autor: Bartosz Świątek
Czy mi pójdzie? - 10 gier, których wymagania sprzętowe dobiły komputer
Wymagania sprzętowe niektórych tytułów sprawiają, że gracze zmuszeni są do rozbudowy komputera. W historii nie brakowało gier, które pokazywały naszym pecetom, gdzie ich miejsce - oto dziesięć przykładów, które najbardziej zapadły nam w pamięć.
Spis treści
- Czy mi pójdzie? - 10 gier, których wymagania sprzętowe dobiły komputer
- Exodus z rozświetlonego Metra
- Kingdom Come: Deliverance - czeska historia w 20 fps
- Deus Ex Machina... byle mocna
- Grand Theft Auto V - powrót w wielkim stylu
- SW:TOR - Star Wars: The Lag Republic
- Battlefield 3 - cena realizmu
- Wiedźmin 2 - Zabójcy Kompów
- Crysis - kryzys roku 2007
- TES IV: Oblivion - za górami, za lasami...
- Mafia - The City of Lost Heaven... and Low Framerates
- BONUS: Myst - przełom innego rodzaju
Battlefield 3 - cena realizmu
BATTLEFIELD 3:
- Producent: DICE
- Wydawca: Electronic Arts
- Gatunek: FPS
- Premiera: 25 października 2011 roku
Jednego z największych przełomów w dziejach komputerowej grafiki dokonało szwedzkie studio DICE - wraz z wydaną w 2011 roku, trzecią częścią serii Battlefield. Produkcja ta robiła olbrzymie wrażenie już od momentu pokazania pierwszych zwiastunów i materiałów z rozgrywki, a końcowy produkt nie zawiódł wygórowanych oczekiwań. Otrzymaliśmy tytuł, który po raz kolejny przesunął granicę tego, co uważaliśmy za realistyczne w grach wideo. W głównej mierze była to zasługa rewelacyjnego systemu oświetlenia, który pozostawił konkurencję daleko za sobą.
Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie