6. Wypatrujcie żółtego. 10 rzeczy, która warto wiedzieć o Dying Light 2

Julia Dragović

6. Wypatrujcie żółtego

Wingardium Leviosa! Obrazek niezwiązany z nagłówkiem – to po prostu mój ulubiony bug z wczesnej wersji gry. <3

To drobna rada, ale część z Was sama się przekona, że przydatna. Jesteście gdzieś i nie możecie doskoczyć? Nie wiecie, gdzie się wspiąć? Utknęliście i macie dość próbowania, a jesteście zbyt dumni, by skorzystać z poradnika; zaczynacie powoli nienawidzić tej gry, świata, wszystkiego dookoła? To znak, że powinniście poszukać czegoś żółtego; żółty zaraz poprawi Wam humor i sprawi, że wszystko będzie dobrze.

W momentach zwątpienia szukajcie każdej oznaki żółtego, niezależnie od przedmiotu, na którym się znajduje (no, może poza roślinami – na nie się nie wespniecie). Jeśli widzicie na czymś kolor żółty, to znaczy, że możecie się tego przytrzymać albo na to wdrapać.

LINIOWY PROLOG

W prologu, gdy wspinacie się po skałach, jeśli gdzieś nie możecie wskoczyć, oznacza to, że po prostu nie macie tam wskakiwać. Właściwie w późniejszych etapach gry też należy uznać to za wskazówkę. Jeśli ciągle giniecie albo spadacie, próbując się gdzieś wspiąć – albo poszukajcie żółtego koloru, albo po prostu idziecie w złą stronę.

Dying Light 2

Dying Light 2

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 4 lutego 2022

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.6

Gracze

7.9

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

62

Julia Dragović

Autor: Julia Dragović

Studiowała filozofię i kierunki filologiczne. Pisanie trenowała, rzeźbiąc setki prac zaliczeniowych. Dziennikarka GRYOnline od 2019 roku. Zaczynała w newsroomie, pracowała w dziale publicystyki jako felietonistka i recenzentka, a wkrótce również jako etatowa redaktorka działu poradników i anglojęzycznego Gamepressure do roku 2023. Gra od kiedy pamięta, we wszystko oprócz strzelanek i RTS-ów. Kociara, simsiara, betoniara. Kiedy nie czyści map ze znajdziek i nie gra w symulatory wszystkiego, strategie ekonomiczne, RPG-i (papierowe też) oraz romantyczne indyki, lata z aparatem po polskich i zagranicznych miastach w poszukiwaniu brutalistycznej architektury i postkomunistycznych reliktów.

W razie apokalipsy zombie:

5,4%
Zostałbym jednym z nich, nie lubię się wyróżniać.
15,2%
Uznałbym, że Valve po prostu przegięło z realizmem L4D 3.
0,9%
Kupiłbym Project Zomboid celem szybkiego opracowania planu działania.
78,6%
Lata spędzone przed monitorem doskonale mnie przygotowały, przeżyłbym minimum godzinę.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl