Call of Duty: WWII – misja z czołgiem. Znienawidzone misje w uwielbianych grach

Michał Grygorcewicz

Call of Duty: WWII – misja z czołgiem

Battlefield robi to znacznie lepiej. - 9 najbardziej znienawidzonych misji w uwielbianych grach - dokument - 2021-04-21
Battlefield robi to znacznie lepiej.

INFORMACJE

  1. Na czym polegała misja? Na walce za sterami czołgu.
  2. Czemu jej nienawidzimy? Za tragiczne sterowanie pojazdem.

Seria Call of Duty towarzyszy nam już od prawie osiemnastu lat i podczas swojej drogi do pełnoletniości wyrosła na jeden z najpopularniejszych popkulturowych fenomenów naszych czasów. Choć wielu graczy lubi zarzucać jej odtwórczość, w rzeczywistości przeszła ona długą drogę, nim wypracowała znaną dziś formułę, i nadal zdarza jej się eksperymentować – wystarczy wspomnieć przeprowadzony w 2020 roku udany atak na segment free-to-play za sprawą battleroyalowego Call of Duty: Warzone’a.

Nie wszystkie niestandardowe pomysły twórców okazywały się jednak udane. Zdecydowanie mało kto wspomina ciepło misję z Call of Duty: WWII z 2017 roku, w której przychodziło nam zasiąść za sterami czołgu i ruszyć na ratunek oblężonym towarzyszom, jednocześnie kierując potężną machiną oraz obsługując jej uzbrojenie.

Tego typu urozmaicenia rozgrywki to w zasadzie od wielu lat standard w FPS-owych kampaniach, w przypadku WWII twórcy z jakiegoś powodu postanowili jednak mocno poeksperymentować ze sterowaniem. Rezultat okazał się dramatyczny – zamiast czuć, że kierujemy machiną zagłady, mieliśmy wrażenie przebywania w odmawiającej nam posłuszeństwa pułapce, która tylko czeka, aż wrogowie się z nią rozprawią. A wrogowie z naszej ślamazarności i bezbronności korzystali bardzo, oj bardzo często.

  1. Więcej o grze Call of Duty: WWII
Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: San Andreas

PC PlayStation Xbox Mobile

Data wydania: 25 października 2004

Informacje o Grze
8.9

GRYOnline

8.9

Gracze

9.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

109

Michał Grygorcewicz

Autor: Michał Grygorcewicz

Tworzy artykuły o grach od ponad dwudziestu lat. Zaczynał od amatorskich serwisów internetowych, które sam sobie kodował w HTML-u, potem trafiał do coraz większych portali. Z wykształcenia inżynier informatyk, ale zawsze bardziej go ciągnęło do pisania niż programowania i to z tym pierwszym postanowił związać swoją przyszłość. W grach przede wszystkim szuka opowieści, emocji i immersji, jakich nie jest w stanie dać inne medium – stąd wśród jego ulubionych tytułów dominują produkcje stawiające na narrację. Uważa, że NieR: Automata to najlepsza gra, jaka kiedykolwiek powstała.

Czy musisz mieć zaliczone wszystkie zadania zaliczone, by uważać grę za skończoną?

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl