Mafia - The City of Lost Heaven... and Low Framerates. Gry, których wymagania sprzętowe dobiły komputery

futurebeat.pl

Bartosz Świątek

84

Mafia - The City of Lost Heaven... and Low Framerates

MAFIA: THE CITY OF LOST HEAVEN:

  1. Producent: Illusion Softworks
  2. Wydawca: TalonSoft Inc.
  3. Gatunek: akcja
  4. Premiera: 29 sierpnia 2002 roku

Wydana w 2004 roku gra akcji Mafia: The City of Lost Heaven zachwycała oprawą graficzną. Tytułowe miasto szokowało szczegółowością otoczenia i ostrością tekstur, zaś modele postaci - a w szczególności ich twarze - porażały realizmem (oczywiście, w dzisiejszych czasach raczej nie zrobią na nikim wrażenia, ale taka już naturalna kolej rzeczy). Doskonale prezentowały się też samochody, które wyglądały jak żywcem wyjęte z albumu poświęconego historii motoryzacji. Warto też wspomnieć o wyjątkowej, jak na tamte czasy, filmowości scen.

Wszystko to musiało wiązać się z wysokimi wymaganiami sprzętowymi - i dokładnie tak było. Mafia wymagała od naszego komputera naprawdę sporo i jeśli chcieliśmy cieszyć się wszystkimi detalami i podziwiać Lost Heaven w pełnej krasie, trzeba było pogodzić się z solidnym wydatkiem na nowoczesny akcelerator graficzny (tak, to były jeszcze lata, w których czasem stosowało się to dziwne - i obecnie martwe - sformułowanie).

Rekomendowana konfiguracja:

  1. Procesor: Pentium III 500 MHz
  2. Pamięć RAM: 128 MB
  3. Karta grafiki: z akceleratorem 3D

88

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl