Monster Hunter World. 10 najlepszych zapowiedzi z E3

Michał Grygorcewicz

Monster Hunter World

Nowa odsłona nie powstaje z myślą o słabszym sprzęcie, dzięki czemu prezentuje się lepiej od poprzednich gier z cyklu. - 2017-06-15
Nowa odsłona nie powstaje z myślą o słabszym sprzęcie, dzięki czemu prezentuje się lepiej od poprzednich gier z cyklu.

Mimo gigantycznego sukcesu odniesionego w Azji serii Monster Hunter nigdy nie udało się podbić zachodniego rynku. Monster Hunter World ma ten stan zmienić, rezygnując z wielu archaicznych rozwiązań mających korzenie jeszcze w tytułach z PlayStation 2 i w ich miejsce implementując mechaniki, do których przyzwyczajeni są Europejczycy i Amerykanie. Najnowsza odsłona cyklu powstaje dla odmiany z myślą o najpotężniejszych dostępnych na rynku maszynach (PC, PS4, XOne), a nie konsolach przenośnych, dzięki czemu oferuje znaczny progres w kwestii oprawy wizualnej.

Zamiast zestawów pomniejszych mapek oddzielonych od siebie ekranami ładowania dostaniemy całkiem obszerne i pełne zakamarków lokacje, a w sieciowym trybie kooperacji dla nawet czterech osób będą mogli towarzyszyć sobie gracze ze wszystkich głównych rynków. Sedno zabawy pozostanie przy tym niezmienione. Raz jeszcze wcielimy się w łowcę potworów, o którego rozwój zadbamy poprzez szereg aktywności pobocznych mających na celu przygotowanie nas do – stanowiących główny punkt zabawy – polowań na imponujące i piekielnie niebezpieczne stworzenia.

DLACZEGO CZEKAMY?

  1. Chcemy zapolować na dinozaury za pomocą dwumetrowego miecza.
  2. Capcom twierdzi, że to najważniejszy projekt firmy, więc nie szczędzi środków, by ten prezentował się jak najlepiej.
Assassin's Creed Origins

Assassin's Creed Origins

PC PlayStation Xbox

Data wydania: 27 października 2017

Informacje o Grze
7.9

GRYOnline

7.9

Gracze

8.6

Steam

8.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

31

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Najciekawsza zapowiedź targów E3 2017 to:

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl