autor: Krzysiek Kalwasiński
O jedno zdanie za dużo. 8 wpadek twórców gier
Twórcy gier to oczywiście też ludzie. Dlatego i im zdarzają się dziwne wypowiedzi i wszelakie wpadki. Zwłaszcza gdy próbują się bronić. Przygotowaliśmy dla Was zestawienie dość specyficznych tekstów wybrzmiałych z ich ust.
Spis treści
- O jedno zdanie za dużo. 8 wpadek twórców gier
- „To koniec modelu gier dla jednego gracza”
- „Myślicie, że chcecie, ale nie chcecie”
- „Nie macie telefonów!?”
- „To po prostu działa”
- „Celem jest zapewnienie graczom uczucia dumy i spełnienia z odblokowywania różnych bohaterów”
- „Nie nazywamy ich lootboxami. To mechanizm niespodzianki”
- „Gracze to najgorszy, k***a, gatunek ludzi”
„Nie macie telefonów!?”
- Kto zaliczył wpadkę? Wyatt Cheng, reżyser Diablo Immortal.
- Gdzie i kiedy? BlizzCon w 2018 roku
- Jak to było po angielsku? „You guys not have phones?”
Diablo to seria, która wiele zawdzięcza PC. Jak zresztą sam Blizzard. To tam wszystko się zaczęło. I przez lata tradycja ta była podtrzymywana. Jako platforma miała pierwszeństwo w przypadku każdej gry studia. Zmieniło się to dopiero przy Overwatchu, który zadebiutował jednocześnie również na konsolach.
PC nigdy jednak nie było pomijane. Aż do momentu zapowiedzi Diablo Immortal. Wyattowi Chengowi przyszło zapowiedzieć ów projekt i niestety nie poszło to zbyt dobrze. Sama zapowiedź nie przebiegała tak tragicznie. Racja, zabrakło entuzjazmu ze strony publiczności. Owszem, nie było przekonania ze strony samego Chenga. Na jego twarzy można było doszukać się oznak cierpienia, nawet jeśli mocno ukrywanego. Każdy „entuzjastyczny” okrzyk z jego strony zdawał się mówić „ja już nie chcę, zabierzcie mnie ze sceny”. Może się doszukuję, ale uważam, że ten materiał potwierdza moje odczucia.
Zostało jeszcze 54% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie