Deus Ex Machina... byle mocna. Gry, których wymagania sprzętowe dobiły komputery

futurebeat.pl

Bartosz Świątek

84

Deus Ex Machina... byle mocna

DEUS EX: ROZŁAM LUDZKOŚCI:

  1. Producent: Eidos Montreal
  2. Wydawca: Square Enix
  3. Gatunek: RPG / FPS
  4. Premiera: 23 sierpnia 2016 roku

Na miejsce w tym zestawieniu zasłużyła sobie też ostatnia (jak na razie) część cyklu Deus Ex, okraszona podtytułem Rozłam Ludzkości. W momencie swojej premiery w sierpniu 2016 roku tytuł ściągał do poziomu parteru znakomitą większość pecetów, na których go uruchomiono. Słaba optymalizacja gry była jedną z wad, które często pojawiały się w recenzjach, niezależnie od platformy (na problemy natrafiali też użytkownicy konsol).

W zamian otrzymywaliśmy sporo graficznych wodotrysków, ale - prawdę mówiąc - końcowy efekt nie był na tyle imponujący i zaawansowany, by usprawiedliwić tak duże wymagania sprzętowe. Nie zrozumcie mnie źle, gra wyglądała dobrze, a futurystyczna Praga momentami potrafiła zachwycić. Były to jednak momenty stosunkowo nieliczne. Znacznie częściej mieliśmy do czynienia z produkcją, która prezentowała się po prostu... poprawnie. A potem, nagłym spadkiem płynności, przypominała, jaką cenę za tę poprawność” płacimy.

Rekomendowana konfiguracja:

  1. Procesor: Intel Core i7-3770K / AMD FX 8350 Wraith
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta grafiki: Radeon RX 480 / GeForce GTX 970
  4. Dysk twardy: 55 GB

88

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl