Margonem. Jestem hardkorem – 10 najtrudniejszych gier MMORPG

Michał Marian

Margonem

W SKRÓCIE

  1. Producent: Garmory Games Studio
  2. Data premiery: 26 lutego 2006 roku

Czym jest Margonem?

Stworzona przez polskie studio Garmory przeglądarkowa gra MMORPG była początkowo jedynie tematem pracy magisterskiej jednego z twórców. Grupa studentów spotkała się w 2006 roku na Politechnice Śląskiej, gdzie najpierw rozwijała projekt hobbistycznie, by w miarę upływu czasu i napływu graczy przekształcić go w produkt komercyjny.

Dlaczego warto zagrać?

Świat tego tytułu jest dwuwymiarowy i na pierwszy rzut oka przypomina nieco bardziej dopieszczoną (i baśniową) wersję Tibii. Pozycja ta to niemal sztampowy przedstawiciel swego gatunku – na graczy czekają setki zadań do wykonania i jeszcze więcej potworów do zgładzenia. Uwagę zwraca przede wszystkim mechanika śmierci postaci – w zależności od posiadanego poziomu doświadczenia każdy zgon wymaga określonej ilości czasu na tzw. ocknięcie się.

Co ciekawe – twórcy na swojej stronie udostępniają niemal wszystkie mechanizmy (w tym dokładne wzory i wartości) rządzące rozgrywką. Nie brakuje również wzmianek o genezie warstwy fabularnej, która niemal w całości jest autorska i inspirowana legendami oraz książkami fantasy.

Główna cecha: stan śmierci wymuszający odczekanie określonego czasu na odrodzenie

World of Warcraft

World of Warcraft

PC

Data wydania: 23 listopada 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.6

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

77

Grasz jeszcze w MMORPG?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl