upragnioną jednostką, możesz tworzyć niesamowite kombinacje, korzystając z dobrodziejstw talii dowolnego koloru. | ![]() |
Wheel of Gifts
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 200 Obrona: 1810
Opis: Bardzo fajny budynek, którego główną zaletą jest fakt, że oddziałuje on na wszystkie posiadane jednostki. Koszt Energii jest trochę zaporowy, dlatego Wheel of Gifts znajdzie zastosowanie głównie w PvE - tam też raczej nie zostanie zniszczony, dzięki czemu wzmocni przywoływane przez Ciebie stwory na stałe. | ![]() |
- BattleForge - poradnik do gry
- BattleForge: Poradnik do gry
- BattleForge: Porady ogólne BattleForge
- BattleForge: Interfejs podczas walki
- BattleForge: Interfejs w Forge
- BattleForge: Ogień cz.1
- BattleForge: Ogień cz.2
- BattleForge: Ogień cz.3
- BattleForge: Ogień cz.4
- BattleForge: Ogień cz.5
- BattleForge: Ogień cz.6
- BattleForge: Ogień cz.7
- BattleForge: Ogień cz.8
- BattleForge: Ogień cz.9
- BattleForge: Mróz cz.1
- BattleForge: Mróz cz.2
- BattleForge: Mróz cz.3
- BattleForge: Mróz cz.4
- BattleForge: Mróz cz.5
- BattleForge: Mróz cz.6
- BattleForge: Mróz cz.7
- BattleForge: Mróz cz.8
- BattleForge: Mróz cz.9
- BattleForge: Natura cz.1
- BattleForge: Natura cz.2
- BattleForge: Natura cz.3
- BattleForge: Natura cz.4
- BattleForge: Natura cz.5
- BattleForge: Natura cz.6
- BattleForge: Natura cz.7
- BattleForge: Natura cz.8
- BattleForge: Natura cz.9
- BattleForge: Cień cz.1
- BattleForge: Cień cz.2
- BattleForge: Cień cz.3
- BattleForge: Cień cz.4
- BattleForge: Cień cz.5
- BattleForge: Cień cz.6
- BattleForge: Cień cz.7
- BattleForge: Cień cz.8
- BattleForge: Cień cz.9
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.1
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.1
- BattleForge: Siege of Hope cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.3
- BattleForge: Defending Hope cz.1
- BattleForge: Defending Hope cz.2
- BattleForge: The Soultree cz.1
- BattleForge: The Soultree cz.2
- BattleForge: PvP - Decki i strategie
- BattleForge: Słowniczek pojęć
- BattleForge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047296.jpg)
![2 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047312.jpg)
![Energia: 100 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047328.jpg)
Rejuvinate - co 5 sekund jednostka wywołuje łańcuchową reakcję leczenia, która może zadziałać na kilka jednostek gracza. Pierwsza z nich zregeneruje 120 punktów życia, każda następna coraz mniej.
Countermagic Field - aktywuj, by stworzyć strefę o promieniu 30 metrów, blokującą zaklęcia, w której przeciwnicy nie mogą używać zdolności ani ataków dystansowych. W strefie tej nie mogą być przyzwane żadne jednostki. Zaklęcie ulegnie przerwaniu, jeśli jednostka zostanie przewrócona. Jeśli tak się nie stanie, zaklęcie trwa do momentu, gdy jednostce zostaną wydane inne polecenia. ![Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047375.jpg)
![4 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047390.jpg)
![5 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047406.jpg)
![Energia: 120 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047421.jpg)
Psionic Blast - co 3 sekundy jednostka wysyła energię, która zadaje po 190 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 290. Odrzuca małe i średnie jednostki.
Edict of Command - kontroluj jednostkę przeciwnika przez 12 sekund. Efekt działa tylko na stwory wymagające 3 Orbów o maksymalnym koszcie 300 Energii. Kontrolowana jednostka nie może zostać uśmiercona przez gracza. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach (Koszt Energii: 100). ![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047468.jpg)
![7 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047484.jpg)
![8 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047500.jpg)
![Energia: 250 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047515.jpg)
Volatile Spit - co trzy sekundy jednostka pluje lotną substancją, która zadaje po 330 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 490. Odrzuca małe i średnie jednostki. Zadaje 50% więcej obrażeń budynkom.
Earth Dive - gdy jednostka się porusza, przyjmuje 50% mniej obrażeń oraz odrzuca małe i średnie jednostki, zadając dodatkowo po 250 obrażeń przeciwnikom w danej strefie, w sumie do 1000. Działa tylko na cele naziemne.
Drill Tunnel - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:
Maw of the Depths - jednostka działa jako punkt wejścia lub wyjścia z tunelu, pozwalając stworom gracza na dostęp do sieci tuneli. Tak długo, jak efekt działa, jako jednostka tunelowa, przyjmuje 50% mniej obrażeń. ![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047593.jpg)
![12 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047609.jpg)
![13 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047625.jpg)
![Energia: 175 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047640.jpg)
![Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047656.jpg)
![14 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047671.jpg)
![15 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047687.jpg)
![Energia: 200 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047703.jpg)
Gift of Strength - każda jednostka gracza zadaje 20% więcej obrażeń. Trwa dopóki nie zostanie zniszczony.
Gift of Resilience - każda jednostka gracza przyjmuje o 20% mniej obrażeń. Trwa dopóki nie zostanie zniszczony. ![17 - [Spis kart] Natura cz.7 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/37047750.jpg)
