BattleForge: Mróz cz.8
Aktualizacja:
Construct
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 250 Atak: 310 Obrona: 5300 Typ broni: Specjalna Rozmiar: XL
Opis: Bardzo mocny argument przeciwko budynkom - większość z nich pada po kilku strzałach Constructa. Jeśli jednak nie zależy Ci w danej misji na możliwości kruszenia wszelkich ścian, lepiej wziąć przepotężnego Dreadnoughta . Tym bardziej, że Construct nie może atakować jednostek latających, co jest nie do przyjęcia w niektórych scenariuszach PvE, szczególnie na wyższym poziomie trudności. | ![]() |
Shatter Ice
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 100 Ice Explosion - zadaje po 2400 obrażeń zamrożonym jednostkom w promieniu 15 metrów, w sumie do 7200. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach. Opis: Czar zabójczy dla zamrożonych jednostek, jednak w praktyce rzadko przydatny. Aby zamrozić, a potem zniszczyć stwora, musisz wydać 180 punktów, a i tak nie zawsze jedno zaklęcie wystarcza do zabicia potężnej jednostki na czwartym Orbie. Raczej nieopłacalne. | ![]() |
Maelstorm
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 240 Massive Blizzard - wywołuje 10 mroźnych podmuchów, z których każdy zadaje po 200 obrażeń przeciwnikom w promieniu 25 metrów, w sumie do 600 i zamraża ich po pewnym czasie. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: W PvE - ewentualnie można używać. W PvP szkoda miejsca na kartę, która nie dość, że kosztuje 240 Energii, to nim zamrozi przeciwników, zostawia im wystarczająco dużo czasu, by mogli uciec z obszaru działania zaklęcia. | ![]() |
Skyelf Commander
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Atak: 1500 Obrona: 1230 Typ broni: XL Rozmiar: L
Opis: Kolejna z jednostek wzmacniających budynki. W PvP nie ma mowy o jej używaniu - spełnia swoją rolę w PvE, w talii nastawionej na walkę wieżyczkami, chociaż na 4 Orbie bardzo rzadko się ich używa. | ![]() |
Battleship
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 300 Atak: 3200 Obrona: 4350 Typ broni: L Rozmiar: XL
Opis: Droga jednostka, z drogą umiejętnością, dlatego używać jej powinno się raczej tylko w PvE. Przydaje się, gdy pod koniec scenariusza kampanii musisz pokonać jakiegoś pokaźnego stwora. | ![]() |
Dreadnought
Typ: Stwór Rzadkość: Ultra Charges: Rzadki Orby: Energia: 240 Atak: 4100 Obrona: 6100 Typ broni: XL Rozmiar: XL
Opis: Najbardziej wytrzymała jednostka w grze, przeznaczona tylko do czystej talii Frost. Świetna do tzw. "tankowania" - przyjmowania na siebie ataków przeciwnika, po to, by inne stwory mogły w tym czasie bez przeszkód zadawać obrażenia. Świetnie pomaga w tym zdolność zabezpieczająca pobliskie jednostki. Sam w sobie też jest silnym wojakiem, posiadającym bonus do ataku przeciwko bardzo dużym stworom. Nie jest bardzo drogi - aż o 60 Energii tańszy od Constructa . | ![]() |
- BattleForge - poradnik do gry
- BattleForge: Poradnik do gry
- BattleForge: Porady ogólne BattleForge
- BattleForge: Interfejs podczas walki
- BattleForge: Interfejs w Forge
- BattleForge: Ogień cz.1
- BattleForge: Ogień cz.2
- BattleForge: Ogień cz.3
- BattleForge: Ogień cz.4
- BattleForge: Ogień cz.5
- BattleForge: Ogień cz.6
- BattleForge: Ogień cz.7
- BattleForge: Ogień cz.8
- BattleForge: Ogień cz.9
- BattleForge: Mróz cz.1
- BattleForge: Mróz cz.2
- BattleForge: Mróz cz.3
- BattleForge: Mróz cz.4
- BattleForge: Mróz cz.5
- BattleForge: Mróz cz.6
- BattleForge: Mróz cz.7
- BattleForge: Mróz cz.8
- BattleForge: Mróz cz.9
- BattleForge: Natura cz.1
- BattleForge: Natura cz.2
- BattleForge: Natura cz.3
- BattleForge: Natura cz.4
- BattleForge: Natura cz.5
- BattleForge: Natura cz.6
- BattleForge: Natura cz.7
- BattleForge: Natura cz.8
- BattleForge: Natura cz.9
- BattleForge: Cień cz.1
- BattleForge: Cień cz.2
- BattleForge: Cień cz.3
- BattleForge: Cień cz.4
- BattleForge: Cień cz.5
- BattleForge: Cień cz.6
- BattleForge: Cień cz.7
- BattleForge: Cień cz.8
- BattleForge: Cień cz.9
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.1
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.1
- BattleForge: Siege of Hope cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.3
- BattleForge: Defending Hope cz.1
- BattleForge: Defending Hope cz.2
- BattleForge: The Soultree cz.1
- BattleForge: The Soultree cz.2
- BattleForge: PvP - Decki i strategie
- BattleForge: Słowniczek pojęć
- BattleForge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614687.jpg)
![2 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614703.jpg)
![3 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614718.jpg)
![Energia: 250 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614734.jpg)
Arcane Turret - co 5 sekund jednostka strzela kulą energii, która zadaje 690 obrażeń przeciwnikom w promieniu 10 metrów dokoła celu, w sumie do 1030. Odrzuca małe i średnie jednostki. Działa tylko na cele naziemne.
Siege - jednostka zadaje o 50% więcej obrażeń budynkom. ![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614781.jpg)
![5 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614796.jpg)
![6 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614812.jpg)
![7 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614828.jpg)
![Energia: 100 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614843.jpg)
![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614859.jpg)
![8 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614875.jpg)
![9 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614890.jpg)
![10 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614906.jpg)
![Energia: 240 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614921.jpg)
![Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614937.jpg)
![11 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614953.jpg)
![12 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614968.jpg)
![13 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36614984.jpg)
![Energia: 100 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615000.jpg)
Celestial Blade - co 2 sekundy jednostka rzuca świetlistą lancą, która zadaje po 105 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 160.
High Guard - aktywuj, by połączyć jednostkę z budynkiem. Nie może ona wtedy atakować.
Resilient - budynek, z którym połączony jest Skyelf Commander, przyjmuje o 65% mniej obrażeń. ![Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615062.jpg)
![16 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615078.jpg)
![17 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615093.jpg)
![18 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615109.jpg)
![Energia: 300 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615125.jpg)
Cannon Turrets - co 2 sekundy 4 działka zadają po 80 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów, w sumie do 120.
Barrage - aktywuj, by wystrzelić pięciokrotnie, za każdym razem zadając po 420 obrażeń przeciwnikom w promieniu 12 metrów, w sumie do 2500. Odrzuca małe jednostki. Działa tylko na cele naziemne. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach (Koszt Energii: 100). ![Typ: Stwór - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615171.jpg)
![20 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615187.jpg)
![21 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615203.jpg)
![22 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615218.jpg)
![Energia: 240 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615234.jpg)
Pledge of the Giants - jednostka nie może się poruszać I otrzymuje:
Shared Pain - wszystkie posiadane jednostki w promieniu 25 metrów przyjmują tylko 20% obrażeń. 75% pozostałych obrażeń jest absorbowane przez Dreadnoughta, a reszta wraca do zadającego obrażenia. ![24 - [Spis kart] Mróz cz.8 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36615281.jpg)
