Left 4 Dead 2. W co zagrać na słabym laptopie – nasze propozycje

Michał Jodłowski

Left 4 Dead 2

Jeśli coś można podnieść w Left 4 Dead 2, prawdopodobnie można tym zabić zombie.

Minimalne wymagania sprzętowe:
  1. System operacyjny: Windows XP / Vista / 7
  2. Procesor: Intel Pentium 4 (3,0 GHz)
  3. Pamięć RAM: 2 GB
  4. Karta grafiki: GeForce 6600 / Radeon X800 (z obsługą Shader Model 2.0, 128 MB VRAM-u)

Left 4 Dead 2 to tytuł leciwy, ale żywy do dziś. Choć wielki szał na gry z zombie już w zasadzie minął, L4D2 pozostaje ciekawą pozycją, jeśli chcemy pograć w co-opie na słabym komputerze/komputerach, na przykład ze swoją drugą połówką. Tytuł podchodzi do tematyki żywych trupów z ogromnym przymrużeniem oka, więc osoby nieprzepadające za horrorami nie mają się czego obawiać. Niedzielni gracze również szybko odnajdą się w czysto zręcznościowej mechanice rozgrywki, niewymagającej doświadczenia z FPS-ami.

Poza tym pod względem gameplayu omawiana pozycja to standardowa pierwszoosobowa pozycja akcji. Zebrawszy czteroosobową (licząc nas) drużynę graczy i/lub botów, stajemy do walki z żywymi trupami w jednym z kilku trybów zabawy, w tym quasi-kampaniach fabularnych czy tzw. hordzie (w której celem jest przeżycie kolejnych ataków przeciwników).

Left 4 Dead 2 nastawia dość entuzjastycznie do zombie apokalipsy. Pod warunkiem, oczywiście, że to my będziemy biegać ze spluwami.

Oprócz standardowych zombiaków spotykamy też znacznie potężniejsze stwory, które zachowują się w unikatowy sposób, a ich pokonanie wymaga zastosowania konkretnej taktyki. Wszystkich adwersarzy eliminujemy za pomocą pokaźnego arsenału broni palnej, białej (w tym nawet improwizowanej), zaś na koniec możemy porównać wyniki z pozostałymi uczestnikami rozgrywki.

Wydajność

Left 4 Dead 2 jest względnie dobrze zoptymalizowane i nie sprawia platformie testowej problemów. Wyświetlanie w miarę stałych 60 klatek na sekundę w maksymalnej rozdzielczości ekranu wymaga jednak obniżenia wszystkich możliwych ustawień graficznych do minimalnych wartości. Naturalnie nie dotyczy to synchronizacji pionowej (chyba że ustalamy limit FPS-ów zewnętrzną aplikacją) i renderowania wielordzeniowego.

Life is Strange

Life is Strange

PC PlayStation Xbox Mobile

Data wydania: 30 stycznia 2015

Informacje o Grze
8.8

GRYOnline

8.8

Gracze

9.6

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

54

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl