BattleForge: Natura cz.6
Aktualizacja:
Razorleaf
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 1 Orby: Energia: 260 Atak: 300 Obrona: 2760 Typ broni: L Rozmiar: XL
Opis: Bardzo dobra jednostka, z niewielkim atakiem początkowym, ale wielkimi możliwościami po zmianie trybu. Razorleaf ma wtedy zasięg większy od wież obronnych, może je zatem niszczyć, sam nie otrzymując obrażeń. Ma bardzo dużo życia, więc - wspomagany np. Shamanami i zaklęciami leczącymi - jest trudny do zlikwidowania. Dodatkowa możliwość to wzajemne wspomaganie się kilku osobników, ale przydaje się to raczej w PvE - rzadko zdarza się w PvP osiągnąć tyle Energii, by dało się przywołać większą ich liczbę. | ![]() |
Healing Gardens
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 2 Orby: Energia: 120 Obrona: 2100
Opis: Do PvE, gdy dysponujesz nadmiarem Energii - owszem. W PvP lepszym wyborem jest Healing Well , za którego przywołanie zapłacisz 60 Energii - o 60 mniej niż w przypadku Healing Gardens. | ![]() |
Thunderstorm
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 4 Orby: Energia: 150 Storm Cloud - wywołuje burzę, podczas której w jednostki wroga na obszarze o promieniu 20 metrów strzelają 4 pioruny. Każdy piorun może przeskoczyć na kilka jednostek, zadając 180 obrażeń pierwszej z nich, a następnym coraz mniej. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Do użycia ewentualnie w PvE podczas dużych walk. Przeciwnicy w PvP po ujrzeniu pierwszego pioruna uciekną z danego miejsca, chyba że ich wcześniej uziemisz. Jednak nawet wtedy Thunderstorm zadaje zbyt mało obrażeń w stosunku do swojego kosztu. | ![]() |
Swamp Drake
Typ: Stwór Rzadkość: Zwykły Charges: 2 Orby: Energia: 120 Atak: 1500 Obrona: 875 Typ broni: XL Rozmiar: L
Opis: Dobra karta z charakterystyczną dla talii Natury zdolnością. Po obu ulepszeniach Swamp Drake może usypiać do 5 jednostek, co stanowi całkiem niezłą alternatywę np. dla Curse of Oink . | ![]() |
Thornbark
Typ: Stwór Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 120 Atak: 700 Obrona: 1300 Typ broni: M Rozmiar: L
Opis: Kolejna jednostka z dosyć małą ilością ataku, której główną zaletę stanowi połączenie z innymi - w PvP się to jednak nie sprawdza, dlatego Thornbarka polecałbym raczej do scenariuszy kampanii. | ![]() |
Revenge
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 100 Mirror Pain - wszystkie jednostki gracza w promieniu 25 metrów otrzymują tylko 80% obrażeń, zadając resztę jednostkom wroga w zasięgu. Trwa przez 20 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Warto rzucić, gdy chcesz w pewien sposób "zabezpieczyć" jednostkę przed atakami - przeciwnik nie będzie Cię ranił, póki efekt nie minie, a jeśli zada Ci obrażenia, sam sobie skróci pasek życia. Z powodzeniem można z niego korzystać również w PvE. | ![]() |
- BattleForge - poradnik do gry
- BattleForge: Poradnik do gry
- BattleForge: Porady ogólne BattleForge
- BattleForge: Interfejs podczas walki
- BattleForge: Interfejs w Forge
- BattleForge: Ogień cz.1
- BattleForge: Ogień cz.2
- BattleForge: Ogień cz.3
- BattleForge: Ogień cz.4
- BattleForge: Ogień cz.5
- BattleForge: Ogień cz.6
- BattleForge: Ogień cz.7
- BattleForge: Ogień cz.8
- BattleForge: Ogień cz.9
- BattleForge: Mróz cz.1
- BattleForge: Mróz cz.2
- BattleForge: Mróz cz.3
- BattleForge: Mróz cz.4
- BattleForge: Mróz cz.5
- BattleForge: Mróz cz.6
- BattleForge: Mróz cz.7
- BattleForge: Mróz cz.8
- BattleForge: Mróz cz.9
- BattleForge: Natura cz.1
- BattleForge: Natura cz.2
- BattleForge: Natura cz.3
- BattleForge: Natura cz.4
- BattleForge: Natura cz.5
- BattleForge: Natura cz.6
- BattleForge: Natura cz.7
- BattleForge: Natura cz.8
- BattleForge: Natura cz.9
- BattleForge: Cień cz.1
- BattleForge: Cień cz.2
- BattleForge: Cień cz.3
- BattleForge: Cień cz.4
- BattleForge: Cień cz.5
- BattleForge: Cień cz.6
- BattleForge: Cień cz.7
- BattleForge: Cień cz.8
- BattleForge: Cień cz.9
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.1
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.1
- BattleForge: Siege of Hope cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.3
- BattleForge: Defending Hope cz.1
- BattleForge: Defending Hope cz.2
- BattleForge: The Soultree cz.1
- BattleForge: The Soultree cz.2
- BattleForge: PvP - Decki i strategie
- BattleForge: Słowniczek pojęć
- BattleForge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![1 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994328.jpg)
![2 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994343.jpg)
![Energia: 260 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994359.jpg)
Root - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:
Rain of Razorleaves - co 5 sekund jednostka wyrzuca grad ostrych liści, które zadają po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 70. Ma długi zasięg - 50 metrów.
Linked Fire - do 7 jednostek, połączonych ze sobą siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. ![Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994421.jpg)
![5 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994437.jpg)
![6 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994453.jpg)
![Energia: 120 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994468.jpg)
Ritual of Recovery - każda jednostka w grze otrzymuje o 85% więcej korzyści z zaklęć i umiejętności leczących przez 30 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach.
Aura of Recovery - jednostki gracza w promieniu 20 metrów będą regenerować 2% swojego maksymalnego poziomu punktów życia co 2 sekundy. Nie może zostać zablokowany przez umiejętności blokujące. ![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994515.jpg)
![8 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994531.jpg)
![9 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994546.jpg)
![Energia: 150 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994562.jpg)
![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994578.jpg)
![10 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994593.jpg)
![11 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994609.jpg)
![Energia: 120 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994625.jpg)
Acid Breath - co 2 sekundy jednostka pluje kwasem w przeciwników, który zadaje 150 obrażeń.
Sleep well! - Sprawia, że 3 jednostki przeciwnika zasypiają na 15 sekund. Jednostki te nie mogą się poruszać ani atakować. Po 3 sekundach zbudzą się, jeśli zostaną zaatakowane. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach (Koszt Energii: 30). ![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994671.jpg)
![13 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994687.jpg)
![14 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994703.jpg)
![Energia: 120 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994718.jpg)
Root - jednostka nie może się poruszać i otrzymuje:
Radial Thorns - co 10 sekund jednostka we wszystkich kierunkach wystrzela kolcami, które zadają po 400 obrażeń przeciwnikom, w sumie do 600.
Linked Fire - do 5 jednostek, połączonych siecią korzeni, wspomaga się nawzajem, pozwalając na silniejsze ataki. ![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994781.jpg)
![17 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994796.jpg)
![18 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994812.jpg)
![Energia: 100 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994828.jpg)
![19 - [Spis kart] Natura cz.6 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36994843.jpg)
