BattleForge: Mróz cz.2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Imperials

Typ: Stwór

Rzadkość: Zwykły

Charges: 5x6

Orby: Energia: 70 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 70

Atak: 660

Obrona: 690

Typ broni: M

Rozmiar: S

1 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryDefensive Stance - po aktywacji jednostka otrzymuje:

2 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryResilient - przyjmuje o 40% obrażeń mniej.

Opis: Trochę droższa od Northguards , ale posiadająca przydatną zdolność jednostka - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do grySlow - jednostka porusza się z niewielką prędkością.

Opis: Trochę droższa od Northguards , ale posiadająca przydatną zdolność jednostka. Po jej aktywacji są bardzo wytrzymali, fajnie wyglądają, ale wolno się poruszają, przez co łatwo od nich uciec. Z tego też powodu, do stosowania raczej w scenariuszach PvE.

Typ: Budynek - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Ice Barrier

Typ: Budynek

Rzadkość: Zwykły

Charges: 6

Orby: Energia: 20 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 20

Obrona: 510

Bariera obronna, nie atakuje.

Opis: Niski koszt użycia karty powoduje, że Ice Barrier można wznieść, gdy zanosi się na walkę z dala od Twoich Orbów czy Power Welli, by móc przyzywać jednostki bliżej przeciwnika. Najczęściej jednak konstrukcja ta używana jest z Lyrish Knightami i Ice Guardianami , z powodu ich umiejętności, wymagających, by znaleźli się w pobliżu jakiejś należącej do gracza struktury. Dużym plusem jest to, że Ice Barrier się nie "buduje" - po przyzwaniu od razu służy Ci pomocą.

Typ: Budynek - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Construction Hut

Typ: Budynek

Rzadkość: Niezwykły

Charges: 2

Orby: Energia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Obrona: 1120

Opis: Trochę musisz zainwestować, by budować taniej i szybciej, ale 50 Energii zwróci się, jeśli korzystasz z talii opartej na wieżyczkach - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryMaintenance - budynki przywoływane w promieniu 25 metrów są budowane o 50% szybciej i kosztują o 25% mniej.

Opis: Trochę musisz zainwestować, by budować taniej i szybciej, ale 50 Energii zwróci się, jeśli korzystasz z talii opartej na wieżyczkach. Bardzo przydatne w scenariuszach PvE, w których musisz bronić jakichś miejsc. W PvP jest, niestety, zazwyczaj zbyt mało czasu i Energii, by z niego skorzystać.

Typ: Budynek - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Defense Tower

Typ: Budynek

Rzadkość: Zwykły

Charges: 4

Orby: Energia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Atak: 640

Obrona: 1500

Opis: Jak na talię Mrozu Defense Tower to słaba wieża, ale ona albo Ice Shield Tower powinny znaleźć się w każdej talii, a już szczególnie w tej, przeznaczonej do PvE - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gryFrost Bolt - co 2 sekundy wieża miota mroźnym pociskiem, który zadaje po 50 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 75.

Opis: Jak na talię Mrozu Defense Tower to słaba wieża, ale ona albo Ice Shield Tower powinny znaleźć się w każdej talii, a już szczególnie w tej, przeznaczonej do PvE. Od swojej konkurentki jest wytrzymalsza, ale tamta posiada zdolność umożliwiającą otaczanie posiadanych jednostek lodowymi tarczami.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Glacier Shell

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Zwykły

Charges: 5

Orby: Energia: 50 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 50

Encase in Ice - posiadany budynek zostaje pokryty lodowym pancerzem i absorbuje 75% obrażeń, w sumie do 1300. Trwa to przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach.

Opis: Bardzo fajne zaklęcie, obowiązkowe w taliach opierających się na wieżyczkach, ważne dla grających w kampanię PvE niebieską talią. Rzucasz je na dany budynek, tylko kiedy jest atakowany, by w pełni wykorzystać 30 sekund trwania Glacier Shell.

Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Home Soil

Typ: Zaklęcie

Rzadkość: Rzadki

Charges: 2

Orby: Energia: 40 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

Energia: 40

To Arms! - wszystkie jednostki gracza w promieniu 25 metrów będą zadawać o 40% więcej obrażeń, dopóki będą znajdować się w pobliżu posiadanych struktur. Trwa przez 30 sekund. Ponowne użycie możliwe po 30 sekundach

Opis: Tanie, dobre, a przede wszystkim bardzo przydatne zaklęcie wzmacniające atak Twoich jednostek. Może służyć jako wzmocnienie ataku łuczników na murach, ale znacznie popularniejsze jest zastosowanie go wraz z Ice Guardianami , przywołanymi w pobliżu Ice Barrier .

3 - [Spis kart] Mróz cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry

BattleForge

24 marca 2009

PC
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Strategiczne
2009-05-08
21:17

andrzej1 Senator

Dzięki!

Komentarz: andrzej1

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl