Hero Academy 2. 28 najlepszych darmowych gier na Androida
- Darmowe gry na Androida - 28 najlepszych gier free-to-play na telefon
- PUBG Mobile
- Critical Ops
- Pokemon Go
- Crossy Road
- Fallout Shelter
- Plants vs. Zombies FREE
- eFootball PES 2020
- Hero Academy 2
- Shadowgun Legends
- First Strike
- Fortnite: Battle Royale
- Asphalt 9: Legends
- Call of Duty Mobile
Hero Academy 2
HERO ACADEMY 2 W SKRÓCIE
- Producent: BonusXP
- Gatunek: strategia
- Platformy: AND, iOS
- Data premiery na AND: 29 maja 2018
Nasza kolejna propozycja to produkcja wciąż pachnąca świeżością. Hero Academy 2 zadebiutowało bowiem pod koniec maja tego roku.
Jest to kontynuacja jednej z najciekawszych turowych strategii mobilnych i tak jak pierwowzór koncentruje się na toczeniu bitew za pośrednictwem grupy bohaterów walczących na podzielonych na kwadraty małych mapach. Do tego wszystkiego dodano mechanikę karcianki, w ramach której kolekcjonujemy karty z bohaterami, tworząc i rozwijając własną talię.
Hero Academy 2 nie jest więc specjalnie oryginalne, ale nadrabia to jakością. To jedna z najlepszych produkcji w swoim gatunku. Posiada duży wybór postaci i łagodny system mikropłatności. Mechanika jest prosta do opanowania, a bitwy oferują zaskakująco dużo głębi taktycznej. Do tego autorzy przygotowali nie tylko obszerną kampanię, ale również wyśmienity tryb PvP.
Card Thief
CARD THIEF W SKRÓCIE
- Producent: Tinytouchtales
- Gatunek: karcianka dla jednego gracza
- Platformy: AND, iOS
- Data premiery na AND: 22 kwietnia 2017
Do niedawna, gdy ktoś pytał, jaka jest najlepsza mobilna karcianka dla jednego gracza, odpowiedź była prosta – Card Crawl. Ta klasyka została jednak w zeszłym roku zrzucona z tronu, i to przez kolejne dzieło własnych twórców. Liderem w tej kategorii stał się bowiem Card Thief.
Produkcja ta pozwala na wcielenie się w złodzieja, uprawiającego swój fach w ponurym mieście fantasy. Podczas zabawy robimy to, co w klasycznych skradankach – unikamy patroli, kryjemy się w cieniu i kradniemy drogocenne skarby. Wszystko to jednak bazuje na kartach. Część z nich, reprezentująca zdarzenia, postacie i przedmioty, jest umieszczona na ekranie, dając tym samym pogląd misji. W interakcje wchodzimy, zagrywając własne karty, reprezentujące umiejętności oraz elementy ekwipunku, i w ten sposób doprowadzamy do zmiany sytuacji na planszy.
Taki system świetnie się sprawdza i każda misja okazuje się niemalże zagadką logiczną, wymagającą opracowania dobrego planu akcji. Zabawę urozmaica system światła wpływający na to, jak łatwo nas wykryć, oraz mechanika rozwoju postaci i punkty życia. Wszystko to mocno wzbogaca rozgrywkę i nadaje jej sporą głębię.
