„Myślicie, że chcecie, ale nie chcecie”. O jedno zdanie za dużo. 8 wpadek twórców gier

Krzysiek Kalwasiński

„Myślicie, że chcecie, ale nie chcecie”

  1. Kto zaliczył wpadkę? J. Allen Brack, ówczesny producent wykonawczy World of Warcraft.
  2. Gdzie i kiedy? BlizzCon w 2013 roku.
  3. Jak to było po angielsku? „You think you do, but you don't”.

Nikt nie lubi, kiedy mówi się jemu co woli. Nieważne, że w teorii może to być dobre dla nas samych. Po prostu sami najlepiej wiemy czego chcemy. Zignorować to postanowił J. Allen Brack – producent wykonawczy World of Warcraft. Jeden z fanów podczas panelu Q&A na BlizzConie 2013 zapytał twórców, czy planują przywrócić serwery do oryginalnego stanu we wcześniejszych dodatkach.

Nie, i wy również tego nie chcecie. Wydaje wam się, że chcecie, ale tak naprawdę nie chcecie. Pamiętasz, gdy w czasach The Burning Crusade musieliście chodzić po miastach i mówić, że potrzebujecie tanka? Teraz wystarczy, że naciśniecie jeden przycisk i lądujecie w dungeonie. Pamiętacie również wkurzający błąd sprzed dwóch lat? On wciąż tam jest, w przeszłości.

Jak później pokazali fani, dobrze wiedzieli czego chcą. Świadczy o tym duża popularność serwera Elysium, który w swoim czasie przyciągnął tylu graczy, że autorzy musieli rozbudować swoje dzieło. Graczy chcących klasycznego doświadczenia było tylu, że w kolejce na dołączenie do rozgrywki czekało się godzinami. Project Elysium rozwijany jest zresztą do dzisiaj i cieszy się wystarczająco dużą popularnością.

Podobało się?

43

Która firma w Twojej opinii najbardziej kompromituje się swoimi działaniami i wypowiedziami?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl