4. Nie bójcie się nocy. 10 rzeczy, która warto wiedzieć o Dying Light 2

Julia Dragović

4. Nie bójcie się nocy

Noc nie taka straszna jak parę lat temu.

Wiadomo, noc w Dying Lighcie 2 to teoretycznie nadal ta sama noc, którą znacie z wcześniejszej części – jest ciemno i wszędzie roi się od mniej lub bardziej groźnych przemienionych, którzy albo Was zaatakują, albo zaczną gonić i też w końcu zaatakują. Nie jest to jednak nieuniknione – w drugiej odsłonie serii noc jest o wiele mniej niebezpieczna dla gracza. Zapraszająca wręcz. Właśnie wtedy najlepiej eksplorować wnętrza budynków (przebywający tam zombie śpią), a to tam znajdziecie inhibitory potrzebne do rozwoju postaci i najcenniejsze surowce na sprzedaż.

Jeśli macie łuk i wspomagacze odporności (na początku w formie grzybów UV), niestraszne Wam powinny być wyjce stojące na ulicach w strategicznych miejscach. Śpiące we wnętrzach gryzonie i bez łuku wyeliminujecie jednego po drugim, nim obudzi ich Wasza obecność.

GRYZONIE I WYJCE – WHAT TO EXPECT WHEN YOU’RE EXPECTING (DEATH)

Jeśli tak jak ja nie przepadacie za skradankami i przesadzacie początkowo z ostrożnością, spieszę poinformować, że przy „śpiących królewnach” nie trzeba się skradać przesadnie powoli – kluczem jest po prostu niepodchodzenie zbyt blisko (i ewentualna eliminacja – polecam gorąco). Gra za Was minimalnie spowolni Aidena w trybie skradania – i to w zupełności wystarczy.

Wyjec właśnie zaczął Was ścigać i nie wiecie, co robić? Wejdźcie do najbliższego sklepu, by zgubić pościg. Nie ma sklepu? Wdrapcie się na podwyższenie i mordujcie wszystkie zombiaki jak leci – jeśli nie będzie zombie, nie będzie komu Was gonić, proste. Nie macie już broni? Biegnijcie do światła UV odstraszającego potwory. Nie ma go w pobliżu? Śmierć wcale nie jest taka zła, naprawdę – przeczytacie o tym niżej.

Dying Light 2

Dying Light 2

PC PlayStation Xbox Nintendo

Data wydania: 4 lutego 2022

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.6

Gracze

7.9

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

62

Julia Dragović

Autor: Julia Dragović

Studiowała filozofię i kierunki filologiczne. Pisanie trenowała, rzeźbiąc setki prac zaliczeniowych. Dziennikarka GRYOnline od 2019 roku. Zaczynała w newsroomie, pracowała w dziale publicystyki jako felietonistka i recenzentka, a wkrótce również jako etatowa redaktorka działu poradników i anglojęzycznego Gamepressure do roku 2023. Gra od kiedy pamięta, we wszystko oprócz strzelanek i RTS-ów. Kociara, simsiara, betoniara. Kiedy nie czyści map ze znajdziek i nie gra w symulatory wszystkiego, strategie ekonomiczne, RPG-i (papierowe też) oraz romantyczne indyki, lata z aparatem po polskich i zagranicznych miastach w poszukiwaniu brutalistycznej architektury i postkomunistycznych reliktów.

W razie apokalipsy zombie:

5,4%
Zostałbym jednym z nich, nie lubię się wyróżniać.
15,2%
Uznałbym, że Valve po prostu przegięło z realizmem L4D 3.
0,9%
Kupiłbym Project Zomboid celem szybkiego opracowania planu działania.
78,6%
Lata spędzone przed monitorem doskonale mnie przygotowały, przeżyłbym minimum godzinę.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl