BattleForge: Natura cz.2
Aktualizacja:
Primal Defender
Typ: Budynek Rzadkość: Zwykły Charges: 4 Orby: Energia: 60 Atak: 835 Obrona: 1300
Opis: Bardzo dobra wieżyczka przeciwko celom powietrznym. Jeżeli tylko zdążysz ją wybudować, skutecznie zabezpieczy Cię przed niewielkim atakiem War Eagle czy Skyfire Drake . | ![]() |
Mark of the Keeper
Typ: Budynek Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 70 Obrona: 1120
Opis: Dla karty, która sprawia, że niektóre scenariusze w kampanii PvE stają się niezwykle proste, w PvP nie ma zbyt wiele miejsca. A to dlatego, że istnieją jednostki (jak choćby Firedancer czy Fire Stalker ) oraz budynki, które mają zasięg większy niż 35 metrów i bez problemu poradzą sobie z Mark of the Keeper. | ![]() |
Ensnaring Roots
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Niezwykły Charges: 3 Orby: Energia: 60 Ensnare - strefę o promieniu 15 metrów pokrywa korzeniami, które więżą przeciwników. Spętane jednostki nie mogą się poruszać, ale wciąż są w stanie używać ataków dystansowych i umiejętności. Działa tylko na jednostki naziemne. Trwa przez 15 sekund. Ponowne użycie możliwe po 20 sekundach. Opis: Zaklęcie przez niektórych uważane za zbyt skuteczne, a to dlatego, że w równym stopniu działa na słabe jednostki na pierwszym Orbie, jak i na kolosy w bardziej zaawansowanym stadium gry. Wystarczy takowego jegomościa przytwierdzić do ziemi i wystawić na działanie ataków dystansowych, a niczego już więcej w swoim krótkim życiu nie dokona. | ![]() |
Surge of Light
Typ: Zaklęcie Rzadkość: Zwykły Charges: 5 Orby: Energia: 80 Healing Light - natychmiast leczy jednostki gracza w promieniu 15 metrów, łącznie regenerując maksymalnie 1000 punktów życia. Ponowne użycie możliwe od razu. Opis: Najtańsze zaklęcie leczące, podstawowy element zielonej talii, zarówno w PvP, jak i w PvE. Nie należy go używać, lecząc pojedynczą jednostkę, która kosztowała mniej niż 80 Energii - lepiej wtedy przywołać następną. | ![]() |
Fountain of Rebirth
Typ: Budynek Rzadkość: Niezwykły Charges: 1 Orby: Energia: 100 Obrona: 1300
Opis: Ciekawy pomysł na efekt, ale w praktyce sprawdza się słabo z prostego powodu - regeneruje zbyt mało punktów życia. Zabiera 100 Energii z puli, które w zielonej talii można wykorzystać znacznie lepiej. | ![]() |
Mana Wing
Typ: Stwór Rzadkość: Rzadki Charges: 3 Orby: Energia: 60 Atak: 480 Obrona: 210 Typ broni: S Rozmiar: M
Opis: Jednostka słaba tak pod względem posiadanego życia, jak i ataku, ale ma jedną zasadniczą zaletę - lata i to jako jedyny stwór na pierwszym Orbie. Nie jest bardzo droga, dlatego można jej użyć, gdy przeciwnik wydał dużo Energii na jednostki nie posiadające ataku dystansowego - w takiej sytuacji zatrzymasz jego pochód i prawdopodobnie zaszkodzisz stworom. | ![]() |
- BattleForge - poradnik do gry
- BattleForge: Poradnik do gry
- BattleForge: Porady ogólne BattleForge
- BattleForge: Interfejs podczas walki
- BattleForge: Interfejs w Forge
- BattleForge: Ogień cz.1
- BattleForge: Ogień cz.2
- BattleForge: Ogień cz.3
- BattleForge: Ogień cz.4
- BattleForge: Ogień cz.5
- BattleForge: Ogień cz.6
- BattleForge: Ogień cz.7
- BattleForge: Ogień cz.8
- BattleForge: Ogień cz.9
- BattleForge: Mróz cz.1
- BattleForge: Mróz cz.2
- BattleForge: Mróz cz.3
- BattleForge: Mróz cz.4
- BattleForge: Mróz cz.5
- BattleForge: Mróz cz.6
- BattleForge: Mróz cz.7
- BattleForge: Mróz cz.8
- BattleForge: Mróz cz.9
- BattleForge: Natura cz.1
- BattleForge: Natura cz.2
- BattleForge: Natura cz.3
- BattleForge: Natura cz.4
- BattleForge: Natura cz.5
- BattleForge: Natura cz.6
- BattleForge: Natura cz.7
- BattleForge: Natura cz.8
- BattleForge: Natura cz.9
- BattleForge: Cień cz.1
- BattleForge: Cień cz.2
- BattleForge: Cień cz.3
- BattleForge: Cień cz.4
- BattleForge: Cień cz.5
- BattleForge: Cień cz.6
- BattleForge: Cień cz.7
- BattleForge: Cień cz.8
- BattleForge: Cień cz.9
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.1
- BattleForge: Encounters with Twilight cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.1
- BattleForge: Siege of Hope cz.2
- BattleForge: Siege of Hope cz.3
- BattleForge: Defending Hope cz.1
- BattleForge: Defending Hope cz.2
- BattleForge: The Soultree cz.1
- BattleForge: The Soultree cz.2
- BattleForge: PvP - Decki i strategie
- BattleForge: Słowniczek pojęć
- BattleForge: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
![Energia: 60 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787828.jpg)
Earthstrike - co 3 sekundy wieża strzela magicznym pociskiem, który zadaje po 100 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów dokoła celu, w sumie do 150. Działa tylko na cele naziemne.
Skywatch - po włączeniu otrzymuje:
Cloudstrike - co 3 sekundy wieża strzela magicznym pociskiem w przeciwników, który zadaje 170 obrażeń. Działa tylko na cele powietrzne. ![Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787890.jpg)
![Energia: 70 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787906.jpg)
Spellbane - budynek jest otoczony przez antymagiczną strefę o promieniu 35 metrów, w której przeciwnicy nie mogą używać ataków dystansowych ani specjalnych zdolności. W strefie tej niemożliwe jest przyzwanie żadnych jednostek. Nie może zostać zablokowana przez umiejętności blokujące zaklęcia. ![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787937.jpg)
![Energia: 60 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787953.jpg)
![Typ: Zaklęcie - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787968.jpg)
![Energia: 80 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36787984.jpg)
![Typ: Budynek - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36788000.jpg)
![Energia: 100 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36788015.jpg)
Ritual of Rebirth - aktywuj, by rzucić globalne zaklęcie leczące. Każda z jednostek gracza w obecnej grze regeneruje 20 punktów życia co dwie sekundy przez 10 sekund. Nie można używać przez 60 sekund po zbudowaniu. Ponowne użycie możliwe po 60 sekundach. ![Typ: Stwór - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36788046.jpg)
![Energia: 60 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36788062.jpg)
Mana Stream - co 3 sekundy jednostka atakuje promieniem many, który zadaje po 60 obrażeń przeciwnikom w promieniu 5 metrów od celu, w sumie do 90.
Blink - aktywuj, by teleportować do innej posiadanej naziemnej jednostki w promieniu 50 metrów. Ponowne użycie możliwe po 10 sekundach. ![4 - [Spis kart] Natura cz.2 | BattleForge - BattleForge - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/875/36788109.jpg)
