BattleForge: Natura cz.3
Aktualizacja:
Swiftclaw
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 80 Atak: 660 Obrona: 510 Typ broni: M Rozmiar: M
Opis: Szybka jednostka z nie najgorszymi obrażeniami, zwiększanymi po aktywowaniu umiejętności. Jakąś alternatywą dla Swiftclawa mogą być Werebeasts . | ![]() |
Hurricane
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 2 Orby: Energia: 70 Blow them away! - wywołuje 5 silnych podmuchów wiatru, które odrzucają małe jednostki co 3 sekundy. Zadaje po 10 obrażeń jednostkom w strefie celu, w sumie do 100. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Warto posiadać, by podczas szybkiego ataku na siedzibę przeciwnika móc spokojnie rozprawić się z jego Orbem, podczas gdy wrogie jednostki będą toczyć się po ziemi. Przydaje się również podczas obrony własnej bazy - pozwala zbudować np. wieżę obronną. Zaklęcie podobne do Curse of Oink , ale dostępne jest na pierwszym Orbie, zadaje niewielkie obrażenia i działa tylko na małe jednostki. | ![]() |
Burrower
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 820 Obrona: 710 Typ broni: Specjalna Rozmiar: M
Opis: Stwór tani, szybki i silny - szczególnie przeciwko budynkom. Przydaje się również jego zdolność, dzięki której oponent raczej nie zagrozi Ci ostrzałem z murów. Po użyciu umiejętności ściany stracą sporo na wytrzymałości - wystarczy kilka(naście) sekund i legną w gruzach. | ![]() |
Ghostspears
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 5x6 Orby: Energia: 70 Atak: 900 Obrona: 780 Typ broni: M Rozmiar: S
Opis: Ghostspears, czyli lepsza wersja Spearmen , ze znacznie większą ilością ataku i szerszym paskiem życia. Bardzo dobra jednostka przeciwko średnim stworom, a po zmianie broni także przeciwko tym małym. | ![]() |
Mauler
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 70 Atak: 710 Obrona: 830 Typ broni: L Rozmiar: M
Opis: Pięć sekund blokady zdolności specjalnych przydaje się w praktyce w niewielkim stopniu, a bonus do obrażeń przeciwko dużym jednostkom... cóż, niewiele stworów tego rozmiaru spotkasz na drugim Orbie, dlatego ciężko polecić Maulera. | ![]() |
Spikeroot
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 300 Obrona: 1000 Typ broni: M Rozmiar: L
Opis: Przed aktywacją zdolności obrażenia śmieszne niskie, przy koszcie jednostki, za który można przyzwać prawie dwie drużyny Ghostspearsów . Gdy już zmienisz tryb, Spikeroot atakuje jedynie w linii prostej, tak więc odpowiednio uważny gracz łatwo go uniknie. Jeśli w ogóle używać, to w PvE, gdzie oponenci nie są tak inteligentni jak żywi ludzie. | ![]() |
- BattleForge - poradnik do gry
- BattleForge: Poradnik do gry
- BattleForge: Porady ogólne BattleForge
- BattleForge: Interfejs podczas walki
- BattleForge: Interfejs w Forge
- BattleForge: Ogień cz.1
- BattleForge: Ogień cz.2
- BattleForge: Ogień cz.3
- BattleForge: Ogień cz.4
- BattleForge: Ogień cz.5
- BattleForge: Ogień cz.6
- BattleForge: Ogień cz.7
- BattleForge: Ogień cz.8
- BattleForge: Ogień cz.9
- BattleForge: Mróz cz.1
- BattleForge: Mróz cz.2
- BattleForge: Mróz cz.3
- BattleForge: Mróz cz.4
- BattleForge: Mróz cz.5
- BattleForge: Mróz cz.6
- BattleForge: Mróz cz.7
- BattleForge: Mróz cz.8
- BattleForge: Mróz cz.9
- BattleForge: Natura cz.1
- BattleForge: Natura cz.2
- BattleForge: Natura cz.3
- BattleForge: Natura cz.4
- BattleForge: Natura cz.5
- BattleForge: Natura cz.6
- BattleForge: Natura cz.7
- BattleForge: Natura cz.8
- BattleForge: Natura cz.9
- BattleForge: Cień cz.1
- BattleForge: Cień cz.2
- BattleForge: Cień cz.3
- BattleForge: Cień cz.4
- BattleForge: Cień cz.5
- BattleForge: Cień cz.6
- BattleForge: Cień cz.7
- BattleForge: Cień cz.8
- BattleForge: Cień cz.9
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.1
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.1
- BattleForge: Siege of Hope cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.3
- BattleForge: Defending Hope cz.1
- BattleForge: Defending Hope cz.2
- BattleForge: The Soultree cz.1
- BattleForge: The Soultree cz.2
- BattleForge: PvP - Decki i strategie
- BattleForge: Słowniczek pojęć
- BattleForge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![Energia: 80 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839484.jpg)
Bestial Fury - aktywuj, by zadawać 50% więcej obrażeń, jednostka będzie jednak poruszać się wolno. Trwa, dopóki nie zostanie dezaktywowane.
Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością. ![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839531.jpg)
![Energia: 70 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839546.jpg)
![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839562.jpg)
![2 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839578.jpg)
![Energia: 70 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839593.jpg)
Acid Spit - aktywuj, by zrzucić wrogie jednostki z muru. Na segmentach muru, na które zadziałał efekt, nie mogą zostać postawione jednostki przez 15 sekund. Zadaje 850 obrażeń ścianom i 30 obrażeń jednostkom. Dodatkowy bonus do obrażeń przeciwko budynkom obowiązuje również tutaj. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 50).
Swift - jednostka porusza się z dużą prędkością.
Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń budynkom. ![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839656.jpg)
![5 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839671.jpg)
![Energia: 70 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839687.jpg)
Weapon Change - czyni jednostkę bardziej efektywną przeciwko małym stworom. Trwa dopóki nie zostanie dezaktywowane (Koszt Energii: 10). ![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839718.jpg)
![6 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839734.jpg)
![Energia: 70 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839750.jpg)
Slam - zaatakowane jednostki nie mogą używać swoich zdolności przez 5 sekund. ![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839781.jpg)
![7 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839796.jpg)
![Energia: 120 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839812.jpg)
Root - jednostka nie może się poruszać i zyskuje:
Spikes - co 5 sekund jednostka wystrzeliwuje linię kolców z ziemi, która kilkakrotnie zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom, na których natrafi. Każdy wystrzał kolców zadaje po 100 obrażeń wszystkim trafionym przeciwnikom, w sumie do 150.
Linked Fire - do 5 jednostek połączonych ze sobą siecią korzeni wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. ![10 - [Spis kart] Natura cz.3 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36839875.jpg)
