autor: Bartosz Świątek
Czy mi pójdzie? - 10 gier, których wymagania sprzętowe dobiły komputer
Wymagania sprzętowe niektórych tytułów sprawiają, że gracze zmuszeni są do rozbudowy komputera. W historii nie brakowało gier, które pokazywały naszym pecetom, gdzie ich miejsce - oto dziesięć przykładów, które najbardziej zapadły nam w pamięć.
Spis treści
- Czy mi pójdzie? - 10 gier, których wymagania sprzętowe dobiły komputer
- Exodus z rozświetlonego Metra
- Kingdom Come: Deliverance - czeska historia w 20 fps
- Deus Ex Machina... byle mocna
- Grand Theft Auto V - powrót w wielkim stylu
- SW:TOR - Star Wars: The Lag Republic
- Battlefield 3 - cena realizmu
- Wiedźmin 2 - Zabójcy Kompów
- Crysis - kryzys roku 2007
- TES IV: Oblivion - za górami, za lasami...
- Mafia - The City of Lost Heaven... and Low Framerates
- BONUS: Myst - przełom innego rodzaju
Wiedźmin 2 - Zabójcy Kompów
WIEDŹMIN 2: ZABÓJCY KRÓLÓW:
- Producent: CD Projekt RED
- Wydawca: Bandai Namco Entertainment
- Gatunek: RPG
- Premiera: 17 maja 2011 roku
Na liście nie brakuje także polskiego wątku. Choć w 2015 roku wyznacznikiem wydajności komputera dla wielu osób był Wiedźmin 3: Dziki Gon, to odnoszę wrażenie, że graczom znacznie bardziej zapadła w pamięć optymalizacja drugiej części sagi studia CD Projekt RED. W 2011 roku produkcja bez wątpienia była jednym z benchmarków, które gracze wykorzystywali do oceny możliwości swojego komputera. I nic w tym dziwnego - po ustawieniu wszystkich detali na Ultra (a w szczególności włączeniu kontrowersyjnego Ubersamplingu, na co w tamtych czasach niemal nikt się nie decydował) gra potrafiła sprowadzić do parteru nawet najmocniejszą kartę graficzną.
Zostało jeszcze 42% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie